Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
mi povídejte já si kvůli SDčku koupil 4ks (snad) pořádných stojánků.
více na https://plus.google.com/u/0/photos/1120 ... gev70Km5LQ
více na https://plus.google.com/u/0/photos/1120 ... gev70Km5LQ
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Já koupil stojánky na 3t za pár stovek v autodoplňcích ... takové ty skládací. Připadají mi OK, ale chtělo by to vyšší hever Neumím to vyheverovat dost vysoko, abych se tam po spuštění na stojánky poskládal ...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
já pokukoval po tech v lídlu, ale při představě že mám pod tím ležet jsem je raději nekoupil a koupil si tyto...ty jsou teda na 6t a výška je od 340 do 620mm .. taky jsem měl problém to na ně dostat, ale s těmahle heverama to nakonec šlo
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak vím, co už víckrát na autě nemusím dělat..... opravovat uchycení bovdenů v ovládání topení
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Copak, nedařilo se
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Aaaaale, zadařilo se... ale je to masakr....
Musí se oddělat středový panel... pak odšroubovat panel ovládání, no a pak odpojit z něj elektrika, musí se odpojit bovden nahoře a jeden dole a pak se s tím dá pohnout víc dolů tak, aby se člověk dostal k pěti šroubkům, kterýma se ten mechanismus rozdělí na dvě půlky... no tam se teprv dostanu k tomu bovdenu, který byl vyskočený - od ovládání teploty topení... přístup fakt brutální... musel jsem si k dvěřím naskládat pneumatiky, na ty si udělat pelech tak, abych si mohl lehnout a hlavu narvat na místo mezi panel a šaltrpáku... fakt mňamka.
Jinak před čtrnácti dny jsme s kamarádem udělali i druhou (levou) stranu prahů... na pár místech to bylo prohnilé durch, ale nic hrozného na to, aby jsme to vyvařovali... překitovalo se to atd.... taky jsme opravili různé flíčky, lem kapoty jsme taky zasanovali... nejhorší to bylo pod plastem se SPZ na pátých dveřích.... tem už to bylo fakt za pět dvanáct a vylezlo by to nad plast do pohledového plechu... fortunou se odrhl rez atd. .... fotky dodám jak přestane to nekonečné zdobení stromečku
Musí se oddělat středový panel... pak odšroubovat panel ovládání, no a pak odpojit z něj elektrika, musí se odpojit bovden nahoře a jeden dole a pak se s tím dá pohnout víc dolů tak, aby se člověk dostal k pěti šroubkům, kterýma se ten mechanismus rozdělí na dvě půlky... no tam se teprv dostanu k tomu bovdenu, který byl vyskočený - od ovládání teploty topení... přístup fakt brutální... musel jsem si k dvěřím naskládat pneumatiky, na ty si udělat pelech tak, abych si mohl lehnout a hlavu narvat na místo mezi panel a šaltrpáku... fakt mňamka.
Jinak před čtrnácti dny jsme s kamarádem udělali i druhou (levou) stranu prahů... na pár místech to bylo prohnilé durch, ale nic hrozného na to, aby jsme to vyvařovali... překitovalo se to atd.... taky jsme opravili různé flíčky, lem kapoty jsme taky zasanovali... nejhorší to bylo pod plastem se SPZ na pátých dveřích.... tem už to bylo fakt za pět dvanáct a vylezlo by to nad plast do pohledového plechu... fortunou se odrhl rez atd. .... fotky dodám jak přestane to nekonečné zdobení stromečku
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Poslední dobou si s Labuťkou užíváme....
.... opravil jsem i práh na levé straně - nebylo to tak hrozné jak na té pravé straně. Menší prorezliny spravil kit ... ne, fakt to nestálo za vyvařování. Zároveň jsem musel poléčit bubáka schovaného pod zadní SPZ.... A když už mi s tím sósed tak hezky pomáhal, tak jsme opravili i přední lem kapoty... no pod mřížkou to bylo už fakt hodně ee...
Další jsem byl nucen opravit vypadlý lanovod v ovládání teploty topení... jak naschvál je to ten nejpitoměji schovaný lanovod, kvůli kterému se musí rozmasakrovat celý ten panel... fakt pecka byla si dát ke dveřím pneumatiky, abych si na ně mohl lehnout a dát hlavu mezi řadičku a středový panela abych viděl co tam kuchám... .... ale podařilo se....
Pokračování bylo v tom, že mě přestal bavit pasivní tuning v podobě děravého výfuku.... a ejhle kde byl problém... pamatujete na moje vyvařování střední dílu na Kupéčku... tak úplně to samé... tímto tedy dávám palec dolů střednímu dílu od MTS... bohužel ... opět prasklo čelo tlumiče a trubka se bortila dovnitř... tož stačilo to obvařit dokolečka jak kolem trubky, tak pláště... no jak naschvál mi došly těsnění na příruby, takže tuna pasty a na podruhé to těsnilo
... bohužel se ale sósedovi podařilo mi auto z heveru sundat tak parádně, že mi rozpáral ten převařený práh.... prostě ta výztuha na zvedání se odtlačila dovnitř auta a tím se práh otevřel ve spoji... blbý je na tom to, že si za to můžu sám tím, že jsme ten vyvařený plech neohnuli přes lem a jen ho k němu připasovali a přibodovali... a tím to vlastně ztratilo pevnost v příčném tahu ... tak následovala vlastně již třetí etapa hraní si s prahama... tedy narovnat, zavařit, přetřít, zakitovat, přetřít, nástřik vrstvou a ještě jednou... a po pár dnech prošplejchnout práh MLkem...
No a moje nervy... poslední dny Labuť prd topí, chladící kapalina bych aj řekl že ubývá... no a dnes jsem po cestě sledoval, jak se ručka teploty marně snaží vyšplhat na půlku... nepodařilo se jí .... typuju, že termostat zůstává otevřený a motor se tak v téhle kose nezvládá zahřát... nepletu-li se, že? Hlavně že to jsou tak dva měsíce, co jsem ho měl venku a přemýšlel, jestli ho testnou... ale jen přemýšlel
Pravda je taková, že poslední dobou nezvládám tímto způsobem udržovat v provozu dva youngtimery zaráz... takže...
.... opravil jsem i práh na levé straně - nebylo to tak hrozné jak na té pravé straně. Menší prorezliny spravil kit ... ne, fakt to nestálo za vyvařování. Zároveň jsem musel poléčit bubáka schovaného pod zadní SPZ.... A když už mi s tím sósed tak hezky pomáhal, tak jsme opravili i přední lem kapoty... no pod mřížkou to bylo už fakt hodně ee...
Další jsem byl nucen opravit vypadlý lanovod v ovládání teploty topení... jak naschvál je to ten nejpitoměji schovaný lanovod, kvůli kterému se musí rozmasakrovat celý ten panel... fakt pecka byla si dát ke dveřím pneumatiky, abych si na ně mohl lehnout a dát hlavu mezi řadičku a středový panela abych viděl co tam kuchám... .... ale podařilo se....
Pokračování bylo v tom, že mě přestal bavit pasivní tuning v podobě děravého výfuku.... a ejhle kde byl problém... pamatujete na moje vyvařování střední dílu na Kupéčku... tak úplně to samé... tímto tedy dávám palec dolů střednímu dílu od MTS... bohužel ... opět prasklo čelo tlumiče a trubka se bortila dovnitř... tož stačilo to obvařit dokolečka jak kolem trubky, tak pláště... no jak naschvál mi došly těsnění na příruby, takže tuna pasty a na podruhé to těsnilo
... bohužel se ale sósedovi podařilo mi auto z heveru sundat tak parádně, že mi rozpáral ten převařený práh.... prostě ta výztuha na zvedání se odtlačila dovnitř auta a tím se práh otevřel ve spoji... blbý je na tom to, že si za to můžu sám tím, že jsme ten vyvařený plech neohnuli přes lem a jen ho k němu připasovali a přibodovali... a tím to vlastně ztratilo pevnost v příčném tahu ... tak následovala vlastně již třetí etapa hraní si s prahama... tedy narovnat, zavařit, přetřít, zakitovat, přetřít, nástřik vrstvou a ještě jednou... a po pár dnech prošplejchnout práh MLkem...
No a moje nervy... poslední dny Labuť prd topí, chladící kapalina bych aj řekl že ubývá... no a dnes jsem po cestě sledoval, jak se ručka teploty marně snaží vyšplhat na půlku... nepodařilo se jí .... typuju, že termostat zůstává otevřený a motor se tak v téhle kose nezvládá zahřát... nepletu-li se, že? Hlavně že to jsou tak dva měsíce, co jsem ho měl venku a přemýšlel, jestli ho testnou... ale jen přemýšlel
Pravda je taková, že poslední dobou nezvládám tímto způsobem udržovat v provozu dva youngtimery zaráz... takže...
-
- Příspěvky: 2114
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Víš jak tohleto pomůže číst, že člověk není sám, kdo něco opraví a buď se to brzo pos. nebo najde něco dalšího a takhle pořád dokola boj se rzí vzdávám, po vyvaření a lakování několika aut (po dvou letech to samý), mě to fakt přestalo bavit To je jedna z nejhorších prací na autě vůbec
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No právě... za mě prostě jak auto začne puchýřkovat, tak už nepatří na zimní silnici... jak říkáš, to je pak na dva roky a šmitec... a to bych třeba ani neřekl, že by to bylo tak úplně kvůli tomu, že jsem se blb vybodl kdy ošetřit dutiny a podvozek... tohle je prostě spíš to, že ta ochrana plechu už překročila životnost a to, co i přes výrobní ošetření nebylo dokonale eliminováno, začalo díky zvětrání nátěrů, mikrotrhlinám a povětrnostním vlivům prostě prostupovat ven... a tomu asi lze zabránit fakt jen tak, že se s autem nejezdí v zimě a je uchováváno v ideálním parkovacím prostředí... tedy chladnu, tmě a "suchu" .... amen
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Udělal jsem si podobnou zkušenost, kdy jsem vlastnil fenomenální vůz Lada Niva. Do dvou let po kompletní karosářské to začalo kvést , na ježdění v zimě jsou asi fakt nejlepší koncernové tuctovky, ke kterým si člověk nevytvoří žádný citový vztah
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Amen....
Já nechcu zase vyndavat termostat .... ještě teď si léčím zlámaný ruce z poslední akce ... no je fakt, že na VVC tam byl horší přístup.... a nebo dám před chladič papír a nechám to na lepší časy...
Já nechcu zase vyndavat termostat .... ještě teď si léčím zlámaný ruce z poslední akce ... no je fakt, že na VVC tam byl horší přístup.... a nebo dám před chladič papír a nechám to na lepší časy...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Mám to u služebky vyřešeno stejně, papír před chladič, jinak bych se neohřál a to je termostat OK, ale špatná koncepce bez odpadního tepla je prostě znát
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jo, projevy na ten termostat sedí docela přesně. U feldy jsem ho měl vyměněný bleskem a ruce jsem si lámat nemusel. Na ZT bych to ale taky dělat nechtěl.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Rzi se není nutno bát ,když je plechařina udělaná důkladně a stejně důkladně i konzervace.
Bacha na karton - když to zacpeš, nepůjde chladící vzduch na samotný blok motoru a razantně si zvýšíš šanci na podfouknutí těsnění....Nedělal bych to - max na kraťounké popojíždky.
Bacha na karton - když to zacpeš, nepůjde chladící vzduch na samotný blok motoru a razantně si zvýšíš šanci na podfouknutí těsnění....Nedělal bych to - max na kraťounké popojíždky.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.