Původních cca 182.000 km .... nově 109.500 km
Na čase trošku shrnout co jsem v poslední době řešil s Kupéčkem...
Prohodil jsem budíky, protože jsem jednak myslel, že tím vyřeším problém se zasekávajícím rychloměrem, což se bohužel nepotvrdilo... nicméně jeví se mi méně vyšisované a km sedí s nájezdem motoru, který v autě je... a červené pole otáčkoměru mám teď přece taky někde jinde

Dále jsem nalil do motoru nový Total 10w40 (+ filtr)... jaké překvápko, když jsem z motoru před tím vypustil jen cca 2,5 litru

... nevím, jestli jsem to nějak blbě kontroloval, nebo jestli to během těch pár zimních zahřátí tolik oleje sežralo.... ale ani bych se nedivil.... v sání mám docela mastno... každopádně s novým olejem to má méně traktorový zvuk a ten původní olej byl kdoví co....
Jak jsem psal u 11AA v tématu, bojoval jsem s čerpadlem hydrauliky posilovače řízení.... to VIčkové bzučelo, ale těsnění nepomohlo.... druhé, původní, se nepodařilo vytěsnit správně, takže nezabíralo od volnoběhu, a tak jsem tam teď zatím nechal to bzučící a to druhé zkusíme zrepasovat (přebrousit planžety, srovnat na fréze půlky a přetěsnit přesněji - ve spolupráci s Šebou).... pokud to neklapne, tak budu muset koupit nové, protože je to celkem psycho jak to bzučí.
Pak jsem dělal kontrolu podvozku a ejhle... minulý rok jsem měnil čepy řízení od SWAGu a na jedné straně už má roztrženou manžetu

.... je vidět že neoriginální nahrady jsou shity ať to stojí cokoli.... buď budu reklamovat nebo dám manžetu ze starého.... moc se mi nechce zas rozhazovat geometrii, ačkoli.....
... další šok přišel při pohledu na levé přední spodní příčné rameno - v náravnici je upevněno skrz gumový silentblok navulkanizovaný s kovovou průchodkou. To rameno se ale od té gumy oddělilo a sjelo k jedné straně, takže se opírá o nápravnici.... a opět, rameno je jakási náhrada (nevím výrobce) a opět shit. Pravda že asi tomu pomohly vibrace, které při záběru generuje vadný tripoidní kloup na poloose... mám naštěstí doma další dvě náhradní ramena, tak to vyměním... ale tohle rameno nevyhodím a asi do něho koupím Powerflex (nebo Energy) silentblok a to samé aj na druhou stranu.
Pak jsem odhalil drobnou vůli v kloubu na táhle řazení, takže doma už mám opravnou sadu od Šeby a jak půjde auto na zvedák, tak to vyměním a zároveň s tím budu muset trošku opravit uložení držáku kulisy, které je jakési vyglochtané...
Začal jsem taky koumat nasazení větších (282 mm) brzdiču z R620 Ti.... po zjištění, že se mi na ně nevejdou prakticky ani jedny z 15" kol, které mám aktuálně doma, na to moc nespěchám...
A co mě teď čeká? Zítra pro mě přijede Lenham s valníkem a tradá do Zlína na kontrolu přestavby.... snad nebudou dělat v RokoMotor problémy. Pak mi Lenham vymění tu zlobivou poloosu a asi rovnou aj to pokakané rameno a hurá na STK.... takže držte palce - přestavba finišuje a když to klapne, tak bych do měsíce snad už konečně mohl na silnici
