Příspěvek
od AnderN » pon črc 30, 2012 17:35
S montáží originálních xenonů bych si nedělal těžkou hlavu, obzvlášť když máš ostřikovače. Další věc, kterou bys k nim měl domontovat, je snímač zatížení zadní nápravy, podle kterého se pak xenony automatický naklápí tak, aby neoslňovaly. Ta dlouhá diskuze o přestavbách světel, co psal Trunda, se týkala přestaveb HID sadami (často nehomologovanými Made in "kdovíkde").
Do R75/ZT se dávaly celkem tři typy hlavních světlometů -- (1) obyčejná světla se žárovkami, (2) projektorová světla s čirou optikou a žárovkami a (3) projektorové světlomety s čirou optikou a xenonovými výbojkami. Všechny typy jsou vzájemně zaměnitelné, součástí xenonových světel by měl být i transformátor napětí.
Ta světla v inzerátu z ebay jsou popisována jako projektorová, o xenonových výbojkách ani slovo. Na druhou stranu bych řekl, že právě ty dvě krabice s červeno-modrými nálepkami jsou ta trafa pro xenony. Nevím, je to na dotaz prodejce.
Pokud chceš z R75 udělat ZT, tak si rovnou kup ZT, jak už psal Trunda. Ale ta světla klidně vyměň, pokud jsou to projektory, budou svítit i vypadat lépe a nemusíš řešit nic dalšího.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
