MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No Míro, už jsem tě jednou žádal, že bys mohl sepsat u koho a jaká ložiska jsi poptával.... že by to vícero lidem pomohlo. Aj mě, ale já mám jedno ložisko jiné, než bývá na turbácích....
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Teď jde o to, jestli ti tam náhodou nejde to stejný ložisko, jako maj tyhle rádoby zesílený pg1 a byl by to lehkej upgrade
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To ložisko má myslím dokonce jiný průměr...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
já už myslel že sem to sem někam dával, jdu tu soupisku hledat. mezi nasp a turbo skříní je mylím rozdíl v tom, že jedna má na jednej hřídeli dvě stejný ložiska vedle sebe, a druhá tam má jen jedno 

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jojo na výstupu mám dvě ložiska za sebou 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No koukam, ze to neni takova prca bez rozdelani typnout, co je uvnitr http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 4&t=131793 .... Porad se chystam na to, ze budu implantovat samosvor, ale vzdycky do toho vleze jina hruza... Navic letos pres zimu na nic cas nebude, tak snad na jare.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
našel sem akorát papírek s rozměrama, ale jak koukám tak nemůžu najít účtenku ani náhodou. máme v ložiskárně takovýho nadšence a všechno mi tenkrát někde sehnal za necelý dva litry, jen jedno ložisko chybělo. asi mu tam budu muset donýst ten papírek znova, jinak alespoň teda ty rozměry
diferák 6208C3
2-LLRJ 33 = 33/60/20
43-LJ25 = válečkový 25/60/24
3-LRJA 25 = válečkový 25/56/24
3-LJ 28 = 28/78/20
3-MJ 28 = 28/68/18 = 6328C3
a vím že z jednoho válečkovýho zbyde vnitřní kroužek, ten se mi válí ještě na ponku...
a gufero na jednu stranu převodovky se dá normálně koupit, ale rozměr tu nemám, a do druhýho se musela vysoustružit vložka.
koukám že těch skříní je nějak víc, já měl v tej svojí tohle.
diferák 6208C3
2-LLRJ 33 = 33/60/20
43-LJ25 = válečkový 25/60/24
3-LRJA 25 = válečkový 25/56/24
3-LJ 28 = 28/78/20
3-MJ 28 = 28/68/18 = 6328C3
a vím že z jednoho válečkovýho zbyde vnitřní kroužek, ten se mi válí ještě na ponku...
a gufero na jednu stranu převodovky se dá normálně koupit, ale rozměr tu nemám, a do druhýho se musela vysoustružit vložka.
koukám že těch skříní je nějak víc, já měl v tej svojí tohle.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Hele, jsem zpátky z skf a nejsou je schopný ani nikde sehnat, leda objednat z UK, takže Míro koukej kápnout božskou, kde ti je kdo sehnal!!! Zatím mi vždycky všechno bez problémů našli, takže je to asi něco fakt mimo normální rozměry.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
no unás je takovej krámek speciál na ložiska a vněm nadšenec co sežene opravdu všechno a vedle něj je obrovská prodejna a servis zemědělský techniky, a vzhledem že sou to samý johndeere, case, brigstraton, fendt a pod traktory a technika, tak asi už má kontakty na to sehnat všechno, páč ty traktory sou taky pěkná divočina. skusím to nějak ověřit 

kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
jinak jaký ti chybí? skusím se poptat...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Už je řeším v UK, ale pro přístě a pro ostatní ... na diferák mám, ty jdou koupit a ty dvě nakonci výstu to taknějak přežily, takže ty poslední 3
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Veselý vánoce Moje ZS Ti 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A do prčic 
Ten přední záklon je brutální... to bude hodně pěkný v zatáčkách
(pneumatiky jsou spotřební zboží, že
) ... no já mám modré vánoce celý rok, takže letos jsem moc dárečků nenaděloval.

Ten přední záklon je brutální... to bude hodně pěkný v zatáčkách


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Me se zdá až moc brutální, tak se trochu bojim aby se dalo řídit, blbý je že toho najednou udělám víc a nepoznám jestli to bylo ono nebo ne, vím že u drift kár je hodně velkej ale to je něco jinýho, už jenom to, že je to předokolka... No za ty prachy to nebude nic laděnýho, takže doufám, že to podle něcěho rozumnýho obšlehli 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No rozdíl v tom záklonu je fakt hodně velký, tak to bude fakt překvápko... Na rally asi dobrý, ale na silnici? uvidíš
Na kolik vyšla zadní ramena s horníma? Jakou výhodu mají ty spodní proti standardu krom váhy?
