
MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
... taková malá jarní z minulého víkendu 

-
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
- Bydliště: Sudoměřice u Tábora
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Kurna, to je lestenka...
Dobře jsi to zmaknul!

EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)



- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
NO dobře no... já se du teda schovat za roh ať Vám tady nekazím ty nablejskaný káry



Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Budeš asi muset dorazit na sraz aby jsi viděl, že realita tak slavná není 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ze ZR bys mohl vědět, že LQW - tmavě šedá neodpouští ani prd
na srazy až s autem po generálce...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
LQW je pravda děs barva
Ale když to srovnám, tak na jemné škrábance a hologramy je horší ta modrá perleťová. Hlubší, kdy už se udělá bílá stopa, tak to je samozřejmě na té tmavé vidět víc. Ale na co je LQW katastrofa, tak že auto zůstane čisté jen jeden kilometr jízdy. Mírný prach a už je to vidět děsně. V tomhle ohledu mlátím hlavou o zeď, že jsem si koupil s takovou barvou auto, kterým jezdím denně do práce po místních polňačkách, kde není dne, kde bych nepotkal vytahanou hlínu z pole, čímž je doslova vymalováno
.... někdy třeba po cestě z práce zastavím na vapce a auto umeju. Dojedu domů, vystoupím z auta pláču... někdy jsem plakal tak moc, že jsem musel vzít vlhký mikrovláknový ručník a celé auto znovu očistil, abych se na to čístě ještě aspoň jednou mohl podívat, než ho zas druhý den zaprasím... a nebudu mluvit o tom, jak ze srdce nenávidím řepkový boom 

Ale když to srovnám, tak na jemné škrábance a hologramy je horší ta modrá perleťová. Hlubší, kdy už se udělá bílá stopa, tak to je samozřejmě na té tmavé vidět víc. Ale na co je LQW katastrofa, tak že auto zůstane čisté jen jeden kilometr jízdy. Mírný prach a už je to vidět děsně. V tomhle ohledu mlátím hlavou o zeď, že jsem si koupil s takovou barvou auto, kterým jezdím denně do práce po místních polňačkách, kde není dne, kde bych nepotkal vytahanou hlínu z pole, čímž je doslova vymalováno


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
.... to je mord!!!!
Nakonec jsem dneska sehnal 135mm unašeč a molitanový kotouček v OBI
(ano, tak hluboko jsem padl) a pustil se do toho už dnes po práci.
Ženuška auto přes den pořádně umyla Valet Pro Pre Wash, pak opšoukla dolní půlku auta IronXem. Umyla, umyla... a já na dolní půlku auta naběhl s clayem. No všechny asfaltové flíčky dolů nešly, tak snad to sleze pod leštičkou. Ale bylo znát, že jsem to loni clayem už objel, tak toho tolik nebylo. No a pak mi to nedalo a zkusil jsem nasadit kotouček a unašeč na leštičku od Mirdy.
Bohužel kotouček je rovnej molitan. Unašeč tvrdý, takže musím dávat fakt bacha, abych to nenaklopil. Ale jde to! Sice ta modrá pasta fakt jen rozleští matnost a úplně ty jemné škrábanečky a hologramy od mytí, ale to hlubší jasně zůstává. Ale i tak to masakrovsky prokoukává. On ten lak je oďobaný a podrápaný všude tolik, že by to asi nemělo žádný význam to brát víc. Hlavně kapota je dodělaná tak, že by celolak zasloužila. Ale dělat nový lak a pak být druhý den nas... při prvním kamínku, tak to asi nechci.
Stihl jsem rozleštit kapotu, nárazník, pravou stranu auta a levý přední blatník. Zítra dopo dodělám zbytek, pak bude asi drbačka s tím to od rozstříkané pasty umýt a počítám tak po obědě se vrhnu na vosk.
Každopádně už teď mám ruce pěkně dodělané, ale asi nejvíc z toho, že na té leštičce nejde zaaretovat spínač, který jde hodně ztuha a tak to musím držet dost křečovitě. Ale tak asi to přežiju
Nakonec jsem dneska sehnal 135mm unašeč a molitanový kotouček v OBI

