Hele s Hombrem souhlasim,lidi prdí na omezovače zadní nápravy a přitom je to hodně důležitá součást brzdovýho systému.Dnešní auta mají systém bez omezovače,ale jejich ABS je už mnohem sofistikovanější a dokáže se mnohem rychleji sepnout.V 90. letech to byl opravdu ještě nedokonalej mechanismus a francouzi si ještě dlouho pomáhali i zátěžovym regulátorem,aby se zadní náprava neblokovala.
Když jsem Mini prohnal na státovce a na novym nadjezdu nad dálnicí jsem v táhlej zatáčce,ale velmi mírnej musel objet dva cyklisty v !&@#! oblečku,držící se za řídítka jeden druhému,ale ve 110 když trochu podržíš brzdu v zatáčce a ještě proti jede auto,tak se opotíš až na prdeli.

Omezovač fungoval na 100%,nepustil víc jak 0,5kN brzdný síly a souměrnost do 5 %,ale když tě právě zatáčce překvapí nejakej bordel a při brždění se ti zadek nadlehčí,je to opravdu hoňka.

Trundo,sice máš systém rozdělenej do kříže,ale omezovač by měl bejt buď na každej trubce zvlášť,nebo je ten mechanismus dělící se na každý kolo.Když selže jeden okruh,tak musí fungovat na tom nezávisle.Stavitelnej by byl pohádka.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?