Zdravím.Může mi někdo poradit?Při normální teplotě (okolí) i za studena chytá bez problémů,ale jakmile přijde mráz tak jenom točí a ani náznak,že by chtěl naskočit.Jakmile chytne,tak potom už je v pohodě.Jenom ty starty za mrazu.
Dík za radu
Při krátkých jízdách umí postupně při mrazech zamrznout voda z katu ve výfukovém potrubí Nevěřil jsem, viděl jsem. Navrtat čtyřkou vrtákem výfuk v nejnižším místě.
Prostě se voda z výfuku nedostane ven, ale zůstává ve výfukovém potrubí. Při krátké cestě (do 10 km) není vyplivnuta ven A zamrzne po odstavení. Když se to opakuje, tak nakonec je jí plné potrubí a působí jako štupl. Opravdu jsem to viděl, místní taxikář dojel s Jagem XJ (starším), že za studena nestartuje. Po rozmrazení (neměl ho v garáži) a navrtání výfuků v nejnižším místě z toho vytekl skoro kýbl vody Jak jsem viděl, prodávám
No jestli mas v oleji sajrajt, tak to je spatny tesneni... a uplne klidne se ti muze dostavat voda do valcu... kazdopadne pokud mas podezrely tesneni, tak doporucuju nejezdit a co nejdriv to resit... jinak muzou byt nasledky daleko horsi....
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
mizela voda z chladiče,ale olej byl stále čistý.Dneska nechtěl chytnout a po přijetí domů dlouho vrčel větrák.Jsem si říkal proč když jsem dolíval nemrzku před 14dny.Tak se podívám a prázdné.Tak jsem se koukl na dolévací hrdlo na olej a byl tam.Nu což podíváme se mu na střeva.
než bych začal něco rozdělávat, snažil bych se zjistit jestli mi neutíká chladící kapalina nějakým netěsnícím spojem. Taky třeba vypustit motorový olej a podívat se jaký je, trochu šlemu na víčku dolévání oleje ještě nemusí nic znamenat, zvláště pokud se jezdí s autem krátké trasy.
Emulze na víčku je v zimě normální, je to kondenzát z nasátého vzduchu, ne voda z chladicího systému! Podle mě ti teče voda do sání, proto to nechytá a ztrácí se voda beze stop pod autem.