Průběh výkonu 2.0 CDT
Průběh výkonu 2.0 CDT
Před necelým měsícem jsem vyměnil R 218SD za R 75 CDT. Teď mi vrtá hlavou výkon, respektive jeho průběh. Když jedu po dálnici, tak při předjíždění vzpomínám na trabanta - než začnu předjíždět, musím se usilovně rozjet už za tím koho chci předjet, protože je to líný jako vepř. (nemusíte mi hned odpovídat, že na závodění sem si měl koupit jiný auto, jenom nejsem zvyklej, že by na mě někdo na semaforech troubil ať už jedu do haj*lu)
Motor je do cca 2000ot/min úplně mrtvej a i na neutrál po sešlápnutí plynu mu trvá docela dlouho, než se zvednou otáčky. Když jedu, tak do 2000 nic, potom "zatáhne" do 3000ot/min a následně přestane táhnout. Ještě je rozdíl, když při akceleraci sešlápnu plyn až do podlahy(je rozdíl, jestli mi 1mm do podlahy chybí nebo ne) - v tu chvíli se začne trochu snažit ať motor točí 1700ot, nebo 3000ot...Napadla mě váha vzduchu, ale jednak to auto vůbec nekouří a ani se to nezlepší ve vyšších otáčkách, tak si myslím, že váha neumírá. Dál se chci samozřejmě podívat na vzduchovej filtr - to je podle mě příčina problému. Teď jsem objednal v Anglii sadu všech filtrů a pár blbinek, tak uvidím jestli se to zlepší až bude novej vzducháč a palivák.
Ještě příklad. Jezdím občas do jednoho poměrně prudkýho kopce, kde s Roverem č. 1 nebyl problém na kopci 140 na tachometru, slušební fabie 1.2HTP bez problému zrychlí na 120 a s Roverem č. 2 jsem sakra rád, že se alespoň na těch 120 dostanu.
Jinak super svezení, spotřeba na dálnici při cca 140km/h podle počítače 5,6 což je pohádka, město 7,7 při jízdě hodně na spotřebu (větší cesty kde je převážně 70ka) to ujde, centrum - zácpa, častý rozjezdy spotřeba kolem 10 to je už peklo...
Nejde mi primárně o radu co s tím, ale samozřejmě se jí nebráním. Spíš mi jde o to, jak by to auto mělo jet. Nikdy jsem v jiným CDT čku nejel. Možná je to normální...
Dik za info
Motor je do cca 2000ot/min úplně mrtvej a i na neutrál po sešlápnutí plynu mu trvá docela dlouho, než se zvednou otáčky. Když jedu, tak do 2000 nic, potom "zatáhne" do 3000ot/min a následně přestane táhnout. Ještě je rozdíl, když při akceleraci sešlápnu plyn až do podlahy(je rozdíl, jestli mi 1mm do podlahy chybí nebo ne) - v tu chvíli se začne trochu snažit ať motor točí 1700ot, nebo 3000ot...Napadla mě váha vzduchu, ale jednak to auto vůbec nekouří a ani se to nezlepší ve vyšších otáčkách, tak si myslím, že váha neumírá. Dál se chci samozřejmě podívat na vzduchovej filtr - to je podle mě příčina problému. Teď jsem objednal v Anglii sadu všech filtrů a pár blbinek, tak uvidím jestli se to zlepší až bude novej vzducháč a palivák.
Ještě příklad. Jezdím občas do jednoho poměrně prudkýho kopce, kde s Roverem č. 1 nebyl problém na kopci 140 na tachometru, slušební fabie 1.2HTP bez problému zrychlí na 120 a s Roverem č. 2 jsem sakra rád, že se alespoň na těch 120 dostanu.
Jinak super svezení, spotřeba na dálnici při cca 140km/h podle počítače 5,6 což je pohádka, město 7,7 při jízdě hodně na spotřebu (větší cesty kde je převážně 70ka) to ujde, centrum - zácpa, častý rozjezdy spotřeba kolem 10 to je už peklo...
Nejde mi primárně o radu co s tím, ale samozřejmě se jí nebráním. Spíš mi jde o to, jak by to auto mělo jet. Nikdy jsem v jiným CDT čku nejel. Možná je to normální...
Dik za info
Rover 218 SD přes 65000km bez poruchy, teď R 75 2.0 CDT...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
řekl bych že váha vzduchu. Zkus ji odpojit ať si uděláš představu. Zas tak líný to opravdu není.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
na zátahu od 1000 rpm do 4000 rpm není poznat vůbec žádná změna, prostě gentlemanskej tah v celým rozsahu.
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
mne auto asi tyzden islo asi tak ako popisujes...aky taky vykon od cca 2300ot zhruba do 3000...samo sa to "opravilo" inac stale ma slusny vykon od cca 1800 otacok a taha skoro do 4000ot...skus aj pozriet vzduchovy filter...videl som uz take filtre ze som sa cudoval ze ten motor vobec isiel 

Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Zatím díky za názory. Jestli to tak být nemá, bude to jak nejspíš ten vzduchovej filtr - nemůže se nadechnout a jenom když od 2000ot ze všech sil turbína zaduje trochu se to pohne ale ve větších otáčkách už ani turbína nenafučí dost. Jestli zítra nebude pršet, oddekluju to, abych se dobře dostal k váze a rovnou kouknu na filtr jak vypadá. Sice jsem koupil sadu všech filtrů, ale stav můžu vědět dřív, než mi přijdou
)
Další názory uvítám...

Další názory uvítám...
Rover 218 SD přes 65000km bez poruchy, teď R 75 2.0 CDT...
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT

Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Přesně jak říkáš žabáku. Za kontrolu nic nedáš. Navíc budeš mít přístup jak ke konektoru váhy tak i k filtru. stačí jen povolit 3 a 5 šroubů. To zas tolik času opravdu nezabere.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Jojo mě osobně to pasuje taky rozhodně nejvíc na tu váhu.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Osobně k tomu nemám nic převratného, jen dodám, že normální to určitě není. A přeji pevné nervy, ve srovnání s ostatními auty, kde je to otázkou cvaknutí 4 sponek a za minutu je filtr vyměněný, tak tady je k němu přístup jak k penězům.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Za minutu asi ne, ale na výměnu za 8-10 minut bych si věřil. Taky tam není nic extra náročnýho.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Ale jo, když jsem tam lezl znova, tak už to bylo do čtvrt hodiny. Ale i tak jsem tak komplikovaný přístup ke vzduchovému filtru jinde neviděl.
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Jsem zase o kousek dál k označení filtru za viníka. Dneska jsem jel z Prahy do Děčína a z kopce jsem idiot málem vplul pod náklaďák v protisměru, protože jsem chtěl předjet kamion za kterým jsem se vlekl do kopce (tam jsem věděl, že nemám šanci) a když jsem ho za horizontem začal předjíždět, ten bídák z kopce zrychloval skoro víc jak já...V Děčíně jsem odpojil váhu vzduchu (bez sundání plastů byl porod ten konektor úplně sundat, ale kde je vůle, tam je i cesta) a žádnej rozdíl se nekonal. Váha je ze hry, tak se dneska až přijedu domu kouknu na ten filtr) Když jsem najížděl za Ústím na dálnici bylo tam prázdno, tak jsem v připojovacím pruhu na konci zastavil a zkusil jak ochotně zrychlí na sto. Počítal jsem si to jen tak a stejně jsem dopočítal do 16ti než jsem konečně došplhal na stovku. Točil jsem max do 3500ot/min dál to nemá význam...
Tenhle můj příspěvek je sice mlácení prázdný slámy, ale musel jsem si postěžovat...
Každopádně až bude po "závadě" napíšu čím to přesně bylo, filtr bych tu měl mít v pátek, nebo v pondělí.
Tenhle můj příspěvek je sice mlácení prázdný slámy, ale musel jsem si postěžovat...
Každopádně až bude po "závadě" napíšu čím to přesně bylo, filtr bych tu měl mít v pátek, nebo v pondělí.
Rover 218 SD přes 65000km bez poruchy, teď R 75 2.0 CDT...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
V tom případě je váha opravdu z obliga. Jinak gratuluju že se ti povedlo konektor sundat. Opravdu jsem to taky zkoušel a bez sundání krytu jsem to nedokázal.
Hlavně ať to není turbína přeju.
Hlavně ať to není turbína přeju.
Re: Průběh výkonu 2.0 CDT
Tommi, turbína to nebude - když by byla vychozená k smrti, tak by si škrtala. Naklápění lopatek jde bez problému a de facto zadarmo opravit samodomo. Každopádně jsem před chvilkou vyndal filtr. Viděl jsem toho na autech docela dost ale tohle bylo největší peklo. Byl tam origo BMW, ta netkaná textilie na filtru byla černá a slepená prachem tak, že křupala. Filtr pod ní byl černej s notným nánosem v záhybech. Podle mě už ho někdo čistil, protože byl na pár místech prodřenej. Kdybych neměl objednáno z Angli, tak si zejtra do práce vezmu nářadí a HNED ho vyměním, protože si bude určitě sát trochu bordelu a to je pro turbínu celkem jedovatý
(
Snad mě nikdo na srazu nebude bít, protože jsem z něj vyhodil tu netkanou textilii, důkladně lamelu po lamele vysál vysavačem a musí to ještě pár dnů, než přijde balík vydržet...
Za chvilku to pojedu projet, tak jestli bude rozdíl, tak napíšu.

Snad mě nikdo na srazu nebude bít, protože jsem z něj vyhodil tu netkanou textilii, důkladně lamelu po lamele vysál vysavačem a musí to ještě pár dnů, než přijde balík vydržet...
Za chvilku to pojedu projet, tak jestli bude rozdíl, tak napíšu.
Rover 218 SD přes 65000km bez poruchy, teď R 75 2.0 CDT...