Dotaz na KV6
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Dotaz na KV6
Jeden pro mě zásadní,ale možná hloupý dotaz.Má motor KV6 přímý vstřik paliva?Já to fakt nevím.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na KV6
Nemá ... k výrobě zážehových motorů s přímým vstřikem se Rover už nedostal. To jsou až nové motory TSI u VW apod. Před 10 lety s tím experimentovalo akorát Mitsubishi u motoru 1.8 GDI, který montovali např. do typu Carisma.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Dotaz na KV6
Díky za odpověd! Jdu do přestavby na ethanol E85 a motory s přímým vstřikem na to nejdou.Takže jsi mě potěšil.E 85 je teď trochu zatím opomíjený,ale myslím že má budoucnost!!Co jsem se o to začal zajímat,tak se mi to líbí čím dál víc.Úspora až 10kč/l,přestavba V6 kolem 10000.návratnost kolem půl roku,u LPG je návratnost až 1,5 roku pokud najezdím 20000km/rok.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Dotaz na KV6
Pár takovejch, jako seš ty a hnedle to naši kámoši u koryt napálej o pořádnou daň nahoru
Takže jedině hodně jezdit, aťs e to aspoň zaplatí 


2x Rover 620ti
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Dotaz na KV6
No přesně to si taky říkám,jakmile to začne víc frčet,tak je hotovo.Přesto do toho jdu.Teď akorát zkoumám jestli koupit jednotku českýho výrobce za 12000(návratnost 1rok) nebo vzít od jiný firmy za 6000(návratnost 0,5 roku).Pak dám info
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Dotaz na KV6
ja na přestavbu kašlu a michám to 3 ku 1 s benzímen a nemám s tim jakýkoliv problém je pravda že když se posere moje stará 214tka nebude to taková škoda jako u pětasedmy a podle mě to na tuhle směs to jede líp jak na lpg.
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na KV6
challi, doufám že na zimu ten poměr obrátíš... Nerad bych aby tě tvoje auto nechalo někde po ránu zmrzat...
Re: Dotaz na KV6
jezdil sem s tim takto i v dubnu kdy byly po ránu mrazíky a nemel sem zádný problem s nastartováním
Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)