Ženuška auto přes den pořádně umyla Valet Pro Pre Wash, pak opšoukla dolní půlku auta IronXem. Umyla, umyla... a já na dolní půlku auta naběhl s clayem. No všechny asfaltové flíčky dolů nešly, tak snad to sleze pod leštičkou. Ale bylo znát, že jsem to loni clayem už objel, tak toho tolik nebylo. No a pak mi to nedalo a zkusil jsem nasadit kotouček a unašeč na leštičku od Mirdy.
Bohužel kotouček je rovnej molitan. Unašeč tvrdý, takže musím dávat fakt bacha, abych to nenaklopil. Ale jde to! Sice ta modrá pasta fakt jen rozleští matnost a úplně ty jemné škrábanečky a hologramy od mytí, ale to hlubší jasně zůstává. Ale i tak to masakrovsky prokoukává. On ten lak je oďobaný a podrápaný všude tolik, že by to asi nemělo žádný význam to brát víc. Hlavně kapota je dodělaná tak, že by celolak zasloužila. Ale dělat nový lak a pak být druhý den nas... při prvním kamínku, tak to asi nechci.
Stihl jsem rozleštit kapotu, nárazník, pravou stranu auta a levý přední blatník. Zítra dopo dodělám zbytek, pak bude asi drbačka s tím to od rozstříkané pasty umýt a počítám tak po obědě se vrhnu na vosk.
Každopádně už teď mám ruce pěkně dodělané, ale asi nejvíc z toho, že na té leštičce nejde zaaretovat spínač, který jde hodně ztuha a tak to musím držet dost křečovitě. Ale tak asi to přežiju

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jsem úplně mrtvej!
Dopoledne jsem dojel leštičkou zbytek auta. Přes poledne se spustil takový lehký deštík, tak jsem toho využil k tomu, aby se na autě smočila všude zalezlá leštící pasta. Jak přestalo pršet, tak jsme s ženuškou auto umyli slabým roztokem APC. Osušil jsem (mimochodem, pořídil jsem si silikonovou stěrku na vodu - celkem fajn věc) a pustil se do voskování. Měl jsem v úmyslu nanášet karnaubského tvrdého Simonize a pak to rozleštit leštičkou. Jenže ona se na to vůbec nechytala. Pořídil jsem takový vlněný kotouč, který ale byl malý a na excentrickou se nevlezl. Ale na rotační i když to šlo nasadit na velký unašeč, tak to bylo nepoužitelný. Zkusil jsem tedy excentrickou s originálním chlupatým návlekem a ani ten to nerozleštil. Byl jsem už trošku zoufalej, ale napadlo mě, že mám doma ještě i tekutého Simonize. A tak jsem to pěkně zkombinoval
Na houbičku jsem nabral vosk z plechovky a na to dal trošku tekutého. Směs se dobře nanášela a leštička to hezky rozleštila tak, že už jsem to mikrovláknem přejel jen do lesku. A tak plochu za plochou... celé auto. Tak laciná excentrická leštička je hrozný hnus. Nemá to odpružená madla, takže to brní do ruk jak prase. Je to fkat hodně nepříjemný. Ale musím uznat, že kdybych vosk rozlešťoval ručmo, tak jsem u toho fakt zhynul. Takto to celkem pěkně odsýpalo.
No jináč výsledek je skvělý
Lak je hladký jak dětská prdelka a po navoskování nádherně hebký
Jasan, má to mnoho vad, ale na to, že má auto skoro 400 tis. km, tak co bych chtěl.
Pro mě je podstatné to, že na sraze se nebudu muset stydět, vyzkoušel jsem si práci s leštičkou a nakonec snad ten vosk takto důkladně aplikovaný chvilku vydrží.
Zítra sem třeba hodím foto
Dopoledne jsem dojel leštičkou zbytek auta. Přes poledne se spustil takový lehký deštík, tak jsem toho využil k tomu, aby se na autě smočila všude zalezlá leštící pasta. Jak přestalo pršet, tak jsme s ženuškou auto umyli slabým roztokem APC. Osušil jsem (mimochodem, pořídil jsem si silikonovou stěrku na vodu - celkem fajn věc) a pustil se do voskování. Měl jsem v úmyslu nanášet karnaubského tvrdého Simonize a pak to rozleštit leštičkou. Jenže ona se na to vůbec nechytala. Pořídil jsem takový vlněný kotouč, který ale byl malý a na excentrickou se nevlezl. Ale na rotační i když to šlo nasadit na velký unašeč, tak to bylo nepoužitelný. Zkusil jsem tedy excentrickou s originálním chlupatým návlekem a ani ten to nerozleštil. Byl jsem už trošku zoufalej, ale napadlo mě, že mám doma ještě i tekutého Simonize. A tak jsem to pěkně zkombinoval

No jináč výsledek je skvělý


Pro mě je podstatné to, že na sraze se nebudu muset stydět, vyzkoušel jsem si práci s leštičkou a nakonec snad ten vosk takto důkladně aplikovaný chvilku vydrží.
Zítra sem třeba hodím foto

-
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
- Bydliště: Sudoměřice u Tábora
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trundo, ty jsi blázen...
mám svoje auto rád, ale na toto bych se ani nevy...l, máš muj obdiv.



EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Trochu mi to připomíná ty vtipy o členu poroty v soutěži pojídání chilli dobrot, nebo obyvatele severoamerického venkova, co se přestěhoval do hor s úmyslem žít v přírodě a nakonec to tam nenáviděl

IronX byl fialový, moc, málo, všude, či jen sem tam?
Dám Ti 3 rady:
Na asfalt je velmi dobrý přípravek typu "Tar Remover", clayem to jde taky, ale je s tím víc práce a zbytečně si zaneseš tu plastelínu.
Nevím, jestli je leštička na vosk dobrá, stačí ručně a jestli to jde blbě nanášet, tak si to trochu navlhči vodou. A nenech to moc zavadnout, jednak to strhneš a pak taky na tom necháš klepeta.
Collinite 476S je na tom takto blbě- ta aplikace je mizerná.
Rozhodně dej 2 vrstvy.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to sem ani nebudu popisovat, jak jsem dneska s kartáčkem na zuby čistil ze spár kolem lišt na boku zbytky leštící pastyAlexej1722 píše:Trundo, ty jsi blázen...![]()
![]()
mám svoje auto rád, ale na toto bych se ani nevy...l, máš muj obdiv.

Když na tý modrý je to tak hrozně vidět...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Alex... Auto mělo pořádnou péči cca 3 roky zpátky, když jsem ho kupoval. Od té doby jsem ho pořádně ani nenavoskoval. Používal jsem jen nějaké "instantní" ochrany, nebo detailer a to na místní nevlídné poměry bylo nedostatečné. Ať se tu vydám na kteroukoli stranu, tak se nedá vyhnout rozježděné hlíně vytažené traktory z polí, nebo že při vyhýbání se protijedoucímu autu bokem čísneš trávu a na boku zůstane rozmixované celá luční fauna
Bydlet mezi poli není pro auta nic příjemného. No a moje účast na mezinárodním sraze je braná asi tak, jako že když jdu na operu, tak se taky hezky obléknu 
Pítrs... Po zimě už jsem letos auto párkrát umýval silnějšími přípravky, navíc bylo loni očištěné clayem a IronemX, takže šlo fakt jen o letošní nálet. ženuška říkala, že si fialových čůrků nevšimla a podle toho, že jsem toho s clayem potkal fakt jen pár kousků, tak to opravdu asi bylo slabé. Tar and Glue Remover taky mám, tak nějak trošku jsem zapomněl ho aplikovat před oplachem
, tak jsem ho na pár ďubků zkusil, ale moc to nepouštělo, tak jsem to nechal na clay. Navíc jsem to strojně rozlešťoval, tak zbytek vzala leštička. Při voskování už jsem tam toho moc nenašel.
S tím navlhčením aplikátoru, to mě nenapadlo. Ale v podstatě to stejné jsem nakonec udělal tím, že jsem to míchal s tím tekutým. Toho jsem dával fakt tak na navlhčení, ale víc jsem to nabíral z plechovky. No leštičkou jsem to bral proto, že jsem to potřeboval za včerejšek stihnout a neodepsat se u toho. Dělat to ručně, to bych u toho fakt zdechl. I to doleštění po leštičce byla makačka. Ona to ta leštička nestrhla fuč, ale nechala na tom takový mlhavý film, který už šel mikrovláknem doleštit. Na omak je povrch velice příjemný.
Jináč na kapotu jsem na konec nanesl ještě jednu vrstvu, ale obávám se, že přes týden už asi nenajdu čas a sílu aplikovat celé auto znova. Uvidím.
Michale... Asi taky pasta od pasty. Já jí nedával moc a průběžně jsem kolečko vlhčil. A problematická místa, jako třeba ty lišty, jsem hned očistil mikrovláknem. A než jsme to šoupli ven na déšť, tak jsem to postříkal koncentrovanějším "pre-washem". Takže pak oplach dost smyl sám, pak rukavice a APC a teď už se tam najde jen pár míst, kde to zůstalo zalezlé, ale nic dramatického. Spíš mě štve to, že to zvýraznilo hrany poškozeného laku od kamínků. Pro příště musím zjistit jak na to, protože barevné se prodávají jen jakési hobby leštěnky.
Na závěr pár fotek... fotil jsem to večer na dlouhý čas, tak je to takové barevně nic moc. Chce to vidět v reálu


