chtěl bych se zde podělit o mojich problémech (nebo smůle) s Roverem 25.
Začalo to tak pěkně. Auto jsem si koupil zhruba před rokem a půl. Všechno vypadalo výborně a já jsem si jen "chrochtal" jak jsem si koupil dobré auto. To jsem kupoval a mělo najeto cca 118 000km (prý poctivých) a zhruba po 10tis km se mi objevil ve vode olej ... samozřejmě těsnění pod hlavou. Za tuto opravu a ještě nějaké drobné si vzal opravář 10500kč a vše vypadalo v pořádku. Jezdil jsem a jezdil až najednou po roce (po ujetí asi 25tis km) jak začaly ty neskutečný mrazy se moje autíčko začalo krásně přehřívat i když venku mrzlo. Tak jsem začal následovně. Výměna termostatu, výměna vodní pumpy a nakonec zase těsnění pod hlavou (které tuto anomálii způsobovalo). Do toho se mi ještě udělal někde skrat na elektronice takže blbnul centrál s alarmem (vyhazovalo to pojistky) a nefungovalo vyhřívání zadního sklad.Mechanik vše opravil elekro jen provizorně a co se týče těsnění, tak mi ukázal jakou prásárnu udělal ten co to dělal předtím ... atd. a dal tam nějaké celokovové těsnění, které by mělo vydržet pořád (6500kč). Teď po výměně jsem začal jezdit a vše vypadalo slibně. Auto předlo jak kotě a mělo takový ten lepší zvuk i když servo bylo trochu hlučnější než před výměnou. Elektronika fungovala jeden den a pak zase to samé. Tak jsem se naštval a prolezl jsem celé auto, kde může být závada. Našel jsem, že v patých dveřích jsou přetrhané dráty. Dal jsem je dohromady a problém s elektronikou byl vyřešen včetně vyhřívání zadního skla. Natankoval jsem si tedy plnou nádrž a začal jezdit do práce a po městě. Po ujetí necelých 500 km najedou však motor za jízdy zhasnul a už se neprobudil

