Tak s tím nemohu jinak, než souhlasit

Zatím totálně rozdělané auto jsem měl to R200 VI a nebylo to az taková hrůza, jako že by tam bylo něco, co by mě zarazilo svou komplikovaností.... to ale u Labuťe už není taková pravda, protože když jsem teď rozdělával tu zadní nápravu, tak jsem fakt nadával jak špaček na konstrukci multilink nápravy

(nicméně jízní vlastnosti jsou díky ní citelně lepší, jak třeba u RFka) .... je tam milión úchytů přímo v karoserii, například štelovatelné uložení předního příčného raménka jsem raději úplně nerozdělávali, protože jsem měl strach, že ten šroub urveme a to by byl megaprůser, bo ta plovoucí matice je jaksi schovaná v podlaze a netuším, jestli se k ní dá dostat z kabiny.... A co se mi chtělo brečet, tak když jsem vyšrouboval jeden ze šroubů hlavního silentbloku na podélném rameni, tak zevnitř kapala dolů voda.... raději ani nemyslet, co se tam uvnitř děje

Když jsem si při tom vzpomněl na svoje předsevzetí zachovat Labuť dalším generacím, tak mi bylo fakt ouzko....