motor 1.1->1.4
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
motor 1.1->1.4
Caute chcem sa spytat co vsetko je za potreby ked chcem vymenit motor 1.1 mpi za 1.4 16V
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.1->1.4
Změna typu motoru v TP?
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
chcem hlavne vediet ci kabelaz je totozna a ine zmeny
Re: motor 1.1->1.4
Tipuju ze stejne... samozrejme ze teda jednotka jina bude...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
ako s tym ratam ze ECU bude ina len ci budu pasovat konektory na cidla a uchytenie motorov lebo som sa otom bavil s jednym manikom co sklada sportove auta do vrchu a zamienal v bavoraku motory tak mu nepasovali ani uchyty a ani motorova kabelaz
Re: motor 1.1->1.4
Jde o to, ze oba motory maji stejne bloky, stejne hlavy a tudiz stejnou soustavu cidel... tudiz kabelaz... co se tyka uchytu, nejsem si vedom toho, ze by byl rozdil... ten je az od 1.6 a vejs.... kdyztak sem dej fotku motoroveho prostoru...
.... pak je taky otazka - ty mas ted 1.1 16 ventil a budes davat 1.4 16 ventil? .... oba motory se delaly i v osmi-ventilove verzi...
.... pak je taky otazka - ty mas ted 1.1 16 ventil a budes davat 1.4 16 ventil? .... oba motory se delaly i v osmi-ventilove verzi...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
jaj mam 8V verziu a chcel by som tam 1.4 16V verziu samozrejme aj ECU vymenit
ale ak boli 1.4 8V vydarenejsie tak tam dam racej tu
ale ak boli 1.4 8V vydarenejsie tak tam dam racej tu
Re: motor 1.1->1.4
Aha.... no tak to uz je trosku jina... 8V je totiz trosku jiny... radeji sem dej fotografii.... bude to jistejsi videt.
No 8V je urcite min nachylny na problemy s tesnenim, ale zas 16V ma o dost lepsi vykon vuci spotrebe... takze kdyz uz, tak asi spis 16V...
No 8V je urcite min nachylny na problemy s tesnenim, ale zas 16V ma o dost lepsi vykon vuci spotrebe... takze kdyz uz, tak asi spis 16V...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
mno dnes uz nestiham to pofotit tak neskorsie to sem hodim a ked uz by som daval druhy motor hned rozvody a olej filtre sviecky a tesnenie hlavy vymenit nech mam kludnejsie svedomie
Re: motor 1.1->1.4
Jasne.... urcite ano... jinak mas v planu menit i prevodovku, ze ano.... obavam se ze by to jinak nemuselo delat dobrotu...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
Akurat som nad tym rozmyslalze ci aj stu budem musiet daco robit ze ci je iste uchitenie a aj veci kolo prevodovych pomerov
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: motor 1.1->1.4
kazdopadne je to nelegalni a vykonem z blata do louze.
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
nejde mi o vykon keby ho chcem tak mam asi daco ineho no nie a o tom ze je to nelegalne ma akosika netrapi sak policajt ti nebude kukat kod motora a porovnavat ho z TP a na STK mam znamosti tak by mi to preslo
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: motor 1.1->1.4
to není jediný problém, ale už jsi rozhodnutý, tak vela štěstí.
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: motor 1.1->1.4
No mam teraz na ruke motor 214 16V tak a ci by mi nepasovala prevodovka ze ci su rozdielne medzi nimi prevodovev pomery a uchitenie o blok