
MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Fakt, moc krásné věcičky a hezky udělané 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To zas né Trundo, tohle je přeci jenom memnší než to EVí turbo
Nárazník pásne i s bourací výztuhou přesně jak má, ten IC tam úplně patří i s tím chladičem vody z 2.5 V6
Nárazník pásne i s bourací výztuhou přesně jak má, ten IC tam úplně patří i s tím chladičem vody z 2.5 V6

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
to vám nevadí ten BOV open loop? já pod něj udělal podložku abych si poslech jak to vlastě funguje, a mě to přijde teda za jízdy dost protivný, ale proti gustu.... mě to do auta nesmí, jedině closed loop. Už sem taky sehnal cooler, z iveca
jinak ano, myslel sem samo do hlavy 


kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To můžu potvrdit, že ten Mírův BOV řve jako kráva 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Občas vadí občas nevadí, closed loop je složitější na vedení od něj zpátky před filtr, už takhle je s tím vždycky hroznýho vymejšlení.
Jinak tenhle bov zas tolik neřve, takže zatím mi to fakt nevadí a zvuk chci ještě řešit, ale to až časem teď musím hlavně vyřešit problém s olejem a pěkně přesně si nastavit tlak

Jinak tenhle bov zas tolik neřve, takže zatím mi to fakt nevadí a zvuk chci ještě řešit, ale to až časem teď musím hlavně vyřešit problém s olejem a pěkně přesně si nastavit tlak




-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dneska jsem to byl konečně pořádně project a naladit tlak turba




Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Naladit..... vůči spojce? 
No já jsem zvědavý na to, až si to necháš odbrzdit

No já jsem zvědavý na to, až si to necháš odbrzdit

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A jak to jede? bude video? jakej máš ten typ turba? sem zvědavej 

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jede to hodně slušně, nalazenobudiž vůči spojce a řj. amen
Video může bejt, když je zájem
Nechám to pobrzdit no, co nejdřív, než s tím zase něco změním
Turbo mám TB2804

Video může bejt, když je zájem

Nechám to pobrzdit no, co nejdřív, než s tím zase něco změním

Turbo mám TB2804
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak jediný schůdný video co jsem natočil neni úplně vidět jak to jede ale o to je to video neobvyklý a zajímavý
Zajímalo mě co se děje s tlakem benzínu, tak k ECU přidělal zdrhovačkou mobil a zapnul natáčení
Tady to je:
https://www.youtube.com/watch?v=f2Dz1fvDDBI
To skákání ručičky podle mě budou bubliny v palivovym systému
Hodně se mi totiž i odlejvá benzín v zatáčkách, stejnej problém jsem měl už se 620, takže jak zatopim a benzín "uteče" dozadu do nádrže trochu to saje vzduch a když jedu dlouho zatáčku, úplně to ztratí výkon, zastřílí do vejfuku a už si představuju ten propálenej píst!!! 

Zajímalo mě co se děje s tlakem benzínu, tak k ECU přidělal zdrhovačkou mobil a zapnul natáčení

Tady to je:
https://www.youtube.com/watch?v=f2Dz1fvDDBI
To skákání ručičky podle mě budou bubliny v palivovym systému


Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A mě jsi kladl na srdce Johny, že musím mít vždy minimálně půl nádrže, aby se mi neodléval v zatáčkách benzín
, ale jinak musím říct, moc pěkné 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No právě, že fakt jakmile mám pod půl nádrže je to v zatáčkách prakticky nepojízdný a to už je divný a to kolísání tlaku se mi taky nelíbí, nádrž bude muset zas ven 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak nakonec musela prvně ven spojka, protože už měla fakt nejlepší léta za sebou, při tý příležitosti jsem na zkoušku dal skříň z dárce motoru, abych zjistil v jakým je stavu a jak se jezdí se ZS se skoro-správným diferákem. Zjistil jsem, že sice řadí dobře, ale jako všechny pg1ky jsou taky vháji ložiska a původní z turbáka je pořád ještě vejpůl a nemám zatím všechny ložiska na složení.
Tak aspoň pár fotek nový spojky a lehkýho setrváku
Tak aspoň pár fotek nový spojky a lehkýho setrváku
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
pěkný, tak ložiska seženeš snadno, ne? až na jedno je koupíš v běžným obchodu s ložiskama.. jak se s tím lehkým setrvákem pojede? mě teda nepšijde moc těžkej ani ten co tam je origo 

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jojo zejtra se pro ně snad stavím v skf, na dif už jsem je kupoval dávno, ale zatím sem se k tomu nedostal dosložit to, předevčírem jsem se pustil do revize synchronů a ostatních ložisek a zjistil jsem, že jsou všechny hlavní ložiska !&@#!, a všechno je plný toho sajrajtu z rozšmelcovanejch ložisek z diferáku - to nejspíš popravilo i ty ostatní ložiska, naštěstí ložiska pod převodama jsou nesmrtelný, takže je všechno omytý připravený, složený a čeká se na ložiska. Jediný co je ještě katastrofál je kolečko zpátečky, nechápu, co za kteréna s tím chudákem turbákem co dělal, ale hezký to rozhodně nebylo. Nocož, jezdíme dopředu, takže musí bejt dobrý
Ta skříň stejně přijde nařadu asi až za dýl
Setrvák jezdí pořád stejně, jen to beží prostě lehčejc, je to poznat hlavně na volnoběhu a při startování, jak to chytí, jinak při rozjednu minimálně, spíš si zvykám na novou spojku a ona si zvyká určitě taky. Těžkej je strašně. hlavně když držíš kliku se setrvákem a přítlačákem, tak to je nechutně těžký, na jednu ruku už celkem slušná zátěž

Ta skříň stejně přijde nařadu asi až za dýl

Setrvák jezdí pořád stejně, jen to beží prostě lehčejc, je to poznat hlavně na volnoběhu a při startování, jak to chytí, jinak při rozjednu minimálně, spíš si zvykám na novou spojku a ona si zvyká určitě taky. Těžkej je strašně. hlavně když držíš kliku se setrvákem a přítlačákem, tak to je nechutně těžký, na jednu ruku už celkem slušná zátěž
