Příspěvek
od kremilekcz » pon pro 20, 2010 15:31
Ahoj všem
pro všechny blázny jako jsem byl já zde dávam odkaz na změnu turba z t25 na T28
http://rover.odin-haller.de/files/T28Fitting.pdf
musí se k tomu dokoupit pár věci ( přechodky na hadice sání a výfuk u kompresorové části a hlávně tam dát spravný restriktor ) na
http://www.gb-ent.com ale malinko upravit actuator a pokud už máte blow-ventil tak už nic rešit nemusite
Hlavne už dál nezvedat tlak turbo tlačí 14 psi a to na písti a ojnice je na hraně. Ale zátah od 2500

Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti