Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuje
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Ahoj posílam odkaz na origo gurero :http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003926 http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-AHU2198
Když ty věci u nás nejsou tak jdu tam, pár věcí jsem už tam objednával a pokud máš kreditní kartu ( embasovanou ) tak v poho zaplatíš a to týdne máš a hlavně když tam máš účet tak tě informují o stavu
Když ty věci u nás nejsou tak jdu tam, pár věcí jsem už tam objednával a pokud máš kreditní kartu ( embasovanou ) tak v poho zaplatíš a to týdne máš a hlavně když tam máš účet tak tě informují o stavu
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
FUJ! To zkur*vený jednobřitý, vitonový mě prodali v rubeně a to si apamtuju, že sem ho namontoval jel projet asi 5km a když sem se vrátil olej už opět rosil a to dost a taky tam šlo hroznbě snadno namáčknout, psal sem že jednodušše jde sehnat od rubeny, at už dvoubřité černé, nevo hnědé vitonové a nebo od ajusy černé a všechny stojej za ho*vno. Akorát co mě napadlo mám schovaný jendo od reinze, což vypadá kvalitně, ale stálo víc jak origo, tuším že 500kč MO a sehnal sme ho v Trostu, ale jak říkam, to sem nepoužil, tak nevím, ale vypadá kvalitně, tak zkus tam, ale v sobotu má třeba pobočka u nás zavřeno...Daniel99 píše:Zdarec tak jak na to koukám,tak sem si koupil na prd gufero od ajusy(to sem ho chtěl jít zrovna vyměnit) .Kousek ode mě dělaj čerpadla a udělali by mi na míru to by se asi taky dalo,jen nevim co by za to chtěli.Neměl si tam tohle seba? http://zbozi.arkov.cz/i/57749-cr-35x47x ... n-skf.html ).Jak dlouho trvá když bych si obědnal origo z UK než dojde?Předem díky,na autě se asi ještě chvíli natrápim,vim že tady někdo řikal že stříbrný sou prokletý asi na tom něco bude
2x Rover 620ti
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Zdar tak už mi přišlo origo gufero z uk,dneska sem se stim sral vyměnil to nechal to ohřát a zas to rosí.Ach jo zejtra ještě zkusim přetáhnout čerpadlo ale tim to asi nebude.Šlo tam docela stuha pomalu sem ho tam naklepal a ještě hodil na lepidlo,samožřejmě sem ho máznul.Už nevim co stim,kde by ještě mohla bejt chyba?Myslim si že sem ho tam musel dát dobře.Zapustil sem ho tam tam o malinko víc než bylo starý,jak tady psal někdo na foru že je dobrý.Dík za rady
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
A odkud olej teče? Z pod rozvodů? To by vypadalo na to gufero, osobně sem ho dával do roviny s tou hrankou, ale to by snad nemělo mít vliv. Ale jestli ti neteče čerpadlo, to sem přetěsńoval, protože kapka byla vždy u takového trojúhelníkového nálitku na čerpadle, origo těsnění bylo takové tlusté a pěkně se vamáčkně a těsní, neorigo byl jen papír a chcalo to víc než to starý.
2x Rover 620ti
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
No já sem měl sundanný celí čerpadlo,je tam origo plechoví těsnění a ještě sem ho hodil z obou stran na silikon na motory,nechal sem to natočenný tak 5 min všechno bylo v klidu tak už sem se radoval.Jen že pak asi po 10min sem mrknul a zas to sákne z pod krytu rozvodu,od jinud to snad nemůže bejt než gufero.To snad pošlu z meze akorát furt něco děláš a ani se neprojedeš
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Zdravim všechny tak dneska už zas 2krát sundanný rozvody přetáhnul sem čerpadlo a vypadá to že to je dobrý (asi bylo špatně dotáhlí,ještě si sedlo) guferem to určitě nechčije.Jenže sem si všimnul že kape olej zpod krytu hlavy.Je možný že to chčije jak je složená hlava že tam je špatný těsněný,nebo málo utáhlí nebo mě ještě napadá jak sou z boku na hlavě ty kovový zátky.Já se snad nesvezu
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Kovový zátky na hlavě budou asi mrazovky,tama jedině chladící kapalina a to by z nějakého důvodu museli proreznout,nebo by to muselo zmrznout.
R 400 SDI 99
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Jo tak to nebude vono,to spíš bude jak je složená hlava,jak se přikládá ten mezi díl na vačky a dotlačuje je,nemá te stim někdo podobnou zkušenost,jestli vám taky neprosakovak olej,předem dík
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
No tak to seš už pravej tíčkář, počítej že to nějakej rok potrvá, až bude auto vychytaný, je tam toho většinou dost zanedbanýho
Ale co píšeš, že ti teče olej z vrchu tak to může být olej který uniká buď přes víko ventilů, to většinou teče dost často, nebo přes gufera vaček, to bys možná poznal když bys opatrně oddálil o trošku ten kryt rozvodů a mezi víkem ventilů a tím krytem rozvodů uvidíš tělo vačky, u mě to bylo znát, když mi jedno sáklo, pak možná kdyby byly blbě slepený ty dvě vrstvy hlavy a nebo ještě těsnění pod hlavou, ale to by ti nejvíce teklo na roho u airboxu, kde vede oil kanálek, odtud mi sákl olej nejvíc až na druhou stranu mpod svody až k těm rozvodům. Když sme sundali hlavu, tak tam bylo po celé délce motoru nahromaděnej bordel z oleje a prachu, tak to bys určitě viděl, když bys mrknul ze spodu k tomu spoji.
Ale co píšeš, že ti teče olej z vrchu tak to může být olej který uniká buď přes víko ventilů, to většinou teče dost často, nebo přes gufera vaček, to bys možná poznal když bys opatrně oddálil o trošku ten kryt rozvodů a mezi víkem ventilů a tím krytem rozvodů uvidíš tělo vačky, u mě to bylo znát, když mi jedno sáklo, pak možná kdyby byly blbě slepený ty dvě vrstvy hlavy a nebo ještě těsnění pod hlavou, ale to by ti nejvíce teklo na roho u airboxu, kde vede oil kanálek, odtud mi sákl olej nejvíc až na druhou stranu mpod svody až k těm rozvodům. Když sme sundali hlavu, tak tam bylo po celé délce motoru nahromaděnej bordel z oleje a prachu, tak to bys určitě viděl, když bys mrknul ze spodu k tomu spoji.
2x Rover 620ti
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Tak víkem ventilů to nejde to už mě taky napadlo spíš si myslim že bud jak řikáš gufero vačky nebo jak je se sazená hlava tim těsněním.Těsněním pod hlavou by to nemělo jít,dával sem tam noví a dotáhl sem to podle manualu,hlavně sákne to spod toho krytu rozvodu nad těsněním hlavy tak že to snad bude jak je sesazená hlava,to by bylo vklidu za chvíli přetěsněnný.Zejtra na to asi kouknu a uvidim.Taky to tak vidim že ještě pár měsíců doladování a možná se svezu
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Budou to nejspíš ty gufera na vačkách, když dělám těsnění pod hlavou tak to měním automaticky, nebo někdo ten spoj těsnil silikonem misto pasty k tomu určené... ale tamtudy by to teklo jenom malinko...
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Tak dneska sem asi přišel na to kde to prosakuje je strženej jeden šroub úplně na kraji u vačkovího kola,tak zkusim udělat novej závit,jen musim vychytat aby mi to nenapadalo dolu
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Kde kupujete gufera vaček?Taky radši origo z Uk?Kdybych to věděl tak sem si to nechal poslat společně s guferem kliky.Nebo se dá sehnat nějaký obstojný u nás?Předem dík
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Na vačky sem dával corteco a netečou...raději klepu... A cenově v elitu MO 224kč/ks. Na centrále je jen 1ks a druhej na pobočce, takže jestli jsi z prahy, měl bys je asi v úterý odpoledne, teoreticky i ráno ve stodůlkách obě. Č.obj. COS15510042
Jo a ten strhlej šroub jsi měl jako na hlavě, co drží ten druhý díl hlavy?
Jo a ten strhlej šroub jsi měl jako na hlavě, co drží ten druhý díl hlavy?
2x Rover 620ti
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
No já sem právě z Krkonoš Díky se zkusim po nich někde podívat,jo přesně tak ten strhlej závit ja na hlavě jak drží vačky ale tudy to asi stejně nepoteče asi to nejspíš bude tim guferem vačice,nějaký doplnujcí info při výměně gufera vaček třeba na co si mam dát pozor?Díky