Znáte prosím někdo tuhle R75?
Znáte prosím někdo tuhle R75?
Ahoj,
ze zcela neracioálních důvodů pokukuju mj. i po R75, v žádnym případě nechci podporovat bazarnickou havěť a jejich praktiky jsou mi velmi dobře známy. Ale objevil jsem 2.0 V6 fofrklacek v pro mě smrtelně nádherné kombinaci seafrost blue/beige leather v nabídce jednoho bazaru kousek ode mne zde v Praze.
Fotky jsou k ničemu, chce to vidět naživo, ale jelikož má auto pražskou SPZ, odhadem 3-4 roky starou, napadlo mě, jestli ho, nebo resp. jeho majitele, neznáte, přecejenom jich nejezdí tolik:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/rover ... oFrom=list
Jestli to auto někdo znáte, předem díky moc za každou informaci...
Sonderausstattung nic moc, ale má to klimu, vyhřívanou kůži a MF volant. PDC, ESP a podobný srance nepotřebuju.
Navíc, pokud i teplákovky z bazaru uvedou stav jako "dobrý", čekám jen to nejhorší včetně Lakatoše fkufru...
ze zcela neracioálních důvodů pokukuju mj. i po R75, v žádnym případě nechci podporovat bazarnickou havěť a jejich praktiky jsou mi velmi dobře známy. Ale objevil jsem 2.0 V6 fofrklacek v pro mě smrtelně nádherné kombinaci seafrost blue/beige leather v nabídce jednoho bazaru kousek ode mne zde v Praze.
Fotky jsou k ničemu, chce to vidět naživo, ale jelikož má auto pražskou SPZ, odhadem 3-4 roky starou, napadlo mě, jestli ho, nebo resp. jeho majitele, neznáte, přecejenom jich nejezdí tolik:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/rover ... oFrom=list
Jestli to auto někdo znáte, předem díky moc za každou informaci...
Sonderausstattung nic moc, ale má to klimu, vyhřívanou kůži a MF volant. PDC, ESP a podobný srance nepotřebuju.
Navíc, pokud i teplákovky z bazaru uvedou stav jako "dobrý", čekám jen to nejhorší včetně Lakatoše fkufru...
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
... obavam se ze znat ho nikdo nebude... prece jen co jsem tu ted zaslechl, tak v CR je zaregistrovano kolem 450 kusu r75 
Chce to opravdu ohlednout nazivo... jinak budto je to nafocene sikovne, nebo je to celkem zachovaly kus. Volant je teda podezrele neosoupany... tezko ale soudit. U takove motorizace bych se spis zameril na stav motoru, protoze pokud by nebyl v poradku, tak pak takova generalka vyjde celkem hodne draho. Musi hebce sevelit a naopak kazdy necekany zvuk bych povazoval za varovani.
Vybava pekna, me osobne by dost vadil chybejici tempomat, ale ten neni problem domontovat...

Chce to opravdu ohlednout nazivo... jinak budto je to nafocene sikovne, nebo je to celkem zachovaly kus. Volant je teda podezrele neosoupany... tezko ale soudit. U takove motorizace bych se spis zameril na stav motoru, protoze pokud by nebyl v poradku, tak pak takova generalka vyjde celkem hodne draho. Musi hebce sevelit a naopak kazdy necekany zvuk bych povazoval za varovani.
Vybava pekna, me osobne by dost vadil chybejici tempomat, ale ten neni problem domontovat...
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Díky za rychlou odpověď. Ty fotky mě právě taky zarazily, R75 sleduju CZ+D cca měsíc a takhle nedodrbanej intoš jsem dlouho neviděl, proto jsem měl malou naději, že by předchozí majitel mohl být někdo, kdo by se o něj řádně staral a třeba byl i tady známej...
Blbá otázka, pročítám UK+CZ fóra o motorech a všem okolo 75, ale je něco spešl narozdíl od "běžných" motorů, na co se u téhle 2.0 V6 extra zaměřit? Druhá věc je, to auto je tak dobře odhlučněný, že motor skoro není slyšet...
Zatím jsem projel pouze tento kousek a na stav předražené: problém s ABS, který není čidlem, auto údajně dva roky stálo, atd. http://www.sauto.cz/osobni/detail/rover ... oFrom=list
EDIT k stříbrné 75 viz. link:
+ teda samozřejmě stočka jako prase ta stříbrná, 90tkm auf dem Tacho to fakt nemá.
+ údajně nová spojka, která byla přísná, takhle tvrdou spojku jsem v žádnym autě nezažil...
+ dle rozkódování VINu je auto 2000, ne 2001
+ povrch válců byl pokryt nějakou ulepenou nasládlou sračkou, která se po zahřátí samo odpařila. Zaboha jsem nepřišel na to, co by to mohlo být: servokapalina!?
Blbá otázka, pročítám UK+CZ fóra o motorech a všem okolo 75, ale je něco spešl narozdíl od "běžných" motorů, na co se u téhle 2.0 V6 extra zaměřit? Druhá věc je, to auto je tak dobře odhlučněný, že motor skoro není slyšet...

Zatím jsem projel pouze tento kousek a na stav předražené: problém s ABS, který není čidlem, auto údajně dva roky stálo, atd. http://www.sauto.cz/osobni/detail/rover ... oFrom=list
EDIT k stříbrné 75 viz. link:
+ teda samozřejmě stočka jako prase ta stříbrná, 90tkm auf dem Tacho to fakt nemá.
+ údajně nová spojka, která byla přísná, takhle tvrdou spojku jsem v žádnym autě nezažil...
+ dle rozkódování VINu je auto 2000, ne 2001
+ povrch válců byl pokryt nějakou ulepenou nasládlou sračkou, která se po zahřátí samo odpařila. Zaboha jsem nepřišel na to, co by to mohlo být: servokapalina!?
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Co se tyka motoru, poradi zkusenejsi....
.... co se tyka pretoceni, udajne kdyz s tim zajedes na origo diagnostiku (v Praze pan Mareda - kontaktu tu najdes), tak z ECU jde vycist skutecny km
..... spojka.... no, to je asi problem obecny i u jinych aut, kde je hydraulicka spojka - praskajici valce, zavzdusneni atd....
.... co se tyka pretoceni, udajne kdyz s tim zajedes na origo diagnostiku (v Praze pan Mareda - kontaktu tu najdes), tak z ECU jde vycist skutecny km

Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Díky za kontakt na p. Maredu, tel. jsem našel. Zkusím mu zavolat, jakmile budu mít VIN, nebo něco bližšího.
Je mi jasný, že asi neví co dřív, pokud je vyhlášenej, ale za pokus to stojí.
Jinak k těm km, je mi jasný, že po 10 letech to vše bude mít 150+ a nebazíruju na nich, pokud se o to auto někdo stará.
Spíš mě dere, že když to nějakej šmejd stočí z dvou kil na jendo, nevíš pořádně, kdy dělat rozvody, atd....
Je mi jasný, že asi neví co dřív, pokud je vyhlášenej, ale za pokus to stojí.
Jinak k těm km, je mi jasný, že po 10 letech to vše bude mít 150+ a nebazíruju na nich, pokud se o to auto někdo stará.
Spíš mě dere, že když to nějakej šmejd stočí z dvou kil na jendo, nevíš pořádně, kdy dělat rozvody, atd....
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
.... no prave a proto, ze garance u auta prodavaneho pres bazar je nulova, tak z bazaru radeji nekupovat.... pokud ovsem nedokazes celkove posoudit stav dokonale a dle toho ukecat cenu. Ale na druhou stranu, pokud by sis domluvil to, ze by jste s tim autem zajeli na tu diagnostiku a bazarnik by byl ochotny tam podstoupit test pravdy, tak bych do toho sel... ono se tam zjisti, ze to ma najeto treba dvesta a bude muset jit s cenou prudce dolu
... ale auto klidne muze byt opravdu v dobrem stavu a tak km nebudou problem.

Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Zdravím.
Jen poznámečku - ošoupaný volant lze lehce opravit, na trhu jsou mání různé opravné barvy pro tento účel.....
Taky záleží, jak má kdo agresivní pot a jak to kdo drží.
Takže hodně ošoupaný volant nebo vůbec, nemusí nic znamenat.
Jen to sedlo mi přijde dost proseděné, jde o to, jak těžký kus v tom jezdil.
No a existuje spousta přípravků, které i z vybydlené šunky udělají leštěnku, akorát to něco stojí.
Stačí jen hezky nafotit a máme tu nové auto.
Chce to vidět, pořádně proklepnout a případně se smířit s nějakýma investicema- přece jen je to luxusní auto a taky ve své době stálo milión.
Jen poznámečku - ošoupaný volant lze lehce opravit, na trhu jsou mání různé opravné barvy pro tento účel.....
Taky záleží, jak má kdo agresivní pot a jak to kdo drží.
Takže hodně ošoupaný volant nebo vůbec, nemusí nic znamenat.
Jen to sedlo mi přijde dost proseděné, jde o to, jak těžký kus v tom jezdil.
No a existuje spousta přípravků, které i z vybydlené šunky udělají leštěnku, akorát to něco stojí.
Stačí jen hezky nafotit a máme tu nové auto.
Chce to vidět, pořádně proklepnout a případně se smířit s nějakýma investicema- přece jen je to luxusní auto a taky ve své době stálo milión.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
U té nasládlé sračky mě napadla nějaká sračka, co "vyčistí" a vyleští plasty.Olaf píše:+ povrch válců byl pokryt nějakou ulepenou nasládlou sračkou, která se po zahřátí samo odpařila. Zaboha jsem nepřišel na to, co by to mohlo být: servokapalina!?
Třebas to někdo tím napajcoval.
Takových přípravků jsou mraky.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Po kratičké odmlce update: vše šlo ráz na ráz, v úterý (myslim) auto objeveno na netu, první check, i zde, za to díky, středa: další prohlídka s kolegou, který se v autech velmi, velmi vyzná (ještě jednou díky M., přestanu Ti na oplátku chodit za paní M.), čtvrtek nákup... Mechanicky ok, před pár týdny předchozím majitelem nová LUK spojka, komplet vč. přítlačáku, atd., zůstal s tím stát, vozidlo odtaženo. Jinak drobné provozní oděrky, sem tam lehce drblej nárazník, nic velkýho, ztracená krytka oka na tažení vepředu, odrbaný AEZ kola, atd. Intoš pěkně zachovalej.
Ve zkratce: v AuTeCu koupený 2.0 V6 MAN, wedgewood blue, vnitřek béžová kůže, rádio s Alpine changerem, výhřev kůže, samozatmavovací zrcátko, PDC, digi duál klima, skivak. První maj. za 4 roky údajně cca 40 tkm, full servis AuTec, poté prodáno jeho známému, kde sloužil 8 let jako třetí auto v rodině na 1-2x roční cesty do CH a zpět, pak šlo do bazaru výměnou za MPV. Najeto 155 tkm, s oběma majiteli jsem hovořil, první byl fajnšmekr, druhý jakž takž, částečně servisováno u p. Maredy, i s tím jsem hovořil, auto zná. Všichni potvrdili stav i km, i navzájem potvrdili info jeden od druhého. Pořád nechápu, že jsem v CZ bazaru objevil auto, které asi skutečně nebylo stočeno, tvrdě bouráno, atd., barva krásně zachovalá, intoš taky, v zimě jezdilo sporadicky, celá léta garážováno, žádné poškození kroupy, apod.
Nemá navi, šíbr, zadní el. roletku, TC, tempomat, a ani trochu mi to nevadí
. Max. mít akorát 2.5 V6 v automatu se šíbrem, byl by to sen, preferuju automat a k tomuhle autu mi tuplem fofrklacek nesedí.
Pořád mě překvapujou blbůstky jako homecoming světel, odemykání 1 klik řidič, atd., znáte sami.
Chyby:
- kosmetika, kterou zatím neřeším: chybí oko na př. nárazníku: ztraceno od tažení (biduju na ebay.co.uk, přesně v barvě, snad to vyhraju), lehce odřený př. nárazník, možná to půjde i rozleštit
- kola odrb, sháním nová, zimní gumy na dojetí max. po městě.
- v intoši pouze dvě věci: neupevněná ozdobná vnitřní béžová lišta na prahu, odlouplá kapsa na zadní straně řidičovy sitzny, kraviny
- páčka blinkrů: při odbočování doprava ne vždy drží polohu a vrací se, na ebay stojí 15 GBP
Zásadnější:
- rozvody, mám 155 tkm, takže auto šlo do garáže, než budou udělány spolu s olejem a všemi filtry, novou chlad. kapalinou a ideálně i brzdovkou
- nefungující PDC (ani píp) a světla zpátečky, už jsem načetl UK forum a tipuju na senzor na převodovce, mít zvedák, tak sundám kolo s podběhem a checknu si to sám
- nějakej !&@#! do toho nalil 5W40, přes ujištění p. Maredy chci stejně lít 10W40 dle Rover spec, i když nevím, co by to teď s motorem mohlo udělat...
- nerovnoměrně sjetý zadní kotouče
- ručka funguje až nahoře
Jinak nic, žádný problémy s ABS, elektrikou, světlama, motor i přes nutný rozvody neni hlučnej, nepřehřívá se, ventilátor funguje jak víno, klima fachá a nesmrdí, changer changuje a hraje, nic zásadního...
Nechcete si někdo z Prahy dát v týdnu sraz, pokecat u kafe, podivat se na druhý auto, nebo nebude nějakej sraz? Potkal jsem jen jednu R75 pod Francouzskou, a to je vše. Nezakrývám, že budu jako novopečenej Rover Fahrer zejména tahat info...
Ve zkratce: v AuTeCu koupený 2.0 V6 MAN, wedgewood blue, vnitřek béžová kůže, rádio s Alpine changerem, výhřev kůže, samozatmavovací zrcátko, PDC, digi duál klima, skivak. První maj. za 4 roky údajně cca 40 tkm, full servis AuTec, poté prodáno jeho známému, kde sloužil 8 let jako třetí auto v rodině na 1-2x roční cesty do CH a zpět, pak šlo do bazaru výměnou za MPV. Najeto 155 tkm, s oběma majiteli jsem hovořil, první byl fajnšmekr, druhý jakž takž, částečně servisováno u p. Maredy, i s tím jsem hovořil, auto zná. Všichni potvrdili stav i km, i navzájem potvrdili info jeden od druhého. Pořád nechápu, že jsem v CZ bazaru objevil auto, které asi skutečně nebylo stočeno, tvrdě bouráno, atd., barva krásně zachovalá, intoš taky, v zimě jezdilo sporadicky, celá léta garážováno, žádné poškození kroupy, apod.
Nemá navi, šíbr, zadní el. roletku, TC, tempomat, a ani trochu mi to nevadí

Pořád mě překvapujou blbůstky jako homecoming světel, odemykání 1 klik řidič, atd., znáte sami.
Chyby:
- kosmetika, kterou zatím neřeším: chybí oko na př. nárazníku: ztraceno od tažení (biduju na ebay.co.uk, přesně v barvě, snad to vyhraju), lehce odřený př. nárazník, možná to půjde i rozleštit
- kola odrb, sháním nová, zimní gumy na dojetí max. po městě.
- v intoši pouze dvě věci: neupevněná ozdobná vnitřní béžová lišta na prahu, odlouplá kapsa na zadní straně řidičovy sitzny, kraviny
- páčka blinkrů: při odbočování doprava ne vždy drží polohu a vrací se, na ebay stojí 15 GBP
Zásadnější:
- rozvody, mám 155 tkm, takže auto šlo do garáže, než budou udělány spolu s olejem a všemi filtry, novou chlad. kapalinou a ideálně i brzdovkou
- nefungující PDC (ani píp) a světla zpátečky, už jsem načetl UK forum a tipuju na senzor na převodovce, mít zvedák, tak sundám kolo s podběhem a checknu si to sám
- nějakej !&@#! do toho nalil 5W40, přes ujištění p. Maredy chci stejně lít 10W40 dle Rover spec, i když nevím, co by to teď s motorem mohlo udělat...
- nerovnoměrně sjetý zadní kotouče
- ručka funguje až nahoře
Jinak nic, žádný problémy s ABS, elektrikou, světlama, motor i přes nutný rozvody neni hlučnej, nepřehřívá se, ventilátor funguje jak víno, klima fachá a nesmrdí, changer changuje a hraje, nic zásadního...
Nechcete si někdo z Prahy dát v týdnu sraz, pokecat u kafe, podivat se na druhý auto, nebo nebude nějakej sraz? Potkal jsem jen jednu R75 pod Francouzskou, a to je vše. Nezakrývám, že budu jako novopečenej Rover Fahrer zejména tahat info...

Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Jo a ještě jsem zapomněl na poslední díli výfuku po smrti.
Nemá někdo zkušenost s nějakou spolehlivou náhradu origo, která by mu dala trochu hrubší tón? Žádný milotec votuzing, něco decentního se zvýrazněním V6 soundtracku...
Nemá někdo zkušenost s nějakou spolehlivou náhradu origo, která by mu dala trochu hrubší tón? Žádný milotec votuzing, něco decentního se zvýrazněním V6 soundtracku...
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Nazdar.
Teoreticky by snad šlo se někde u Prahy potkat....
Asi v pátek večer nebo v sobotu jedu směr Plzeň, takže snad takhle.....
Teoreticky by snad šlo se někde u Prahy potkat....
Asi v pátek večer nebo v sobotu jedu směr Plzeň, takže snad takhle.....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Vycerpavajici popis
.... no vitej mezi nami a velka gratulace k takovemu kousku.... Je teda fakt, ze vstupni investice nebude mala, prece jen je toho dost, co se zanedbalo, ale zas kdyz to jsou jen snadno resitelne drbky a auto ma slusnou historii, tak je to skvely kup.
S tim vyfukem - nezaregistroval jsem tu snad nikdy, ze by se tu necim podobnym nekdo zabyval... takze asi budes muset patrat na UK forech a nebo nejak laborovat. Ackoli se obavam, ze na vyber toho asi moc nebude... ackoli zkusil bych popatrat, jestli MG ZT nema nejaky lepsi vyfuk, protoze MG verze se delaly s decentne urvanejsima vyfukama http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001949 .... neco tam je na vyber, ale maj v tom docela borcus, tak tezko rict, co se opravdu na to ZTcko davalo...

S tim vyfukem - nezaregistroval jsem tu snad nikdy, ze by se tu necim podobnym nekdo zabyval... takze asi budes muset patrat na UK forech a nebo nejak laborovat. Ackoli se obavam, ze na vyber toho asi moc nebude... ackoli zkusil bych popatrat, jestli MG ZT nema nejaky lepsi vyfuk, protoze MG verze se delaly s decentne urvanejsima vyfukama http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001949 .... neco tam je na vyber, ale maj v tom docela borcus, tak tezko rict, co se opravdu na to ZTcko davalo...
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Ahoj, super, díky moc, nezdržel bych Tě dlouho.Pítrs píše:Nazdar.
Teoreticky by snad šlo se někde u Prahy potkat....
Asi v pátek večer nebo v sobotu jedu směr Plzeň, takže snad takhle.....
Nějak si tu dáme vědět.
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Trunda:
Díky, jj, počítám střízlivě tak 40+k: rozvody, výfuk, gumy (+ event. kola), kapaliny, filtry, snad zadní kotouče + destičky, zprovoznění PDC.
Ale stojí to za to, řekl bych. Pokud se o něj budu starat, nic závažnějšího by se hoffentlich podělat nemělo.
Ohledně toho výfuku, koukal jsem na ebay, rimmerbros i různě. Našel jsem nějakou D firmu Fox, která vyrábí edelstahl výfuku přímo na R75. Stojí to kolem 300 €, tzn. podobně jako genuine Rover koncovka přes rimmerbros, tak uvidím, možná časem. Teď asi v rámci úspory nákladů půjdu spíš do rimmerbros výfuku než genuine, a rozdíl v pěnezích radši vložím do jiné části auta...
Díky, jj, počítám střízlivě tak 40+k: rozvody, výfuk, gumy (+ event. kola), kapaliny, filtry, snad zadní kotouče + destičky, zprovoznění PDC.
Ale stojí to za to, řekl bych. Pokud se o něj budu starat, nic závažnějšího by se hoffentlich podělat nemělo.
Ohledně toho výfuku, koukal jsem na ebay, rimmerbros i různě. Našel jsem nějakou D firmu Fox, která vyrábí edelstahl výfuku přímo na R75. Stojí to kolem 300 €, tzn. podobně jako genuine Rover koncovka přes rimmerbros, tak uvidím, možná časem. Teď asi v rámci úspory nákladů půjdu spíš do rimmerbros výfuku než genuine, a rozdíl v pěnezích radši vložím do jiné části auta...

Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: Znáte prosím někdo tuhle R75?
Nejsem z Prahy, takže nedokážu zaručiti, kde a kdy budu, rovněžtak jestli pojedu okolo.
Pošlu Ti č. telefonu.
A zdržení neřeším, zastávku navrhuju udělat někde na bensince v rámci pauzy, klidně bych tam zůstal trčet i hodinu, ale nepojedu sám, takže v rámci situace
Co se týče "zkušeností majitele", poskytnu vše, co vím. To je tak na 20 minut.
Pošlu Ti č. telefonu.
A zdržení neřeším, zastávku navrhuju udělat někde na bensince v rámci pauzy, klidně bych tam zůstal trčet i hodinu, ale nepojedu sám, takže v rámci situace

Co se týče "zkušeností majitele", poskytnu vše, co vím. To je tak na 20 minut.

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS