
MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ale o co je širší (IC) je zase nižší (IC) 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ale chladič vody mám širší a dokonce vyšší 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
a kam se ti tam vejdee?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To nevím, ale vycházím z těchto údajů
, jak dalece jsou přesné to netuším 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Je to tak a neni to o málo zrovna 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Až na to, že v kupéčku mám rozměr chladiče vody 650x280 mm a pak se v tom vyznej
No dokud je teplota v první polovině stupnice i při tzv." kotlení "je to OK

No dokud je teplota v první polovině stupnice i při tzv." kotlení "je to OK

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Chladič v kupátku zrovna moc velký není . Zkusím tam naroubovat chladič co mám z kupátka 2,0 s atmosférickým motorem. Je podstatně větší.
Náš motor v turbáku doťukal. Vana šla dolu a byly vydřené ojniční šály na 4. válci s tím ,že je chycená i klika. Sice ne moc ale přece.Tak, že motor půjde ven a rozložit. Při té příležitosti bychom chtěli upravit případně jenom vyleštit kanály ve hlavě a odlehčit setrvák. Nemáte náhodou někdo nějaký návod, nebo odkaz na tyto úpravy.
Náš motor v turbáku doťukal. Vana šla dolu a byly vydřené ojniční šály na 4. válci s tím ,že je chycená i klika. Sice ne moc ale přece.Tak, že motor půjde ven a rozložit. Při té příležitosti bychom chtěli upravit případně jenom vyleštit kanály ve hlavě a odlehčit setrvák. Nemáte náhodou někdo nějaký návod, nebo odkaz na tyto úpravy.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Někde bych být váma hledal příčinu onoho přidření
JJ hlavu jsem taky dělal, dělal jsem jí od oka, nejdůležitější je dobře kanály slícovat s potrubím
Tady jsem ještě upravil i poslední komoru turba aby lícovala s downpipe, nechápu proč je tam udělanej takovej schod, joa svody vůči turbu jsem taky dolícovával

JJ hlavu jsem taky dělal, dělal jsem jí od oka, nejdůležitější je dobře kanály slícovat s potrubím
Tady jsem ještě upravil i poslední komoru turba aby lícovala s downpipe, nechápu proč je tam udělanej takovej schod, joa svody vůči turbu jsem taky dolícovával

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nevim co všechno měl ten motor za sebou, zažil toho asi dost. Když jsme ho koupili přivezli jsme auto na podvalu. Vyfouklé těsnění, křivá hlava, jinej malej chladič, vylítané mrazovky atd. Každopádně zkontroluji a pořádně vyčistím celou mazací soustavu včetně mazacích kanálků a čerpadla. Pak se tam dá jiná klika a všechny nové šály. Jak pokračuješ s repasí turba a pustil jsi se do těch svodů?!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
nejlepší jak slícovat kanály je to vzít, sešroubovat i s těsněním a pak v protilehlých rozích vzít vrtačku a a provrtat přírubu svodů i s těsněním až do bloku tak 2,9mm vrtákem. pak to rozebrat, vzít jehlu z jehlovýho ložiska a natlouct jí do bloku. dírku v potrubí a těsnění převrtat vrtákem 3,1mm. na vzniklý čepy navlíct těsnění, a rýsovací jehlou obkreslit pěkně kanály. pak těsnění sundat a nandat na svody a usadit pomocí jinejch kolíčků, vrtáků.... a také obkreslit rýsovací jehlou. pak obojí pěkně plynule vzduchovou tvrdokovovou frézkou vybrousit. zaplať pánbůh je těsnění vzdy větší než skutečný kanály...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Míro myslel jsi hlavu místo blo, ale to nehraje roli. Takhle přesně jsem se s tím nedělal, jen jsem obojí dorovnal k těsnění hozeným na původní štefty.
Turbo je hotový, je v autě, chlazení je zpola vyřešený, IC už tam je i s vedením, problém byl s BOV ventilem, koupil jsem ho starší a nějakej kokos tam narval tvrdou pružinu, že dokud turbo nenafouklo aspoň 0,7 ani neodfouknul, nakonec tam pásla origo pružina z T25. Svody zůstaly originál, protože ony nerez tubulary jsou užší než vývody z hlavy
Jinak jsem dával ještě palivovou pumpu z evo 9, regulátor tlaku paliva.
Už jsem to byl project a první co tak začla klouzat spojka při 0,8baru, teď to mám na 0,7 a spojka drží, problém mám ale s přívodem oleje do turba nejsem schopnej přetěsnit spoj adaptér-turbo, musím objednat origo přechod, tohle jsem si vyráběl sám navařením adekvátního závitu na původní adaptér, ale teflonem se mi ten závit nedaří utěsnit
Turbo je hotový, je v autě, chlazení je zpola vyřešený, IC už tam je i s vedením, problém byl s BOV ventilem, koupil jsem ho starší a nějakej kokos tam narval tvrdou pružinu, že dokud turbo nenafouklo aspoň 0,7 ani neodfouknul, nakonec tam pásla origo pružina z T25. Svody zůstaly originál, protože ony nerez tubulary jsou užší než vývody z hlavy

Jinak jsem dával ještě palivovou pumpu z evo 9, regulátor tlaku paliva.
Už jsem to byl project a první co tak začla klouzat spojka při 0,8baru, teď to mám na 0,7 a spojka drží, problém mám ale s přívodem oleje do turba nejsem schopnej přetěsnit spoj adaptér-turbo, musím objednat origo přechod, tohle jsem si vyráběl sám navařením adekvátního závitu na původní adaptér, ale teflonem se mi ten závit nedaří utěsnit

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No hezky jsi se do toho pustil Johny
, jestli si pamatuji tak s T25 ti začala klouzat spojka někde kolem tlaku 1 baru
a motor přitom měl málo paliva, takže díky tomuto novému turbu, IC a výrazně lepší pumpě to bude mít v celém rozsahu otáček kotel jak prase 



Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No zespoda to tolik nejede Karle, to turbo je fakt hodně velký na vejfukový straně, 0.86 to má turbínu, takže tomu trvá o to dýl naběhnout ale kolem 3tis/ot už je to celkem slušný. Ale čím větší máš vejfukovou komoru tím větší výkon při stejným tlaku máš
Až to doladim nechám to poměřit

Až to doladim nechám to poměřit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No neříkej mi, že budeš mít zase ten stejný problém jako na R600 s prodlevou turba ... čekám, že to tu budeš mít pořešené tak, abys nám zase v Mějtě neplakal, jak se ti to nechce za zatáčkou roztáčet 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ten intercooler je úžasný a nádherně jsi ho tam dopasoval, jako by tam patřil
. . . nárazník se vleze nebo ho budeš muset upravit???


hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná