Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 6:26

Mě to zní taky jako hydroštely bez oleje. Jak jsem složil svůj motor, tak než se do nich natlakoval olej, mělo to chvíli podobný zvuk (je to dost velký rachot) a pak to postupně utichalo.
A ten zvuk jde z víka ventilů? není to něco s tím výfukem, kolem řemenic, nebo tak něco? A když jsi sundal víko, vačky byly od oleje, nebyly suché? A na rozvody ses díval, je to na ryskách?
V případě, že to budou ty hydroštely: Nastartovat bez víka to můžeš, ale víko si připrav, kdyby to stříkalo moc. A ucpi ty hadice ze sání do víka. Asi bych ale na tvém místě napřed zkusil spárovýma měrkama změřit vůli mezi všema vačkama a hydroštelama v poloze zavřeného ventilu , ale nikdy jsem to nezkoušel, takže nevím, jestli to jde a co tam má být za vůle, ale řekl bych, že pokud je hydroštel plný, nepůjde tam měrka dát žádná a pokud je na suchu, vůle tam bude.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 6:52

Vacky byly od oleje a zvuk tezko rict jestli sel z vika.... Nedalo se lokalizovat jedno misto.... .... Co kdyby se spravne netlakoval olej? To by pak mohlo mit za dusledek rachot hydrostelu, ze? Jak poznam ze tlakuje? .... Na VVC je cidlo tlaku, ale tu ne....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 7:13

Právě že mě napadlo, jestli se neucpal v hlavě některý z těch kanálků, co zásobuje hydroštely olejem. To by mělo za následek, že hydroštely začnou cvakat, ale na tlaku oleje by se to nijak neprojevilo, ale možná by se to dalo zjistit změřením té vůle.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 8:33

Mohlo by být.... já jen že pokud by to bylo možné, tak bych byl moc rád, kdyby se hlava nemusela sundavat.... po 90.000 km od repasi mi to nikde nesákne a s motorem jsem i přes jeho celkových 240.000 km byl spokojený.... ..... ale toto? :-( ... o to jsme měli jet zítra na dovolenou do Tater.... asi to budeme muset nějak zvládnout Kupéčkem....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 8:54

Pokud jsou to ty hyroštely, tak se hlava sundávat nemusí, jen rozvodový řemen a horní půlka hlavy. Ale to je jen kdyby. Tak bádej, držím palce.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 9:07

... tak já vlastně kecám.... to na filtru je čidlo tlaku. Takže tlak bude, ale teda buď kanálek, nebo hydroštel KO....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 9:35

Právě, že to cvrliká tak rychle, že to bude asi víc hydroštelů, pokud jsou to hydroštely.
A co filtr a olej?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 10:05

.... no pravda, olej má najeto cca 12.000 km, takže před výměnou..... to samý filtr.... kdyby se něco stalo s tímhle, tak by to přece nezačalo z ničeho nic....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 10:22

Mi začal motor klepat (ale na klice) z ničeho nic, protože se polský filtr co tam byl prostě stal pro studený olej neprůchodným a nepropouštěl olej. Po zahřátí to klepat přestalo. Tobě se to stalo za tepla, takže to asi tím nebude, ale stejně kromě těch ostatních pokusů bych zkusil i vyměnit olej a filtr.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 10:57

Filtry kupuju zásadně MANN Filter, takže žádný šmejd.... Olej Total, takže taky celkem kvalita..... ale může být.... říkáš ale kdyby to klepalo na klice, případně čep na ojnici, tak by to byl jiný zvuk?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Hombre » čtv srp 01, 2013 11:31

No z toho videa to moc nepoznám, ale klika klepe v menší frekvenci a takové tupější, ale silnější rány (klepající díly jsou větží a zdroj zvuku je víc schovaný)
No od té doby taky používám MANN filtry :-)
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od KDB » čtv srp 01, 2013 13:06

Kloním se k verzi ztráty tlaku - to zní jako všechny ventily/hydroštely, jak říká Hombre po složení motoru Jak vypadá voda/olej - zbarvení,viskozita.
Je to věštění z koule, ale v první řadě vyměnil bych filtr a olej.
Jak se zhasíná/rozsvěcí kontrolka oleje ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 16:37

... no právě že kontrolka oleje myslím zhasne ..... myslím..... a kurňa :-D .... teď si tím ani nejsu jistý :-D ..... nicméně olej do vody nejde ani trošku a naopak taky ne, viskozita oleje mi přijde standardní....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od J0hny » čtv srp 01, 2013 19:20

Takhle mi cvakal motor (asi na klice) v první 114Si a ten sem hodil do kopru, protože po výměně hydroštelů to bylo to samý a dál už jsem nebádal, nechci tě strašit, ale mě to teda cvakalo za plynem víc a když padaly otáčky, tak to prakticky přestalo. Hodně štěstí :wink:

pozdravuje tě Míša :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 01, 2013 20:50

Díky, taky pozdravuj ;-)
No vidím to tak, že se asi domluvím s Lenhamem... já na to čas ani sílu nemám.... mám kdyžtak na půdě druhý motor, ale ten potřebuje komplet přetěsnit.... já jsem to jen nastartoval, natočil tohle a hned zhasl, takže nevím jak se to chovalo s plynem.... ale Věrka říká, že to zvuky měnilo.... no vyzkouším to až se vrátím ze Slovenska......
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět