Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 03, 2014 11:21

Panove diky za inspiraci, prozatim zkusim vymenit ty desky a kotouce a casem udelam repas ;) To asi nebude nic sloziteho, ne?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 11:38

No výměna těsnění, čepů i pístků se dá zvládnout i přímo s třmenem na autě, ale je to celkem humus, protože pak ti brzdovka teče všude... lepší je třmeny vymontovat, odpojit, písty vyfouknout kompresorem (bacha je to rána jak z děla)....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » pon bře 03, 2014 12:54

No s tím kompresorem nevím, pak je teprve asi brzdovka doslova všude :-D . Já bych asi pístek napřed vyšlapal na krajíček a pak jde vytáhnout rukou.
Tím repasováním na autě ale dost trpí hadice, která jako jediná brání tomu, abys vzal třemn a odnesl si ho na stůl.
Mimochodem - pokud nechceš, aby ti brzdovka vytékala z hadice, stačí zafixovat brzdový pedál v sešlápnuté poloze - stačí zhruba v polovině zdvihu.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 13:09

Tak ono když tu brzdovku nejdřív necháš vytéct a píst a vůbec celý třmen zabalíš do hadry, tak by to moc velká pohroma být neměla... citlivější by pravda asi bylo použít nějakou lepší pumpičku ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 08, 2014 3:44

Panove, tak mam zas dotaz :D

Mate nekdo zkusenosti s vymenoun zadnich silentbloku?
Techhle: http://www.atsservis.eu/840-cepy-ramena ... silentblok

Pry je to strasny omrd, ale asi me to ceka... Ze vsech veci, ktere tam muzou byt spatne je to zrovna toto :D
Pripadne tip na nekoho v Praze, kdo by to provedl za nejaky rozumny peniz? :? Nebo v Ostrave, chvili tam asi auto bude...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » sob bře 08, 2014 6:55

No, lepe se to nazvat neda :lol:
Tak jsou experti, kteri to zvladnou vymenit i s ramenem na aute. Ale na to bys musel mit sikovny lis, ktery bys tam nejak nacpal. Ja to menil na sundanym rameni, coz znamena odmontovani brzd, povolit vsechny 4 srouby pricnych ramen, sroub tlumice, stabilizatoru a 2 srouby silentbloku a samozrejme odpojit cidlo ABS... A je to :-D Pokud bys mel zvedak a pneumaticky povolovak, tak to takova hruza neni :-D Jinak nekdo ten silentblok dokaze vymlatit kladivem, ale to nesmi byt zarezly a musi se nejakou dobu necht prostriknuty WDckem. Ja jsem to nakonec vzal na lis a to byla otazka dvou minut.
V Praze pan Mareda, ale pocital bych s cenou za takovych sest hodin prace... plus by pro tebe melo byt to, ze mas auto z Italie, tak ty srouby asi pujdou povolit snadno.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 08, 2014 14:37

Jj, auto nezna rez, mel bych nekdy nafotit ten spodek protoze to je fakt unikat... Jak kdyby sjelo z vyrobni linky :D

Diky za insight, nejak se zaridim... :wink: Jeste by byla zajimava info, kolik bere pan Mareda za tu hodinu prace :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » ned bře 09, 2014 23:08

...Zase nejaky vyblitek ode me :D

Zda se mi, ze 414 ma docela kratky prevod, na 5ku tak 90 idealni rychlost, na dalnici aby to clovek tocil jak blazen... Zkousel to nekdo resit treba vetsimi koly? y origo mi pripadaji oproti autu stejne proporcne hrozne male...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » pon bře 10, 2014 6:32

Větší kola nic moc neřeší, když dáš kolo s větším průměrem ráfku, měl bys dát pneumatiku s menším profilem, aby celkový průměr byl zhruba stejný. Větší kolo by se nemuselo vejít do podběhu při plném rejdu a navíc: i když by auto jelo v určitých otáčkách rychleji, rychloměr by ukazoval pořád stejně.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 10, 2014 6:34

zvyknes si ;-)
Tak jednak jsou ty prevody takovy kvuli dynamice. I proto je to auto i s relativne malym vykonem tak svizne. Pak anglani maji prevody trosku lehci i proto, ze oni na dalnici maji maximalku 112 km/h a to bys hledel, jaka pak je paradni spotreba. A pro Evropu nedelali prevodovky zvlast.
Ano, s 16" to bude autu vic sluset, ale s tema utackama se nijak zasadne neposunes, zato na dynamice ztratis citelne. Protoze ten motor nema kdovi jaky kroutak, tak te to bude stvat. Mimochodem musel bys rychlost premerit na GPS, protoze cidlo rychlosti nic o kolech nevi ;-) .... Ale to bys mel znat kdyz prodavas takovy pradni american wheels ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 10, 2014 7:25

Jasny toho s tachometrem jsem si vedom - stejne nadsazuje (nejsem na to z Nissanu zvykly :D ). To, ze bude horsi dynamika je mi taky jasne, ale auto je svizne azaz a toci azaz, tak jsem si rikal, ze by neuskodilo trochu jedno vykompenzovat druhym :D Ale asi ten vysledny efekt za to nestoji...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 17, 2014 5:04

Tak zas jednou blbej dotaz do plena :D

Jak moc velky oser je vymenit komplet interier? :mrgreen:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 17, 2014 6:23

Myslim, ze zadna hruza.... Chce to si ale nastudovat co jak je upevneny a mit kompletni upevnovaci material, protoze jak to nekde odflaknes, tak ti to bude vrzat a odpadavat. Horsi spis bude sehnat interier, ktery nebude demontazi nejak ponicenej.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 17, 2014 6:53

To neni nejhorsi zprava... :D Nejaky tip z ceho nastudovat to upevneni? Manualy co mam stoji za backoru...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 17, 2014 8:21

Máš Rave manuál? No spíš tak pohledat fotky... záleží jestli si budeš ten nový interiér odstrojovat z dárce sám... jako nabouchat to zpět není už taková hrůza, ale nesmí být úchyty poulamovaný...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět