MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon lis 24, 2014 21:52

No Míro, už jsem tě jednou žádal, že bys mohl sepsat u koho a jaká ložiska jsi poptával.... že by to vícero lidem pomohlo. Aj mě, ale já mám jedno ložisko jiné, než bývá na turbácích....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon lis 24, 2014 22:05

Teď jde o to, jestli ti tam náhodou nejde to stejný ložisko, jako maj tyhle rádoby zesílený pg1 a byl by to lehkej upgrade
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon lis 24, 2014 22:41

To ložisko má myslím dokonce jiný průměr...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon lis 24, 2014 22:51

já už myslel že sem to sem někam dával, jdu tu soupisku hledat. mezi nasp a turbo skříní je mylím rozdíl v tom, že jedna má na jednej hřídeli dvě stejný ložiska vedle sebe, a druhá tam má jen jedno :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon lis 24, 2014 23:28

Jojo na výstupu mám dvě ložiska za sebou :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon lis 24, 2014 23:34

No koukam, ze to neni takova prca bez rozdelani typnout, co je uvnitr http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 4&t=131793 .... Porad se chystam na to, ze budu implantovat samosvor, ale vzdycky do toho vleze jina hruza... Navic letos pres zimu na nic cas nebude, tak snad na jare.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon lis 24, 2014 23:47

našel sem akorát papírek s rozměrama, ale jak koukám tak nemůžu najít účtenku ani náhodou. máme v ložiskárně takovýho nadšence a všechno mi tenkrát někde sehnal za necelý dva litry, jen jedno ložisko chybělo. asi mu tam budu muset donýst ten papírek znova, jinak alespoň teda ty rozměry

diferák 6208C3
2-LLRJ 33 = 33/60/20
43-LJ25 = válečkový 25/60/24
3-LRJA 25 = válečkový 25/56/24
3-LJ 28 = 28/78/20
3-MJ 28 = 28/68/18 = 6328C3

a vím že z jednoho válečkovýho zbyde vnitřní kroužek, ten se mi válí ještě na ponku...

a gufero na jednu stranu převodovky se dá normálně koupit, ale rozměr tu nemám, a do druhýho se musela vysoustružit vložka.

koukám že těch skříní je nějak víc, já měl v tej svojí tohle.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte lis 25, 2014 12:34

Hele, jsem zpátky z skf a nejsou je schopný ani nikde sehnat, leda objednat z UK, takže Míro koukej kápnout božskou, kde ti je kdo sehnal!!! Zatím mi vždycky všechno bez problémů našli, takže je to asi něco fakt mimo normální rozměry.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte lis 25, 2014 13:23

no unás je takovej krámek speciál na ložiska a vněm nadšenec co sežene opravdu všechno a vedle něj je obrovská prodejna a servis zemědělský techniky, a vzhledem že sou to samý johndeere, case, brigstraton, fendt a pod traktory a technika, tak asi už má kontakty na to sehnat všechno, páč ty traktory sou taky pěkná divočina. skusím to nějak ověřit :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte lis 25, 2014 13:24

jinak jaký ti chybí? skusím se poptat...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte lis 25, 2014 15:01

Už je řeším v UK, ale pro přístě a pro ostatní ... na diferák mám, ty jdou koupit a ty dvě nakonci výstu to taknějak přežily, takže ty poslední 3
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 25, 2014 19:27

Veselý vánoce Moje ZS Ti :lol:
Přílohy
IMAG0532 (Kopírovat).jpg
IMAG0533 (Kopírovat).jpg
IMAG0538 (Kopírovat).jpg
IMAG0539 (Kopírovat).jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv pro 25, 2014 21:08

A do prčic :lol:
Ten přední záklon je brutální... to bude hodně pěkný v zatáčkách ;-) (pneumatiky jsou spotřební zboží, že :lol:) ... no já mám modré vánoce celý rok, takže letos jsem moc dárečků nenaděloval.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 25, 2014 21:49

Me se zdá až moc brutální, tak se trochu bojim aby se dalo řídit, blbý je že toho najednou udělám víc a nepoznám jestli to bylo ono nebo ne, vím že u drift kár je hodně velkej ale to je něco jinýho, už jenom to, že je to předokolka... No za ty prachy to nebude nic laděnýho, takže doufám, že to podle něcěho rozumnýho obšlehli :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » čtv pro 25, 2014 21:56

No rozdíl v tom záklonu je fakt hodně velký, tak to bude fakt překvápko... Na rally asi dobrý, ale na silnici? uvidíš :-) Na kolik vyšla zadní ramena s horníma? Jakou výhodu mají ty spodní proti standardu krom váhy?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět