MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon srp 18, 2014 21:44

Ale o co je širší (IC) je zase nižší (IC) 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon srp 18, 2014 22:22

Ale chladič vody mám širší a dokonce vyšší :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte srp 19, 2014 7:06

a kam se ti tam vejdee?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte srp 19, 2014 7:51

To nevím, ale vycházím z těchto údajů list:, jak dalece jsou přesné to netuším :wink:
Přílohy
chladič XW turbo.jpg
MG ZS 180.jpg
MG ZS 180 detail.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte srp 19, 2014 18:18

Je to tak a neni to o málo zrovna :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned zář 14, 2014 12:53

Až na to, že v kupéčku mám rozměr chladiče vody 650x280 mm a pak se v tom vyznej :roll:
No dokud je teplota v první polovině stupnice i při tzv." kotlení "je to OK :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

roverny2
Příspěvky: 30
Registrován: úte dub 08, 2014 14:39

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od roverny2 » stř zář 17, 2014 20:49

Chladič v kupátku zrovna moc velký není . Zkusím tam naroubovat chladič co mám z kupátka 2,0 s atmosférickým motorem. Je podstatně větší.
Náš motor v turbáku doťukal. Vana šla dolu a byly vydřené ojniční šály na 4. válci s tím ,že je chycená i klika. Sice ne moc ale přece.Tak, že motor půjde ven a rozložit. Při té příležitosti bychom chtěli upravit případně jenom vyleštit kanály ve hlavě a odlehčit setrvák. Nemáte náhodou někdo nějaký návod, nebo odkaz na tyto úpravy.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv zář 18, 2014 20:22

Někde bych být váma hledal příčinu onoho přidření :wink:
JJ hlavu jsem taky dělal, dělal jsem jí od oka, nejdůležitější je dobře kanály slícovat s potrubím
Tady jsem ještě upravil i poslední komoru turba aby lícovala s downpipe, nechápu proč je tam udělanej takovej schod, joa svody vůči turbu jsem taky dolícovával :roll:
Přílohy
Image_3 (2).jpg
Image_4 (2).jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny2
Příspěvky: 30
Registrován: úte dub 08, 2014 14:39

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od roverny2 » čtv zář 18, 2014 21:51

Nevim co všechno měl ten motor za sebou, zažil toho asi dost. Když jsme ho koupili přivezli jsme auto na podvalu. Vyfouklé těsnění, křivá hlava, jinej malej chladič, vylítané mrazovky atd. Každopádně zkontroluji a pořádně vyčistím celou mazací soustavu včetně mazacích kanálků a čerpadla. Pak se tam dá jiná klika a všechny nové šály. Jak pokračuješ s repasí turba a pustil jsi se do těch svodů?!

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pát zář 19, 2014 13:32

nejlepší jak slícovat kanály je to vzít, sešroubovat i s těsněním a pak v protilehlých rozích vzít vrtačku a a provrtat přírubu svodů i s těsněním až do bloku tak 2,9mm vrtákem. pak to rozebrat, vzít jehlu z jehlovýho ložiska a natlouct jí do bloku. dírku v potrubí a těsnění převrtat vrtákem 3,1mm. na vzniklý čepy navlíct těsnění, a rýsovací jehlou obkreslit pěkně kanály. pak těsnění sundat a nandat na svody a usadit pomocí jinejch kolíčků, vrtáků.... a také obkreslit rýsovací jehlou. pak obojí pěkně plynule vzduchovou tvrdokovovou frézkou vybrousit. zaplať pánbůh je těsnění vzdy větší než skutečný kanály...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob zář 20, 2014 14:43

Míro myslel jsi hlavu místo blo, ale to nehraje roli. Takhle přesně jsem se s tím nedělal, jen jsem obojí dorovnal k těsnění hozeným na původní štefty.

Turbo je hotový, je v autě, chlazení je zpola vyřešený, IC už tam je i s vedením, problém byl s BOV ventilem, koupil jsem ho starší a nějakej kokos tam narval tvrdou pružinu, že dokud turbo nenafouklo aspoň 0,7 ani neodfouknul, nakonec tam pásla origo pružina z T25. Svody zůstaly originál, protože ony nerez tubulary jsou užší než vývody z hlavy :roll:
Jinak jsem dával ještě palivovou pumpu z evo 9, regulátor tlaku paliva.
Už jsem to byl project a první co tak začla klouzat spojka při 0,8baru, teď to mám na 0,7 a spojka drží, problém mám ale s přívodem oleje do turba nejsem schopnej přetěsnit spoj adaptér-turbo, musím objednat origo přechod, tohle jsem si vyráběl sám navařením adekvátního závitu na původní adaptér, ale teflonem se mi ten závit nedaří utěsnit vzek:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob zář 20, 2014 17:42

No hezky jsi se do toho pustil Johny mir: , jestli si pamatuji tak s T25 ti začala klouzat spojka někde kolem tlaku 1 baru :?: a motor přitom měl málo paliva, takže díky tomuto novému turbu, IC a výrazně lepší pumpě to bude mít v celém rozsahu otáček kotel jak prase msm:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned zář 21, 2014 10:44

No zespoda to tolik nejede Karle, to turbo je fakt hodně velký na vejfukový straně, 0.86 to má turbínu, takže tomu trvá o to dýl naběhnout ale kolem 3tis/ot už je to celkem slušný. Ale čím větší máš vejfukovou komoru tím větší výkon při stejným tlaku máš :wink:
Až to doladim nechám to poměřit
Přílohy
IMAG0322.jpg
IMAG0323.jpg
IMAG0379.jpg
IMAG0380.jpg
IMAG0381.jpg
IMAG0391.jpg
IMAG0401.jpg
IMAG0402.jpg
IMAG0403.jpg
IMAG0410.jpg
IMAG0411.jpg
IMAG0415.jpg
IMAG0416.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned zář 21, 2014 11:56

No neříkej mi, že budeš mít zase ten stejný problém jako na R600 s prodlevou turba ... čekám, že to tu budeš mít pořešené tak, abys nám zase v Mějtě neplakal, jak se ti to nechce za zatáčkou roztáčet ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od kptHergot » ned zář 21, 2014 13:04

ten intercooler je úžasný a nádherně jsi ho tam dopasoval, jako by tam patřil met: car:: . . . nárazník se vleze nebo ho budeš muset upravit???
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Odpovědět