Ano, porovnání mám přímé. ZT má jednoznačně tužší odpružení. Obrazně řečeno poznáte každý nedopalek, co na cestě leží. Potvrzuji, že po 3 letech už mi to na těch tankodromech někdy leze na nervy, jak neustále drncá. Ale když najdete kus pěkného asfaltu, je to k nezaplacení.
ZT má taky strmější řízení, agilněji a ochotněji reaguje na pohyby volantu. Řídí se mi lépe i ve vyšších rychlostech.
Další rozdíl, který lze vypíchnout, jsou sedačky. Kožené sesle v R75 připomínají obývak ... pohodlí je maximální, ale pro můj necelý metrák hmotnosti jsou na delší cestě nebo při svižnější jízdě opět lepší ty v ZT -- alcantara + kožené boky. Jsou tužší a mají lepší boční vedení.
Trunda píše:...uz ta velka kola nerovnosti lepe zpracuji ...
Velké disky -> nízkoprofilové pneumatiky ... žádná výhra pro pohodlí. Ale každé pneu jsou jiné, i když mají stejný nominální rozměr. Chce to najít něco pohodlnějšího.
Trunda píše:Jinak mam takovy pocit, ze novejsi petasedmy uz se delaly s o neco tuzsim podvozkem, jak ty prvni, ale jisty si ted nejsem...
O tom nic nevím ...
Kdyby tak mohl člověk měnit auta za jízdy podle toho, po čem zrovna jede
