
Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
To wogo... no tak tos mel namale
Jeste ze ti neulitlo....

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Hombre píše:Záleží, jestli máš ABS a jestli jsi nechal vypustit celou nádobku, takže se vzduch dostal i do hlavního válce, event. modulátoru ABS. . .
Moc děkuju za návod. Snažil jsem se ho najít, ale nepovedlo se. ABS nemám a nádobku jsem kontroloval aby byla pořád plná. Když jsem nasadil třmeny, tak jsem povolil odvzdušňovák a počkal až bude téct. Ale zavřel jsem ho po pár kapkách. Pak jsem to dělal metodou našlapání.
Teď tedy nasadím hadičku, povolím odvzdušňovák nechám vytéct trochu víc kapaliny a pak ještě zkusím natlakovat sešlapáváním.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak bez motoru to skorem nešlo a s motorem z toho lítal pěknej bordel a třeba až na 7mé našlapání z toho vylítla bublina obrovská. Je to zajímavy. Půl litru brzdovky jsem tím prostřílel.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Dneska přišla napínací kladka SKF i s poštou za 770,- V autokelly stojí přes 1800. 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak další motor venku.
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak su zvedav, kolik jich pujde dovnitr 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak motor už vrčí
Zítra se jen nandá těsnění na výfuk a vymění tyčky stabilizátoru a je hotovo.

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Ty jo!!!! Borci
Tak to mam radost, ze se to povedlo bez komplikaci... to budes ted na srazech na sprintech davat na zadek i Labuti 


-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak ted už je hotovo všechno. Na sprinty asi ne, ale je to znát.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Jen pro rekapitulaci -- který motor jsi vlastně dával kam?
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Ale nerikej! Clovece docela rad bych se svazl.... Moc by mne zajimalo, jaky ten motor je.... Doufam ze dorazis na zavirak
..... Jo a prosim te, kdyztak pamatuj na mne s tema dilama, na kterych jsme se tenkrat domlouvali... Kdybys na ten sraz jel, mohl bys mi to vzit... To ale doresime, az nadejde cas...

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Andern: Motor z hatchbacku se vyndal, sundalo se vše kolem něj (startér, alternátor, čidla, kabely, vstřikování) a vyhodil se. Vyndala se zrezlá naprávnice a vyhodila se, místo ní se dala nápravnice od LukkyIII., ramena od roverixe a z coupéčka motor + tlumiče, těhlice, přední třmeny, kotouče, destičky, stabilizátor. Bylo to v lepším stavu než u mě, destičky nové, třmeny nejspíš taky nedávno nové.
Poloosy z coupéčka byly hodně zrezlé pod gumovým kroužkem, takže se nedaly použít, protože by nejspíš brzo praskly. Takže se vyměnil jenom jeden homokloub.
Takže mám motor, který tam má být. Dobré homoklouby (nekřupou), lepší tlumiče, kotouče (neklepou při brždění) i destičky, a taky přední stabilizátor, který jsem předtím neměl vůbec.
Trunda: No, cítím zlepšění jízdních vlastností, ale není to zas taková hitparáda. Prostě ten motor asi není o tolik silnější nebo to je tím, že jsem ještě nejel víc jak nad 4000 otáček
a jak víme, tak Honda se musí točit, protože nemá krouťák. Spíš se zatím kochám a zajíždím, motor dlouho stál.
Poloosy z coupéčka byly hodně zrezlé pod gumovým kroužkem, takže se nedaly použít, protože by nejspíš brzo praskly. Takže se vyměnil jenom jeden homokloub.
Takže mám motor, který tam má být. Dobré homoklouby (nekřupou), lepší tlumiče, kotouče (neklepou při brždění) i destičky, a taky přední stabilizátor, který jsem předtím neměl vůbec.
Trunda: No, cítím zlepšění jízdních vlastností, ale není to zas taková hitparáda. Prostě ten motor asi není o tolik silnější nebo to je tím, že jsem ještě nejel víc jak nad 4000 otáček

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Jasny... koncert zacina az za onou magickou hranici
... kazdopadne navrat stability auta si fakt musis uzivat 


-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Tak jsem ještě vyměnil svíčky a palivový filtr. Doufám, že to dnes klapne a půjdu na technickou.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Excellent summary, good job 
