Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Mamma mia... gratuluju... trosku jsem se opotil, kdyz jsem cetl tvou bilanci... me to vyslo celkem na cca 13000,- i s materialem a trvalo to skoro 4 mesice
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Mě to vyšlo na 12 000Kč ale včetně spojky a dvou synchronů. I tak je to pěkná řacha, do auta který má cenu tak 80 000Kč.
Tím se totiž celkové investice do mého miláčka za 5let co ho mám zdvojnásobyli.
Nojo škoda že ten nápad s objendáním ložisek z Anglie se objevil až když si to měl hotové
Tím se totiž celkové investice do mého miláčka za 5let co ho mám zdvojnásobyli.
Nojo škoda že ten nápad s objendáním ložisek z Anglie se objevil až když si to měl hotové
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Mozna me to stalo vi... vlastne jo... jeste spojku... bylo to kolem 15000 ted nevim... No jo, problem je, ze ja jsem menil jen ty ctyri loziska Kdezto ty skoro vsecko... To nemas zas tak hroznou investici na takovy auto... ja jsem na tom mnohem hur... Ted jsem vyplaznul zase dalsich 7000,- za zadni brzdy a vymenu vodnika... A dneska mi prisla slozenka na povinne ruceni....
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
To je pech s tou složenkou
Jinak včera jsem auto projel. Vydává to uplně jiné zvuky, které sem nikdy před tím neslyšel.
- Prvně mě dostalo jak je to tiché auto. Naposled sem v něčem tak tichám jel, když sem řídíl 75ku v 1,8ce. Defakto slyším jen zvuk od kol, a kolem stovky zvuk větru.
- pak mě překvapilo co vytvářej za zvuky vysoké otáčky. dal jsem tam v šedesáti dvojku, otáčky hopsli na 4000, a místo basového vybrujícího zvuku, se ozívá čistý nízký ton. Zase tišší, a rozhodně příjemnější. (takže nejen na pětku to dělalo rámus)
- no a synchrony sou mi záhadou. stále zůstává že studené auto huř řadí první dvě rychlosti (zřejmě tuhost oleje, ale je tam správnej)
- jednička už de zařadit i nad 10km/h což dříve nešla. Sice to de ztuha, ale jde to líp.
- no a dvojka de snad hůř než před tím, chce to docela sílu, ale zase neškrtne o zuby a předtím škrtla.
- no a trojka šla dřív krásně, a ted de trochu růř. Ale tak uvidím, až se to trochu zaběhne a opotřebí.
Hlavně že sem spokojen
Jinak včera jsem auto projel. Vydává to uplně jiné zvuky, které sem nikdy před tím neslyšel.
- Prvně mě dostalo jak je to tiché auto. Naposled sem v něčem tak tichám jel, když sem řídíl 75ku v 1,8ce. Defakto slyším jen zvuk od kol, a kolem stovky zvuk větru.
- pak mě překvapilo co vytvářej za zvuky vysoké otáčky. dal jsem tam v šedesáti dvojku, otáčky hopsli na 4000, a místo basového vybrujícího zvuku, se ozívá čistý nízký ton. Zase tišší, a rozhodně příjemnější. (takže nejen na pětku to dělalo rámus)
- no a synchrony sou mi záhadou. stále zůstává že studené auto huř řadí první dvě rychlosti (zřejmě tuhost oleje, ale je tam správnej)
- jednička už de zařadit i nad 10km/h což dříve nešla. Sice to de ztuha, ale jde to líp.
- no a dvojka de snad hůř než před tím, chce to docela sílu, ale zase neškrtne o zuby a předtím škrtla.
- no a trojka šla dřív krásně, a ted de trochu růř. Ale tak uvidím, až se to trochu zaběhne a opotřebí.
Hlavně že sem spokojen
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Super Eny...docela rád bych s v tom teď zase svezl .
A co spojka? Nová? Kde zabírá?
A co spojka? Nová? Kde zabírá?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Ložiska v převodovce - Bearings 2 + 3
Nová, skvělá, jednak de lehounce zmačknout a zabírá uplně od spodu. Dá se říct že se t tím lépe jezdí a řadí.