Příspěvek
od KDB » pon led 20, 2014 19:22
a taky tvar a konstruce dezénu, konstrukce pláště....
Souhlasím, že hloubka dezénu patří k nejdůležitějším, ale není to dogma... na Rangi jsem jezdil celoročně zimní Dunlopy, které měly vzorek 2 až 1mm - v létě neubývaly, na vlhku, mokru a vodě držely a v zimě byly lehce nejisté jen na minimálně 5-6 cm mokré břečky - to už holt přestávaly stíhat odvádět. Sníh v pohodě. Prostě gumy jsou alchymie a není jedno, co se obuje.
Kdybych neměl obuté na kabriu (E36) pneu na úrovni Sava S3, ušetřil bych 20.000,-. Dobrzdil bych.
O vlivu debilního ABS ani nemluvě.
Je to náročné na čas vybrat dobrou gumu, ale nikdy ho nelituju.

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.