Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » úte črc 26, 2011 10:49

To wogo... no tak tos mel namale :-D Jeste ze ti neulitlo....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte črc 26, 2011 10:58

Hombre píše:Záleží, jestli máš ABS a jestli jsi nechal vypustit celou nádobku, takže se vzduch dostal i do hlavního válce, event. modulátoru ABS. . .

Moc děkuju za návod. Snažil jsem se ho najít, ale nepovedlo se. ABS nemám a nádobku jsem kontroloval aby byla pořád plná. Když jsem nasadil třmeny, tak jsem povolil odvzdušňovák a počkal až bude téct. Ale zavřel jsem ho po pár kapkách. Pak jsem to dělal metodou našlapání.

Teď tedy nasadím hadičku, povolím odvzdušňovák nechám vytéct trochu víc kapaliny a pak ještě zkusím natlakovat sešlapáváním.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte črc 26, 2011 14:38

Tak bez motoru to skorem nešlo a s motorem z toho lítal pěknej bordel a třeba až na 7mé našlapání z toho vylítla bublina obrovská. Je to zajímavy. Půl litru brzdovky jsem tím prostřílel.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 28, 2011 14:36

Dneska přišla napínací kladka SKF i s poštou za 770,- V autokelly stojí přes 1800. hi:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát črc 29, 2011 22:06

Tak další motor venku.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pát črc 29, 2011 22:12

Tak su zvedav, kolik jich pujde dovnitr :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob črc 30, 2011 20:31

Tak motor už vrčí :twisted: Zítra se jen nandá těsnění na výfuk a vymění tyčky stabilizátoru a je hotovo.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » sob črc 30, 2011 21:43

Ty jo!!!! Borci ;-) Tak to mam radost, ze se to povedlo bez komplikaci... to budes ted na srazech na sprintech davat na zadek i Labuti :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 31, 2011 12:49

Tak ted už je hotovo všechno. Na sprinty asi ne, ale je to znát.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od AnderN » ned črc 31, 2011 15:04

Jen pro rekapitulaci -- který motor jsi vlastně dával kam?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » ned črc 31, 2011 16:13

Ale nerikej! Clovece docela rad bych se svazl.... Moc by mne zajimalo, jaky ten motor je.... Doufam ze dorazis na zavirak ;-) ..... Jo a prosim te, kdyztak pamatuj na mne s tema dilama, na kterych jsme se tenkrat domlouvali... Kdybys na ten sraz jel, mohl bys mi to vzit... To ale doresime, az nadejde cas...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 31, 2011 19:02

Andern: Motor z hatchbacku se vyndal, sundalo se vše kolem něj (startér, alternátor, čidla, kabely, vstřikování) a vyhodil se. Vyndala se zrezlá naprávnice a vyhodila se, místo ní se dala nápravnice od LukkyIII., ramena od roverixe a z coupéčka motor + tlumiče, těhlice, přední třmeny, kotouče, destičky, stabilizátor. Bylo to v lepším stavu než u mě, destičky nové, třmeny nejspíš taky nedávno nové.

Poloosy z coupéčka byly hodně zrezlé pod gumovým kroužkem, takže se nedaly použít, protože by nejspíš brzo praskly. Takže se vyměnil jenom jeden homokloub.

Takže mám motor, který tam má být. Dobré homoklouby (nekřupou), lepší tlumiče, kotouče (neklepou při brždění) i destičky, a taky přední stabilizátor, který jsem předtím neměl vůbec.


Trunda: No, cítím zlepšění jízdních vlastností, ale není to zas taková hitparáda. Prostě ten motor asi není o tolik silnější nebo to je tím, že jsem ještě nejel víc jak nad 4000 otáček drive: a jak víme, tak Honda se musí točit, protože nemá krouťák. Spíš se zatím kochám a zajíždím, motor dlouho stál.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon srp 01, 2011 9:33

Jasny... koncert zacina az za onou magickou hranici :-) ... kazdopadne navrat stability auta si fakt musis uzivat :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon srp 01, 2011 10:12

Tak jsem ještě vyměnil svíčky a palivový filtr. Doufám, že to dnes klapne a půjdu na technickou.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od AnderN » pon srp 01, 2011 11:13

Excellent summary, good job :!:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět