Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
No tak sa preverili všetky možnosti, aj z tej Tvojej témy a stále nič, pomaly ale isto sa lúčim s doteraz obľúbenými Rovermi.
Len za posledný rok som natrepal na materiál do všemožných opráv a servisov cez 5.000,- eur na 3 autá R75ky, takže stačilo.
Zúfalstvo najväčšie...
Len za posledný rok som natrepal na materiál do všemožných opráv a servisov cez 5.000,- eur na 3 autá R75ky, takže stačilo.
Zúfalstvo najväčšie...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Je mi Tě líto. Asi máš špatnou ruku při výběru auta.
Musím zaťukat na dřevo, že mně auto šlape. Ale už jsem taky něco investoval.
Musím zaťukat na dřevo, že mně auto šlape. Ale už jsem taky něco investoval.
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
No, jen jestli to taky nebude tak trošku tím servisem, kam to dáváš (ze zdechání auta usoudí, že jsou v čoudu vstřikovače, ty je zainvestuješ a pak se zjistí, že to tím není.... to by mě teda dost na*rali).... ale chápu, že třeba jinou možnost nemáš.... a pak taky vzhledem k tomu, kolik s autem najezdíš, tak je bohužel pravda taková, že vzhledem k servisním nákladům je lepší pořídit nějaký koncern, který zeservisujou všude...
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
...co palivový filtr ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Boli potrebné, už sa stalo, že auto šlo na dva valce, skapalo a pod., teraz je problém niekde indeTrunda píše:No, jen jestli to taky nebude tak trošku tím servisem, kam to dáváš (ze zdechání auta usoudí, že jsou v čoudu vstřikovače, ty je zainvestuješ a pak se zjistí, že to tím není...

Je nový, menil sa v rámci olejového servisu pár dní dozadu.KDB píše:Co palivový filtr?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Ahoj.
To samé Tě čeká, až pořídíš jinou, ale stejně podudržovanou značku/model, ve stejném stáří, s obdobnou kilometráží, provozovanou za obdobných podmínek.
To samé Tě čeká, až pořídíš jinou, ale stejně podudržovanou značku/model, ve stejném stáří, s obdobnou kilometráží, provozovanou za obdobných podmínek.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Nehledě na to, že když se tenhle kousek prodával, tak jsme se tu shodli na tom, že moc důvěryhodně nevypadá...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Přikláním se k názoru, že příznivá pořizovací cena, která vypadá lákavě, se zpravidla (jistě, že ne vždy) promítne do nutných dalších oprav.
Jinak každé auto je kasička na peníze, které se nikdy nevrátí a při tom nájezdu fakt žádné auto nebudeš servisovat za 500 EUR ročně, ani nové ne.
Ale souhlasím s tím, že na 90 tis. km ročně bych si pořídil něco mladšího a více konfekčního. Zejména kvůli rychlosti oprav. A nevím sice, jak to máš, ale rozhodně ne jedno auto.
Můj názor -- něco spotřebního na denní ježdění (Ford, VW, Honda, atd.) a R75 si nechat pro radost, popř. jako rezervní auto ... ale ne dieselovou, co špatně startuje.
Jinak každé auto je kasička na peníze, které se nikdy nevrátí a při tom nájezdu fakt žádné auto nebudeš servisovat za 500 EUR ročně, ani nové ne.
Ale souhlasím s tím, že na 90 tis. km ročně bych si pořídil něco mladšího a více konfekčního. Zejména kvůli rychlosti oprav. A nevím sice, jak to máš, ale rozhodně ne jedno auto.
Můj názor -- něco spotřebního na denní ježdění (Ford, VW, Honda, atd.) a R75 si nechat pro radost, popř. jako rezervní auto ... ale ne dieselovou, co špatně startuje.
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Podle mne je největší chyba ve výběru servisu. Umí dobře sebepropagaci, ale s opravami je to slabší.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
U nás na Freelanderu(stejný motor) stejný problém, při nastartování zdechnul, dělaly to vstřikovače a žhavící svíčky dohromady.
A co EGR? Funguje už jak má? Taky jsme s tím měli jednou problém.
A co nafta? Kde tankuješ? Zkus koupit aditiva nejlépe od VIF, mají je na Benzinách plus, případně vzít rovnou aditivovanou naftu.
A co EGR? Funguje už jak má? Taky jsme s tím měli jednou problém.
A co nafta? Kde tankuješ? Zkus koupit aditiva nejlépe od VIF, mají je na Benzinách plus, případně vzít rovnou aditivovanou naftu.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Vstrekovače sú vymenené (Bosch), to EGR je čo prosím Ťa?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
EGR je ventil na zpětný odvod spalin zpátky do sání motoru.Funguje jen v určitých podmínkách, řídí ho ŘJ podle dostupných informací z motoru.Je to prostě hovadina kvůli snížení emisí, která akorát pěkně "zadělá" (zakarbonuje motor).
EGR ventil máš na poslední fotce, jak jsi sem dával ty závady.
Nejlepší ho je vyndat, pročistit (dneska jsou už i prý speciální spreje na EGR ventily) a zase vrátit. Mohl se totiž zaseknout v otevřené poloze a polovina spalin ti nešla do výfuku ale zpátky do sání, proto tak zakarbonované sání. V servisu by ale měli vědět s tím...
EGR ventil máš na poslední fotce, jak jsi sem dával ty závady.
Nejlepší ho je vyndat, pročistit (dneska jsou už i prý speciální spreje na EGR ventily) a zase vrátit. Mohl se totiž zaseknout v otevřené poloze a polovina spalin ti nešla do výfuku ale zpátky do sání, proto tak zakarbonované sání. V servisu by ale měli vědět s tím...
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
TAK KONEČNE HOTOVO!
Na vine bol nakoniec predchádzajúci majitel a sfušovaná robota na relátku, niečo tam majstroval s elektrikou a zalial to nejakou svinskou živicou.
Celý ten zasratý zväzok káblov sa opravil, vymenil, elektrikár vypýtal za komplet robotku len 50,- eur tak som rád.
Dnes sa teda posledný problém odstránil, auto štartuje na prvú šupu a krásne si pradie. Som šťastný
Aktuálne prebieha testovacia jazda, tým že sa pridával Silfren bolo vo výfuku vela bordelu, treba to prevetrať prirodzene.
Zajtra geometria a ide sa po auto.

Na vine bol nakoniec predchádzajúci majitel a sfušovaná robota na relátku, niečo tam majstroval s elektrikou a zalial to nejakou svinskou živicou.
Celý ten zasratý zväzok káblov sa opravil, vymenil, elektrikár vypýtal za komplet robotku len 50,- eur tak som rád.
Dnes sa teda posledný problém odstránil, auto štartuje na prvú šupu a krásne si pradie. Som šťastný

Aktuálne prebieha testovacia jazda, tým že sa pridával Silfren bolo vo výfuku vela bordelu, treba to prevetrať prirodzene.
Zajtra geometria a ide sa po auto.



08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Blahopřeji 
Já ještě bojuju, ale taky teď nějak ztrácím elán ... viewtopic.php?f=6&t=7630&start=60#p100895
Jak dojedu domů ...

Já ještě bojuju, ale taky teď nějak ztrácím elán ... viewtopic.php?f=6&t=7630&start=60#p100895
Jak dojedu domů ...

- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
No tak to je parada
to je nejhorší odstranit chyby po předchozích majitelich
snad uz bude sloužit k plné spokojenosti 



Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