Pomoc!400 je na tom zle.

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 22:38

Právě,že to byl Vernet a neotvíral,teď už jde,ale nechal jsem ho provařit v konvici.Odvzdušňoval jsem to jako blbec,profukoval nádržku,sundaval přepoadovou hadičku z chladiče,pak hlavy a pak expanzky.Povoloval odvzdušňovák na trubce snad 10X. :roll: Na několika parkovištích ze mě nebudou mít radost. :lol: Normálně jsem 1 mm vrtáčkem navrtal plochu termostratu,kde se usazuje,bál jsem se právě o to topení,ale byl jsem zpocenej po 15 km jízdy. :lol: Je tam ještě znát ten humus od oleje,ale koupím snad zejtra proplach a pak vyměním olej s filtrem. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 23:42

Jo a Honzo,díky za tip,ráno jsem to podusil a fouklo to,ale bylo to trochu,spíš pumpa zatlačila na malej okruh.Kdyby pustilo to těsnění,byl bych bez sebe,na těch novejch šroubech jsem málem vypustil duši,když jsem je bral golou 2x 180° po 26 Nm.Jo přetáhl jsem to,ale pro něj jen dobře.Momenťák nemá nižší rozsah. :roll: Vložky se snad bortit nebudou.Jsou na 16-ce slabý,ale nebyly nikdy broušený, :?: Už jsem málem zapoměl jak je K návykovej na otáčky.
Trunda:Na VVC budu opradu jen symbolickej,tam je jen při pohledu do kanálů vidět,že se snažili o naladění,co jim velkoproduce dovolí.Sání ani tolik neleštit,spíš vejfukový kanály pro lepší výplach.Ono to sice bude i bez katu ztrácet na momentu dole,ale s lehčím setrvákem a 700 kg to půjde. hi: Stálej převod z diesela by měl zas držet jednotlivý stupně v použitelnym poměru.Sada 10X6 disků se 165/70 R 10 je už v mej garáži. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv úno 27, 2014 7:51

Ten lehký setrvák budeš kupovat onu dostupnou funglovku?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 27, 2014 11:04

Jo,vezmu jedině tohle.Nechci někde shánět nesmysl z druhý ruky,nebo něco utáčet. hi:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv úno 27, 2014 11:10

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 27, 2014 11:28

JJ,to bude. :twisted: Když jsem hledal v Anglii,jsou tam víceméňe za stejnou cenu.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv úno 27, 2014 11:32

Jo, to by se mi líbilo, ale tohle je frontě toho, co bych na autě vyměnil bohužel až téměř na posledním místě...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 27, 2014 14:46

No,já mam na něj našetříno,ale ten balík bude lítat a budu muset dosypávat.Teda pokud se něco neposere a prachy nepůjdou jinam. SMOKE: Držim palce i tobě,ať to doladíš.Potřebuju někdy slyšet tu "řehtačku". msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv úno 27, 2014 15:25

Víš co, u mě je to rozdíl v tom, že to ve finále pořád musí být auto schopné denního ježdění, takže nějaké blbiny s ním stejně zamýšlet nemůžu. I proto jsem tu přestavbu dělal s podmínkou, že to bude legální. Nicméně co můžu zlepšit v rámci kompatibility, obhájím to tím, že stejně daná část auta potřebovala servis... ale jen tak ze srandy na tom autě víceméně nic nedělám... na to nemám prostředky :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » pát úno 28, 2014 20:38

Chápu tvojí situaci,já se chci do toho pustit,dokud se ženou nemáme děti,pak už to nepůjde anebo velmi těžko. mir:
Ještě jedna zajímavost k těm podpálenejm ventilům.Asi dva týdny,než mě to těsnění potkalo jsem poprosil kolegu o změření emisí,zdálo se mi,že to hrozně žere,ale jezdim po městě tak po 5 km. msm: No a prej naprosto v pohodě.Tak mě buď chtěl odbýt,nebo se to opravdu neprojevilo.Holt tomu už nebudu tolika šlapat. hi: Muselo to bejt ale od doby,kdy jsem ho před rokem koupil,protože mi za celou dobu nepřišlo,že by zeslábnul,nevim.Studený starty byly trochu horší,jinak nic.
No a dnes samozřejmě mnohem líp táhne a běží jako samet.Nevim jestli něco přinesli kanály,ale je ten tah a vytočení je plynulejší,ale opravdu to může bejt jen těma ventilama. ml:
Jestli známej neprodá brzdu,půjdeme s klukama zas poměřit síly na jaře a uvidí se.Asi už tam nebude jen těch 130 Nm. :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » pát úno 28, 2014 20:45

No na to změření budu zvědav.... no on když ten motor je v cajku, tak ta 1.6ka jde do otáček parádně... jak jsi nakonec poskládal to těsnění? Já si prostě nemůžu pomoct, ale co mi Lenham motor přetěsnil, tak už to není takový dravec...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » pát úno 28, 2014 21:13

Mo,mám to MLS a chvíli jsem přemejšlel,jestli tam dám tu horní vrstvu a nějak mi bylo líto těch 0,25 mm,co bych ztratil,i když je zas spekulativní,jestli se budou kroužky vtlačovat víc do hlaby a třeba při prohnání ne úplně prohřátýho motoru,nebo při dlouhej zátěži se neodfoukne. :roll:
Oproti originálu ale věřim,že se to pos.. silikonový těsnění nehne,to byl problém u mě.Bordel ze systému chlazení budu ještě dlouho čistit.Zkoušel jsem ledacos,ale asi bude nejlepší jednou za čas nádržku vyndat a propláchnout benzínem. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » pát úno 28, 2014 21:17

Jojo, s tím se smiř... ono to vyčistit jde, ale to by ses tím musel drbat fakt dlouho.... taky na Kupéčku občas expanzku vyndám, naleju do ní Arvu, zadrátkuju do hadry velký kuličky z ložiska a proštěrchám...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » ned bře 02, 2014 21:31

Tak po dnešním projetí s manželkou do Prahy můžu konstatovat,že motor běží skvěle a po dálnici neztrácel dech,akorát jsem dopředu já blbec nedal ten plastovej kryt pod motorem a nedrželo mi nadkolí,tak jsem ho asi ve 140 "vylepšil" o pneumatiku,ale ještě dost plastu tam zůstalo. :lol:
Teď si budu muset hrát s novou věcí.Když jsem dělal na motoru,promazával jsem táhla řazení,kloubky vyrezlý jak sviňa.Řazení šlo trochu ztuha.Teď lepší,ale po cestě z Prahy když jsem potřeboval přeřadit šlo to zas na hov...,no a před barákem jsem už počítal zuby na zpátečce. vzek: Tak jsem shodil kryt u pedálů,jestli neteče válec a prachovka na táhle venku,seigrovka volně ležící a konec válce pěkně rezavej.Já už se snad nikdy pořádně nesvezu. :roll: Jak to auto dlouho stálo,dostalo pořádně na prd.. Zkusim to vyčistit aspoň prozatim a objednám repas.2000,- za to hned nedám. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » ned bře 02, 2014 22:04

Repas bude stačit!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět