Zadní uložení dolního ramena přední nápravy (válcovitý gumový silentblock s šestihranným otvorem pro spodní rameno je vlisovaný v litinovém držáku a přišroubovaný dvěma šrouby k podvozku) je zakončením velkého hliníkového spodního ramena tvaru "L" s dvěma čepy.
(

Spodní ramena jsou u většiny aut opotřebovaná, resp. jeho dva čepy. Už při malé vůli čepu v ohybu ramene vznikají v zadním uložení nepatřičné rázy (vpřed a vzad), které uložení výrazně poškozují. Pokud se mění pouze silentblock, a rameno zůstává původní/opotřebované, výrazně poškozuje nový díl - uložení

Opotřebení čepů není vždy zjevné, pokud s nimi lze otáčet, nebo lehce pohybovat, jsou vadné - hlavní problém se projeví při zátěži/provozu

).
Spodní rameno je svou šestihrannou zadní částí vsunuto/vlisováno do tohoto uložení. Uložení ramena tlumí vznikající boční rázy+zkrut(nebo kroutící moment), tvořený nárazovým pohybem předního kola/personu/tlumiče vpřed a vzad+nahoru a dolu.
Pokud jsou oba čepy ramena v pořádku (hlavně čep v ohybu), není možné aby v gumovém uložení vznikal výrazný pohyb v před/vzad a gumový silentblock se vysunul - jeden čep se nachází v ohybu, druhý čep je na opačném konci ramena/těhlice kola/spodní čep.
Při obrovském množství prodaných zadních uložení/silenblocků jsme nezaznamenali jediný problém s kvalitou tohoto uložení.