Dotaz na KV6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Dotaz na KV6

Příspěvek od Petr.stefl » ned říj 09, 2011 17:39

Jeden pro mě zásadní,ale možná hloupý dotaz.Má motor KV6 přímý vstřik paliva?Já to fakt nevím.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od AnderN » ned říj 09, 2011 19:44

Nemá ... k výrobě zážehových motorů s přímým vstřikem se Rover už nedostal. To jsou až nové motory TSI u VW apod. Před 10 lety s tím experimentovalo akorát Mitsubishi u motoru 1.8 GDI, který montovali např. do typu Carisma.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od Petr.stefl » ned říj 09, 2011 20:03

Díky za odpověd! Jdu do přestavby na ethanol E85 a motory s přímým vstřikem na to nejdou.Takže jsi mě potěšil.E 85 je teď trochu zatím opomíjený,ale myslím že má budoucnost!!Co jsem se o to začal zajímat,tak se mi to líbí čím dál víc.Úspora až 10kč/l,přestavba V6 kolem 10000.návratnost kolem půl roku,u LPG je návratnost až 1,5 roku pokud najezdím 20000km/rok.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 09, 2011 20:40

Pár takovejch, jako seš ty a hnedle to naši kámoši u koryt napálej o pořádnou daň nahoru :wink: Takže jedině hodně jezdit, aťs e to aspoň zaplatí msm:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od Petr.stefl » ned říj 09, 2011 20:50

No přesně to si taky říkám,jakmile to začne víc frčet,tak je hotovo.Přesto do toho jdu.Teď akorát zkoumám jestli koupit jednotku českýho výrobce za 12000(návratnost 1rok) nebo vzít od jiný firmy za 6000(návratnost 0,5 roku).Pak dám info
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od challi » pon říj 10, 2011 20:10

ja na přestavbu kašlu a michám to 3 ku 1 s benzímen a nemám s tim jakýkoliv problém je pravda že když se posere moje stará 214tka nebude to taková škoda jako u pětasedmy a podle mě to na tuhle směs to jede líp jak na lpg.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od Tommi_82 » pon říj 10, 2011 20:20

challi, doufám že na zimu ten poměr obrátíš... Nerad bych aby tě tvoje auto nechalo někde po ránu zmrzat...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: Dotaz na KV6

Příspěvek od challi » pon říj 10, 2011 20:26

jezdil sem s tim takto i v dubnu kdy byly po ránu mrazíky a nemel sem zádný problem s nastartováním
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Odpovědět