Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pon kvě 16, 2011 21:34

Jo to jsi fakt pěkně zrepasnul a vubec máš ten motorovej prostor pěknej :shock:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon kvě 16, 2011 21:45

Dik car::
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
mara00
Příspěvky: 562
Registrován: čtv srp 20, 2009 19:41
Bydliště: Svitavy

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od mara00 » pát čer 03, 2011 0:12

jj hezke....)
-peace and love-

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 03, 2011 0:13

Tak jsem si dneska vyzvedl díly od roverixe a bude se moct opravovat.

ROVERIXI, MOC DÍKY.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 03, 2011 18:03

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » sob čer 04, 2011 13:35

Hehehe před pár dnama jsem dělal totéž na 620 ale i s těhlicema a držákama tlumičů :) výsledek je ucházející 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned čer 05, 2011 20:55

Tak zadní brzdy mi zkurvil mechanik a já jsem zlomil šroub co drží přední rameno. :cry:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » ned čer 05, 2011 22:42

Jak to dokázal? No utrhlej šroub toje zlo :(
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned čer 05, 2011 22:56

No tak šel blbě od začátku no. Chvílema líp pak hůř, ale bitka to byla pořádná. Dokonce jsem ho i mazal, ale pak se prostě utrhnul a já si dal hlavou do blatníku.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned čer 05, 2011 23:02

---
Přílohy
P1010252 – kopie.JPG
P1010252 – kopie.JPG (156.66 KiB) Zobrazeno 1993 x
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » pon čer 06, 2011 7:33

Tak máš moncla jo :D

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 06, 2011 8:16

Ne nemám. To bylo zezadu. Měl jsem hlavu v blatníku strčenou a jak to ruplo a já byl v "záběru", tak se to rychle uvolnilo a řach, ale zas taková !&@#! to nebyla.

No za chvílu si půjdu koupit sprej na odrezování s mrazivým efektem a pěkně mu naložím.

Ještě jsem přemýšlel, že bych udělal nějakou misku a nechal to máchat v coca-cole. Jenomže to jí zase nemám čím podepřít.

Nějaké teorie jak bych ho vyndal mám, ale uvidíme, řekl slepej. Při nejhorším sundám celou nápravnici a odvrtám to.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon čer 06, 2011 10:21

Ajaj.... to je neprijemne... obcas pomaha matici, pripadne sroub pobouchat kladivem. Tu matici samozrejme musis mit druhym kladivem podeprenou... no snad to nejak vyndas... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 06, 2011 11:37

No kladivem jsem do něj taky bouchal, ale druhé kladivo jsem neměl, takže jen jedním. No uvidím jak to půjde. Koukal jsem, že v tom šroubu je dírka, tak zkusím jak je dlouhá a když bude dobrá, tak po pořádné lázni do ní zkusím nabouchat torx a povolit to. Nebo vybrousím dvě plošky na nějaký menší klíč.

Čep jsem vyměnil. Ta matka na táhlu je zarezlá jak blázen. Nepovolil jsem tu matku, ale ten čep a to tak, že jsem nasadil klíč na tu matku i na ten čep, tak aby byly tak nějak zároveň a tlačil jsem je proti sobě, jakoby pákou. No bitka to byla, ale alespoň něco je hotovo.

No a ty zadní brzdy jsem úplně sundal a mám je v kufru. Ta jedna se vůbec nehýbe, tak točím s tím klíčem, takže ta je totál, ale zkusím do toho kouknout co s tím je. A buď seženu jiný nebo to opravím, nechám opískovat, natřu a půjdou zpět. Asi není kam spěchat. :roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon čer 06, 2011 11:50

No vsak ja to rikal, ze povolit tu kontra na cepu je des... ja to nemam zarezly, ale je to hrube dorvany... a pitomy je to, ze se to musi povolovat klicema, ktery maj presnost plus minus autobus, takze se to v nem pekne zvejka :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět