motor 1.1->1.4

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » sob bře 31, 2012 11:31

Caute chcem sa spytat co vsetko je za potreby ked chcem vymenit motor 1.1 mpi za 1.4 16V

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od AnderN » sob bře 31, 2012 19:01

Změna typu motoru v TP?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » ned dub 01, 2012 22:02

chcem hlavne vediet ci kabelaz je totozna a ine zmeny

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od Trunda » pon dub 02, 2012 8:18

Tipuju ze stejne... samozrejme ze teda jednotka jina bude...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » úte dub 03, 2012 9:37

ako s tym ratam ze ECU bude ina len ci budu pasovat konektory na cidla a uchytenie motorov lebo som sa otom bavil s jednym manikom co sklada sportove auta do vrchu a zamienal v bavoraku motory tak mu nepasovali ani uchyty a ani motorova kabelaz

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od Trunda » úte dub 03, 2012 10:18

Jde o to, ze oba motory maji stejne bloky, stejne hlavy a tudiz stejnou soustavu cidel... tudiz kabelaz... co se tyka uchytu, nejsem si vedom toho, ze by byl rozdil... ten je az od 1.6 a vejs.... kdyztak sem dej fotku motoroveho prostoru...
.... pak je taky otazka - ty mas ted 1.1 16 ventil a budes davat 1.4 16 ventil? .... oba motory se delaly i v osmi-ventilove verzi...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » úte dub 03, 2012 12:37

jaj mam 8V verziu a chcel by som tam 1.4 16V verziu samozrejme aj ECU vymenit
ale ak boli 1.4 8V vydarenejsie tak tam dam racej tu

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od Trunda » úte dub 03, 2012 12:49

Aha.... no tak to uz je trosku jina... 8V je totiz trosku jiny... radeji sem dej fotografii.... bude to jistejsi videt.
No 8V je urcite min nachylny na problemy s tesnenim, ale zas 16V ma o dost lepsi vykon vuci spotrebe... takze kdyz uz, tak asi spis 16V...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » úte dub 03, 2012 12:53

mno dnes uz nestiham to pofotit tak neskorsie to sem hodim a ked uz by som daval druhy motor hned rozvody a olej filtre sviecky a tesnenie hlavy vymenit nech mam kludnejsie svedomie

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od Trunda » úte dub 03, 2012 12:57

Jasne.... urcite ano... jinak mas v planu menit i prevodovku, ze ano.... obavam se ze by to jinak nemuselo delat dobrotu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » úte dub 03, 2012 13:00

Akurat som nad tym rozmyslalze ci aj stu budem musiet daco robit ze ci je iste uchitenie a aj veci kolo prevodovych pomerov

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte dub 03, 2012 13:18

kazdopadne je to nelegalni a vykonem z blata do louze.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » úte dub 03, 2012 13:23

nejde mi o vykon keby ho chcem tak mam asi daco ineho no nie a o tom ze je to nelegalne ma akosika netrapi sak policajt ti nebude kukat kod motora a porovnavat ho z TP a na STK mam znamosti tak by mi to preslo

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte dub 03, 2012 18:14

to není jediný problém, ale už jsi rozhodnutý, tak vela štěstí.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

mefkoko201
Příspěvky: 28
Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40

Re: motor 1.1->1.4

Příspěvek od mefkoko201 » pon dub 16, 2012 11:58

No mam teraz na ruke motor 214 16V tak a ci by mi nepasovala prevodovka ze ci su rozdielne medzi nimi prevodovev pomery a uchitenie o blok

Odpovědět