Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nic proti tvému kupéčku, ale na toho Nissana nemají ani silnější auta. V Nissanu 350Z když při trojce sešlápneš plyn, tak to neudržíš na cestě. Vím o čem mluvím, můj olomoucký šéf se v něm málem zabil, když se honil s kamarádem v nejakém Porsche. Teda dlužno říct, že byl v cíli první, ale bohužel ne na všech čtyřech.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Chtělo by to jiný koleno mezi klapku a filtr a udělat přívod studeného vzduchu,pač tam kde ho máš,tam Ti to na 100% saje teplej vzduch.... Bojoval sem s tim na svojim roverovy,tak sem natáhnul z krytu na mlhovku ohebnou hadici přímo k filtru,bylo to celkem znát
Ted mam na autě filtr v karbonovym boxu,ale ještě sem se nedokopal k tomu abych tam natáhnul hadici
Ted mam na autě filtr v karbonovym boxu,ale ještě sem se nedokopal k tomu abych tam natáhnul hadici
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Aha,tedˇ to čtu,že tam máš nataženou flexi trubku ,ale stejně by chtěl filtr odstínit
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... chtělo by to odstínit, ale už nemám sílu tam teď dodělávat nějaké plechové stínění... .... ještě tam možná natáhnu další trubku. Ano, uvažoval jsem, že bych zbytek flexi trubky dal mezi filtr a klapku.... to se rozhodnu jak budu montovat u bráchy větší klapku.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... zkoušel jsem na stejném místě, jako posledně, z nuly na sto.... a tentokrát i s 17" a hodně nepovedeným startem to bylo něco kolem 7 sekund... takže se dá očekávat, že s 15" by to mohlo být takových 6,5 s
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Právě jsem se vrátil z geometrie.... konečně někdo, kdo se se mnou o tom chtěl bavit....
Tedy, volant nakřivo mám opravdu v důsledku toho, že mě to prostě táhne doprava a to proto, že skutečně na levém kole je odklon o stupeň větší (ohnutá těhlice, nebo spodek tlumiče) a taky tomu nepomáhá to, že vpravo je o 52' menší záklon, než vlevo....
Doporučil mi, pokud nevyměním levou těhlici i s tlumičem, klidně decentně propilovat díry v horním uložení a obě strany posunout cca až 5 mm doleva (při pohledu z místa řidiče)... tím by se ten odklon rozložil na obě strany a sic by byl trošku větší, ale v toleranci a symetricky. No a tedy ten pravý záklon mi doporučil zvětšit... říkal též cca 5 mm. Vzhledem k tomu, že peníze na nový podvozek v nedohlednu, tak asi tyhle úpravy udělám... je fakt, že to táhnutí ke straně je protivné....
Jinak chvilku jsem s ním klábosil a prý japonci ano, francouzi v žádném případě (prý ty podvozky mají takové tolerance, že se to nesluší - tedy gumy se sjíždějí jak prase a v servisu řeknou, že je to v toleranci.... a vůbec kvalita konstrukce nic moc).... Co se týká silentbloků a čepů, tak prý z náhrad jedině Lömferder (či jak se to píše ) a že všechno ostatní jsou šmejdy hodné zatracení... pak jedině originály.
Jo a na závěr - podle něho je nejlepší auto na české silnice vznášedlo... že se mám s tím smířit, že tu naši katastrofu nezvládá žádné současné auto.... a pak taky cosi tvrdil, že auta od roku 2000 už nejsou auta .... no s tím nemůžu jinak, než souhlasit
... pro info, za geometrii s velice dobrým a osobním přístupem 300 Kč - http://www.firmy.cz/detail/685627-radek ... oukov.html
Tedy, volant nakřivo mám opravdu v důsledku toho, že mě to prostě táhne doprava a to proto, že skutečně na levém kole je odklon o stupeň větší (ohnutá těhlice, nebo spodek tlumiče) a taky tomu nepomáhá to, že vpravo je o 52' menší záklon, než vlevo....
Doporučil mi, pokud nevyměním levou těhlici i s tlumičem, klidně decentně propilovat díry v horním uložení a obě strany posunout cca až 5 mm doleva (při pohledu z místa řidiče)... tím by se ten odklon rozložil na obě strany a sic by byl trošku větší, ale v toleranci a symetricky. No a tedy ten pravý záklon mi doporučil zvětšit... říkal též cca 5 mm. Vzhledem k tomu, že peníze na nový podvozek v nedohlednu, tak asi tyhle úpravy udělám... je fakt, že to táhnutí ke straně je protivné....