Pítrs... Po zimě už jsem letos auto párkrát umýval silnějšími přípravky, navíc bylo loni očištěné clayem a IronemX, takže šlo fakt jen o letošní nálet. ženuška říkala, že si fialových čůrků nevšimla a podle toho, že jsem toho s clayem potkal fakt jen pár kousků, tak to opravdu asi bylo slabé. Tar and Glue Remover taky mám, tak nějak trošku jsem zapomněl ho aplikovat před oplachem

S tím navlhčením aplikátoru, to mě nenapadlo. Ale v podstatě to stejné jsem nakonec udělal tím, že jsem to míchal s tím tekutým. Toho jsem dával fakt tak na navlhčení, ale víc jsem to nabíral z plechovky. No leštičkou jsem to bral proto, že jsem to potřeboval za včerejšek stihnout a neodepsat se u toho. Dělat to ručně, to bych u toho fakt zdechl. I to doleštění po leštičce byla makačka. Ona to ta leštička nestrhla fuč, ale nechala na tom takový mlhavý film, který už šel mikrovláknem doleštit. Na omak je povrch velice příjemný.
Jináč na kapotu jsem na konec nanesl ještě jednu vrstvu, ale obávám se, že přes týden už asi nenajdu čas a sílu aplikovat celé auto znova. Uvidím.
Michale... Asi taky pasta od pasty. Já jí nedával moc a průběžně jsem kolečko vlhčil. A problematická místa, jako třeba ty lišty, jsem hned očistil mikrovláknem. A než jsme to šoupli ven na déšť, tak jsem to postříkal koncentrovanějším "pre-washem". Takže pak oplach dost smyl sám, pak rukavice a APC a teď už se tam najde jen pár míst, kde to zůstalo zalezlé, ale nic dramatického. Spíš mě štve to, že to zvýraznilo hrany poškozeného laku od kamínků. Pro příště musím zjistit jak na to, protože barevné se prodávají jen jakési hobby leštěnky.
Na závěr pár fotek... fotil jsem to večer na dlouhý čas, tak je to takové barevně nic moc. Chce to vidět v reálu

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Leštící pasta se neoplachuje vodou, ale je nutno povrch po skončení práce odmastit.
Pak uvidíš reálný stav povrchu. Když tam tu pastu necháš, tak zamaskuješ nějaké ty škrábance a pro ten vosk to taky asi nebude pravé kakaové....
Nu...já dnes dokončil druhou vrstvu vosku, proces jsem prováděl v podstatě ten samý, co Ty, akorát s leštěnkou před voskem a žiju....
P.S. Jen ty záda.....ale to je vzhledem k výšce postavy a nutnosti často klečet, dřepět a vstávat celkem jasné....
Pak uvidíš reálný stav povrchu. Když tam tu pastu necháš, tak zamaskuješ nějaké ty škrábance a pro ten vosk to taky asi nebude pravé kakaové....
Nu...já dnes dokončil druhou vrstvu vosku, proces jsem prováděl v podstatě ten samý, co Ty, akorát s leštěnkou před voskem a žiju....

P.S. Jen ty záda.....ale to je vzhledem k výšce postavy a nutnosti často klečet, dřepět a vstávat celkem jasné....

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS