.
Re: štartuje, ale nechce chytiť
No levné to asi nebude. Tady je např. klíč (pozor je to jen jeden) v UK :
http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-75-2-Bu ... 20c11f210a
S klíčem musíš zajet asi do DS v Dunajské Strede (máš to patrně nejblíž) aby ti ho naprogramovali k autu. Já bych tam si nejdŕív zavolal, co u nich stojí nový klíč + naprogramování a podle toho se zařídil.
http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-75-2-Bu ... 20c11f210a
S klíčem musíš zajet asi do DS v Dunajské Strede (máš to patrně nejblíž) aby ti ho naprogramovali k autu. Já bych tam si nejdŕív zavolal, co u nich stojí nový klíč + naprogramování a podle toho se zařídil.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Na imobilizer to na 99% procent nevidim.... ten by nedovolil cerpadlu nasat a uz vubec ne starteru se tocit. Nicmene nejlepsi bude asi zajet na diagnostiku. U tak sloziteho auta, jako je petasedma, se uz asi moc presne odhadovat neda, kde je problem takovy....
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Myslim ze bys mohl zajet do jakehokoli servisu BMW, pripadne Land Rover... ale asi tam zavolej dopredu. Ti by meli byt schopni auto pripojit na diagnostiku a techniku by meli taky znat...
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
- Bydliště: LM slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartuje, ale nechce chytiť
moze byt zle aj cerpadlo co je v nadrzi. Ked je malo paliva tak netaha naftu.
ROVER 75 TOURER CDTi


- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Co vím, tak v síti BMW se na Rovera 75 koukají asi tak stejně, jako svého času koukali u Hondy na Rover 600. Zkrátka jako na nechtěné dítě. Základní diagnostiku by zřejmě udělat mohli, jak ale naloží s výsledky je ve hvězdách (nebo spíš v lidech).
Základ motoru Rover M47R (CDT) je sice shodný s BMW M47D20, dokonce má shodné naladění jako v BMW 318d (E46), ale liší se použitím common-railu, jiných turbodmychadel, jiným příslušenstvím atd. Takže např. konektory jsou BMW-kompatibilní, ale jinak zas tak moc součástek zaměnitelných není (včetně např. řemenů pomocného pohonu motoru).
Je potřeba vzít v úvahu, že zatímco v BMW byl zamontován podélně a poháněl zadní nápravu, tak pro Rover 75 musel projít dost zásadními úpravami pro příčnou vestavbu a pohon předních kol.
Základ motoru Rover M47R (CDT) je sice shodný s BMW M47D20, dokonce má shodné naladění jako v BMW 318d (E46), ale liší se použitím common-railu, jiných turbodmychadel, jiným příslušenstvím atd. Takže např. konektory jsou BMW-kompatibilní, ale jinak zas tak moc součástek zaměnitelných není (včetně např. řemenů pomocného pohonu motoru).
Je potřeba vzít v úvahu, že zatímco v BMW byl zamontován podélně a poháněl zadní nápravu, tak pro Rover 75 musel projít dost zásadními úpravami pro příčnou vestavbu a pohon předních kol.
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Imobilizér můžeš nejspíš vyloučit, nejsem sice expert a sám mám R75 pár tejdnů i s cestou, ale nefunkční imobilizér by nejspíš ani nesepnul zapalovací modul, takže bys ani nenastartoval. Co spíš vadnej startér nebo nezapadající pastorek?
I když řikám, nejsem expert a je možný, že Tě vadnej klíč resp. imobilizér v 75 nechá nastartovat a pak chcípne motor, ale v tom případě by mělo odborně řečeno "něco někde blikat". Nemáš nějak dodrbanej klíč? Zkus druhej, jestli máš.
Blbá otázka, ale zkoušel jsi jej nastartovat přes kabely?
Myslim spíš pro ujasnění, po čem se pídit, rozhodně bych za tohohle stavu s autem riskujíc poškození motoru nikam nejel...
I když řikám, nejsem expert a je možný, že Tě vadnej klíč resp. imobilizér v 75 nechá nastartovat a pak chcípne motor, ale v tom případě by mělo odborně řečeno "něco někde blikat". Nemáš nějak dodrbanej klíč? Zkus druhej, jestli máš.
Blbá otázka, ale zkoušel jsi jej nastartovat přes kabely?
Myslim spíš pro ujasnění, po čem se pídit, rozhodně bych za tohohle stavu s autem riskujíc poškození motoru nikam nejel...
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Dodělaný ve smyslu jeden navíc spárovanej DO se stávajícím centrálem/imobilizérem, nebo?
Pokud by s tim byl nějakej problém, neměl bys to snad ani odemknout, ale netušim, tohle chce experta.
Na diagnostce by to mělo být zjistitelné. Auto nic nehlásí, žádná chybová hláška, nic?
Pokud by s tim byl nějakej problém, neměl bys to snad ani odemknout, ale netušim, tohle chce experta.
Na diagnostce by to mělo být zjistitelné. Auto nic nehlásí, žádná chybová hláška, nic?
Rover 75 2.0 V6, Vespa ET2, Yamaha FZ6 Fazer SA
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Pokud Ti to zase nenastartuje, tak otevři nádrž a zkus nastartovat.
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Kdysi dávno ještě na původním Rover clubu v sekci Help tech (tak nějak) se řešil stejnej problém. Auto prostě chcípalo. V nádrži byl podtlak a palivo šlo blbě do motora. Tak bylo doporučeno jezdit s pootevřenou nádrží. Víc si nepamatuju, už je to 5 let.
Re: štartuje, ale nechce chytiť
RomanMG to tu taky nedavno kdesi psal.....
Re: štartuje, ale nechce chytiť
JJ Fko mi v horku poskakovalo, po otevření víčka si nacuclo vzduch a byl klid. Někde je ošibka, vyřeším přes zimu. 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
- Bydliště: LM slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartuje, ale nechce chytiť
na fabii mi robilo ze ked bol teply motor tak nechcelo nastartovat. bol zly teplotny snimac chladiacej kvapaliny. ale len pri teplom motore to robilo, po vymene islo vsetko dobre. Moze to byt ten isty pripad. Ked vecer ti nechytilo a rano uz ano ked bol studeny.
ROVER 75 TOURER CDTi


- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartuje, ale nechce chytiť
1. Je to diesel, dlouho se zahřívá, ale díky použitým materiálům taky dlouho chladne. Teplý kryt motoru po 4 hodinách klidně být může.
2. Auto nestartuje => někde je problém.
3. Teplota chladící kapaliny v polovině je OK, čtvrtina po zahřátí je málo => někde je problém.
Budík teploty a potíže se startováním ukazují na některé z teplotních čidel, nebo obecně na teplotní řízení motoru. Ale to je všechno jenom ASI. To auto už mělo být dávno v servisu. Na dálku ti tady auto nikdo neopraví.
Za tu dobu, co to tady řešíš, už jsi mohl sehnat známého, co má známého s odtahovkou a odveze tě tam za slušnou cenu, pokud auto nenastartuješ. Takhle se můžeš trápit ještě hodně dlouho, ke všemu úplně zbytečně a lamentovat, jak je ten Rover příšerný krám.
2. Auto nestartuje => někde je problém.
3. Teplota chladící kapaliny v polovině je OK, čtvrtina po zahřátí je málo => někde je problém.
Budík teploty a potíže se startováním ukazují na některé z teplotních čidel, nebo obecně na teplotní řízení motoru. Ale to je všechno jenom ASI. To auto už mělo být dávno v servisu. Na dálku ti tady auto nikdo neopraví.
Za tu dobu, co to tady řešíš, už jsi mohl sehnat známého, co má známého s odtahovkou a odveze tě tam za slušnou cenu, pokud auto nenastartuješ. Takhle se můžeš trápit ještě hodně dlouho, ke všemu úplně zbytečně a lamentovat, jak je ten Rover příšerný krám.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartuje, ale nechce chytiť
Věřím ... metoda pokus-omyl je taky legitimní a někdy se ani nemusí moc prodražit. Držím palce, ať se povede závada odstranit.
Btw -- 50 km nic není. Koupil sis auto, kterých nepotkáš za den další stovky, tak musíš počítat s krapet řidší servisní sítí. Někteří mají servis/diagnostiku podstatně dál.
Btw -- 50 km nic není. Koupil sis auto, kterých nepotkáš za den další stovky, tak musíš počítat s krapet řidší servisní sítí. Někteří mají servis/diagnostiku podstatně dál.