PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Ahoj všichni asi před 10ti dny jsem pořídil rover 214i r.v 97 a dneska jsem si chtěl vyměnit palivový filtr, narazil jsem ovšem na problém, horní závit šel odšroubovat jedna báseň ale s tím spodním jsem ani nehnul dokonce se mi povedlo strhat matku chtěl sem se zeptat zda se s tím už někdo setkal a jak to pořešil. hledal jsem tady nějakej návod na demontáž ale na nic sem nenarazil prosím pomozte.
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Mrkni na toto http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=22&t=27 třeba se Ti to bude hodit.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Musíš mít pořádný klíč na převlečné matice.A také originální palivový filtr Rover,protože jiný tam dát nejde.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
JAKTO ŽE TAM JINÝ NEJDE V AUTODÍLECH MĚ ŘEKLY ŽE TAM JDE I NAHRADA konkrétně od firmy fram vnější průměr = 78 mm závit 13/16"-16SP. výška 94 mm
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Ja mam ten od fram a ide, ale dobre zatiahni , lebo bude striekat benzin ako fontanaandree99 píše:JAKTO ŽE TAM JINÝ NEJDE V AUTODÍLECH MĚ ŘEKLY ŽE TAM JDE I NAHRADA konkrétně od firmy fram vnější průměr = 78 mm závit 13/16"-16SP. výška 94 mm
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
FILTRON - FI PP829 14x55
FILTRON - FI PP942 12x55 zavit
FRAM - FF G5977
CHAMPION - CH L203
FILTRON - FI PP942 12x55 zavit
FRAM - FF G5977
CHAMPION - CH L203
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
mackoco píše:FILTRON - FI PP829 14x55
FILTRON - FI PP942 12x55 zavit
FRAM - FF G5977
CHAMPION - CH L203
zdarec to máš odzkoušeno? nejsem žádný odborník tak by mě zajímalo jestli to pásne konkretně na ten můj typ (214i r.v 97 55kw ) nebo jestli je to jedno i nebo si či sdi ????
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
ako som napisal tak daval som si ten fram... a pasuje pohodlne. Idem vsak nabuduce do znacky UFI, lebo FRAM neni moc kvalita , to je moj nazor.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Všecky benzíny by měly mít stejný(takže i-čko a Si-čko), teda jestli katalog Elit nelže, každopádně naftový SDi-čko má zcela určitě jinej palivovej filtr.andree99 píše: zdarec to máš odzkoušeno? nejsem žádný odborník tak by mě zajímalo jestli to pásne konkretně na ten můj typ (214i r.v 97 55kw ) nebo jestli je to jedno i nebo si či sdi ????
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Bohužel v tomto případě katalog elit lže.Je pravda,že ten filtr z aftermarketu tam jde ale palivová trubka jde zašroubovat jenom na část závitu.Takže se nesmí utáhnout jinak se závit strhne.Z tohoto důvodu používám na benzínové dvoustovky poze originál.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
A kde sa da ten original zohnat ?Zakar píše:Bohužel v tomto případě katalog elit lže.Je pravda,že ten filtr z aftermarketu tam jde ale palivová trubka jde zašroubovat jenom na část závitu.Takže se nesmí utáhnout jinak se závit strhne.Z tohoto důvodu používám na benzínové dvoustovky poze originál.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
welinka@roverclub.cz napiš jí mail kde popíšeš co potřebuješ a napiš tam i VIN kód tvojeho auta. Budeš mít jistotu že to je přesně to co tam má být.
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Zdarec kupoval jsem normálně v ELITu , akorát sem řekl, že chci nějaký lepší ( už si teda nepamatuji značku ) pohovořili jsme o tom ( sem tam registrovaný ) a nebyl sebemenší problém ať se to filtrů či jiných věcí ( pravda moc jich zaplať pánbůh nebylo ) týče
Shluk Rapid136,Swift 1.0,Corsa1.5D ( jen do práce )+SAŠA 214Si
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Tiez si myslim, taku malickost musi predsa nejaky vyrobca riesit. Original je samozrejme original, ale aby som si taketo prkotinky objednaval od welinky az na bohom zabudnute Slovensko sa mi nechce moc riesit. Ten Fram ako som pisal mi tam isiel, len som musel pridat trocha viac Nm, je to asi aj tym ze v spojoch niesu pouzite ziadne gumicky a podlozky, zrejme by ich pocase benzin rozleptal, alebo je to z ochranneho dovodu aby sa zabranilo netesnostiam ked guma pocase zatvrdne.Shluk píše:Zdarec kupoval jsem normálně v ELITu , akorát sem řekl, že chci nějaký lepší ( už si teda nepamatuji značku ) pohovořili jsme o tom ( sem tam registrovaný ) a nebyl sebemenší problém ať se to filtrů či jiných věcí ( pravda moc jich zaplať pánbůh nebylo ) týče
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
- Ptech
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
- Bydliště: United Kingdom
- Kontaktovat uživatele:
Re: PALIVOVÝ FILTR PROBLÉM
Zakar píše:Bohužel v tomto případě katalog elit lže.Je pravda,že ten filtr z aftermarketu tam jde ale palivová trubka jde zašroubovat jenom na část závitu.Takže se nesmí utáhnout jinak se závit strhne.Z tohoto důvodu používám na benzínové dvoustovky poze originál.