Jinak chvilku jsem s ním klábosil a prý japonci ano, francouzi v žádném případě (prý ty podvozky mají takové tolerance, že se to nesluší - tedy gumy se sjíždějí jak prase a v servisu řeknou, že je to v toleranci.... a vůbec kvalita konstrukce nic moc).... Co se týká silentbloků a čepů, tak prý z náhrad jedině Lömferder (či jak se to píše ) a že všechno ostatní jsou šmejdy hodné zatracení... pak jedině originály.
Jo a na závěr - podle něho je nejlepší auto na české silnice vznášedlo... že se mám s tím smířit, že tu naši katastrofu nezvládá žádné současné auto.... a pak taky cosi tvrdil, že auta od roku 2000 už nejsou auta .... no s tím nemůžu jinak, než souhlasit
... pro info, za geometrii s velice dobrým a osobním přístupem 300 Kč - http://www.firmy.cz/detail/685627-radek ... oukov.html
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Čau.
Kudy ten technik jezdí, že tak vehementně kritizuje české silnice?
Kudy ten technik jezdí, že tak vehementně kritizuje české silnice?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Přijeď k nám a uvidíš
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To je mi jasné....a plně to chápu
Nicméně se to nedá vztahovat na celou zemi, je tady spousta míst, kde jsou cesty dobré, bez výmolů a hrbů, takže bych rozhodně nepaušalizoval....
Co jsem měl možnost vidět, tak nejlepší cesty mají snad Italové, Charváti (dálnice) a Francouzi (na severu a hlavně dálnice).
Daleko za tím je opěvované mýtické Německo.
Rozhodně si nemyslím, že bychom měli obecně špatné cesty (pokud pominu placený hnus z Brna do Prahy a zpět), kdo tak mluví, nechť navštíví Polsko nebo Ukrajinu, to je špekóznější
Nicméně se to nedá vztahovat na celou zemi, je tady spousta míst, kde jsou cesty dobré, bez výmolů a hrbů, takže bych rozhodně nepaušalizoval....
Co jsem měl možnost vidět, tak nejlepší cesty mají snad Italové, Charváti (dálnice) a Francouzi (na severu a hlavně dálnice).
Daleko za tím je opěvované mýtické Německo.
Rozhodně si nemyslím, že bychom měli obecně špatné cesty (pokud pominu placený hnus z Brna do Prahy a zpět), kdo tak mluví, nechť navštíví Polsko nebo Ukrajinu, to je špekóznější
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... no jo, ale nikdo to tak neporovnává s okolníma státama... (mimochodem sever Francie mimo placené useky je taky žalostný, Německo už taky není co bejvávalo, jen v anglii jsem nepostřehl, že by byly silnice někde tak katastrofální, jak na dost místech u nás)... fakt je prostě takový, že pokud nejsi šťastlivec, který má od svého domu až k práci nově vyasfaltovanou okresní silnici, tak musíš jezdit po silnicích, na kterých podvozek dostává tak zabrat, že originál vydrží záruční dobu a náhrada se musí měnit co rok... což je velmi špatný stav.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Některé silnice jsou u nás hnus, ale nesrovnávejte to se zeměma, kde v zimě nemrzne. To pak ty silnice samozřejmě vypadají nesrovnatelně lépe, aniž by se o to zasloužili.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No anglie dalnice super cesty prvni tridy taky ale ostatni take nic moc a to tu nemrzne
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Měl jsem možnost projet asi 300 km po vedlejších cestách na severu Francie a rozhodně si stěžovat nemůžu.
A porovnávat se musí, to aby člověk nebyl moc rozežraný
Takže asi jak kde....a např. v Ukrajině a Rusku jsem mimo neprůjezdný hnůj viděl takové cesty, kdy jsem nechápal, snad lepší, jak nová dálnice u nás a ještě k tomu hezkých pár set kilometrů...
Musíme to prostě brát, jak to je, zkrátka to nezměníme, jediným řešením je asi vstoupit do vrcholové politiky
A porovnávat se musí, to aby člověk nebyl moc rozežraný
Takže asi jak kde....a např. v Ukrajině a Rusku jsem mimo neprůjezdný hnůj viděl takové cesty, kdy jsem nechápal, snad lepší, jak nová dálnice u nás a ještě k tomu hezkých pár set kilometrů...
Musíme to prostě brát, jak to je, zkrátka to nezměníme, jediným řešením je asi vstoupit do vrcholové politiky
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.. však ano, jsem říkal, že jediné rozumné řešení je koupit vznášedlo a nebo se s tím smířit
... mimochodem Anglii jsem myslel Anglii (ne UK ) .... pohyboval jsem se po jihu a tam je to pravděpodobně lepší jak dál na sever....
... mimochodem Anglii jsem myslel Anglii (ne UK ) .... pohyboval jsem se po jihu a tam je to pravděpodobně lepší jak dál na sever....
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
to uz jsi tu asi dlouho nebyl prijed se podivat ja jsem na jiho vychod a drnca to pekne ale nestezuji si ......