
Motor vynechává, škubání při jízdě.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
ten technik stál za h**no. on se s tim projel, objel blok v klidu a pak mu to zacalo vynechavat. potom kdyz nastartoval tak to zdechlo. videl ze mu litaj otacky tak si podle me rekl ze to je jen jednotkou,, nevim no. dal jsem na vaše rady a koukal jsem se jak bych se nejlip dostal k rozdelovaci, ale bude to orisek bez heveru
je tam tak blbe pod tim vvc..

Rover 200vi - 1.8vvc


Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
No já nevím oč přesně jde, ale to co jsem zde popisoval až do chvíle kdy jsem závadu odstranil, to by Ti mělo hodně napovědět. Takže nač servis. Zkus udělat to samé co já. Vyměň palec a pak pátrej dál. Nevěřil jsem tomu že by to mohl palec způsobit, auto jednou jelo, jednou ne, jednou jelo za studena, jednou za tepla, jednou nestartovalo, jednou jo, vyměnil jsem kabely, zmizelo to, za měsíc to dělalo zas, byl jsem z toho fakt jalovej. A blbej palec !!! Tam bych asi na Tvém místě začal.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
no problem byl asi opravdu v ECU. bohuzel motory 1.8 rozdelovac nemaji, takze palcem to neni.. maji pouze civku kde je paleni rizeno ECU. kabelama a svickama to taky neni. to je nove.. No ECU jsem poslal do Brna kde mi ji opravuji.. byly tam spalene nejake obvody, takze je zaletuji a melo by to byt ok.. dokonce mi zjistil, ze jednotka je uz i načipovaná (aspon jsem usetril 3000,-), takze misto vykonu 107kW tam mam 124kW.. a ja si rikal, ze to jezdi nak lip..
ale jinak diky za radu..

ale jinak diky za radu..
Rover 200vi - 1.8vvc


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Tak asi proto je tam něco vypálenýho... ňákej profichip 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Tojo, to by mělo, zase jsem se přesvědčil o tom že palec a víčko rozdělovače dávat nový hned jak nevíš kdo kdy ho tam dával, 214Si - občasný škubání - balec + víčko a jede jako novej
zlatý verze bez rozdělovačů 


Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
no zlaty verze
kdybych mel rozdelovac, tak by to nevyslo asi tak draho... ale aspon jsem se dozvedel, jak na tom ECU je.. az me to mile prekvapilo 


Rover 200vi - 1.8vvc


Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
No 120 kW rozhodne na 100% nemas, pokud nemas dany komplet motor i se sanim a vstrikama z MG ZR 160
Nejakym "chiptuzingem" takovy vykon u Rover 200 Vi neudelas... takze, spis je otazka, jestli tam nemas ECU z MG ZR 160... ackoli i tak je ti to naprd, protoze pokud nemas hlavu a sani z MG ZR 160, tak takovy vykon mit nebudes... protoze, to ma jine vstriky a sani a hlavne vetsi ventily 


Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
By me zajimalo, kdy konecne lidi pochopi, ze chip tuning na benzinu je blbost... pokud se nezasahne do casovani, vstriku, ventilu a sani, tak to ma efekt tak maximalne placebo 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Nejde o benzin nebo naftu, ale atmosférický nebo přeplňovaný motor. Chiptuning je nejčastěji založen na zvýšení plnícího tlaku turba, jeho regulace, event. na změně tlaku vstřikovaného paliva (zjednodušeně). Takže pokud má 200vi s výkonem 107 kW, tak reálně mohl chipem (úpravou map v řídicí jednotce) dosáhnout cca 110-115 kW.
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Jak uz tu ale Ondro bylo receno, mapou se neda vykon zvednout (viewtopic.php?f=6&t=5392&p=67859&hilit=chip#p67859)... Jedinou prasarnu, kterou jsem postrehl, ze se dela, bylo zvyseni tlaku paliva a tak vstrikovani vetsiho mnozstvi paliva... ale mapa je porad stejna. Ano, u turbo motoru se da resit mnohem vice parametru, dokonce i ve spojeni s vysokooktanovym benzinem, ale u atmosfery nic extra nenadelas... Kdyby skutecne fungoval nejaky "chiptuning" na atmosfere, tak si to necha udelat kde kdo stejne tak, jako to delat uhlobaroni... jenze protoze to v realu tak slavne neni, tak to stale zustava jen nabidkou "tuningaru" bez zadneho konkretniho dukazu funkcnosti.
Prikladem je treba motor v MG Metru ATSka ... kdyz se podivas, tak oproti serii tam neni zadny vyrazny vykonostni rozdil... Maji pouze ostrejsi vacky a jinaci kompresi a to proto, ze do toho lejou nejaky megasupermoc oktanovy benzin a aby motor mohli hnat do vyssich otacek... jenze to samozrejme vyzaduje vymenu standartnich dilu ze lepe dimenzovane...
Prikladem je treba motor v MG Metru ATSka ... kdyz se podivas, tak oproti serii tam neni zadny vyrazny vykonostni rozdil... Maji pouze ostrejsi vacky a jinaci kompresi a to proto, ze do toho lejou nejaky megasupermoc oktanovy benzin a aby motor mohli hnat do vyssich otacek... jenze to samozrejme vyzaduje vymenu standartnich dilu ze lepe dimenzovane...
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Když už jsi u toho motoru ATS servisu, maj tam VHPD hlavu která má i větší ventily určitě i kanály, takže je tam toho víc 

Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
... jasan ze aj ventily vetsi.... wo tom to je 

Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
nejsem takovej odbornik jako vy, ale oficialne mi nameril navyseni vykonu o 12% a zvyseni krouticiho momentu o 16%
Rover 200vi - 1.8vvc


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor vynechává, škubání při jízdě.
Tím oficiálně myslíš na brzdě? Taky bych si tam chtěl zajet
nejlépe s obouma 

