Záhadná chyba 14025E
Záhadná chyba 14025E
V Roveru 25 2005(4) s motorem 2.0D 74kW mi začala svítit výstražná oranžová kontrolka. Auto jede stejně, nic se nestalo. Po připojení na diagnostiku v servisu, kde to běžně chybové kódy tohoto motorz čte to ukázalo neznámou chybu 14025E. Po smazání a jízdě se za pár minut opět objeví, po nastartování pak už pořád.
Nedávno bylo auto trochu pomuchlané, nevím, jestli to s tím má souvislost. Svítit ale začalo až po opravě. Jediné, co mi ještě nefunguje jsou ostřikovače, netuším proč, do motorků nejde proud. Na pojistkách (pokud mají ostřikovače společné se stěrači 15A) ale proud je. Tedy možná je kabel po nehodě někde zkratovaný. Je šance, že kontrolka svítí kvůli tomu?
Za dva dny mám jet s autem na roadtrip po Evropě, tak jsem nervózní, jestli jet i s rozsvícenou kontrolkou:(
díky za nápady
Nedávno bylo auto trochu pomuchlané, nevím, jestli to s tím má souvislost. Svítit ale začalo až po opravě. Jediné, co mi ještě nefunguje jsou ostřikovače, netuším proč, do motorků nejde proud. Na pojistkách (pokud mají ostřikovače společné se stěrači 15A) ale proud je. Tedy možná je kabel po nehodě někde zkratovaný. Je šance, že kontrolka svítí kvůli tomu?
Za dva dny mám jet s autem na roadtrip po Evropě, tak jsem nervózní, jestli jet i s rozsvícenou kontrolkou:(
díky za nápady
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: Záhadná chyba 14025E
Pokoupil jsem si vlastní diagnostiku, napojil a kód je P1402: powertrain (hnací ústrojí). V dokumentaci jsem našel, že by měl být zanesený EGR ventil. Teda, ani jsem nevěděl, že Rover dělal naftové motory s EGR ventilem. Tedy bude hádám nefunkční, nebo zanesený. Zítra ale dovolená. Tak nevím, dá se s tím jet 2tis km, či je možnot to např během hodiny opravit?
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: Záhadná chyba 14025E
včera jsem ten kod hledal tak proto jsem ho nenašel
jinak asi jezdíš dost v nízkých otáčkách co? chudák nafták.
oprava ti nezabere více jak 2h ,pár šroubků jinak se dá koupit i speciální čistič který tam nastříkáš.
Prohledej youtube tam je videí dost jak to pročistit

jinak asi jezdíš dost v nízkých otáčkách co? chudák nafták.
oprava ti nezabere více jak 2h ,pár šroubků jinak se dá koupit i speciální čistič který tam nastříkáš.
Prohledej youtube tam je videí dost jak to pročistit

Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.


Re: Záhadná chyba 14025E
Nízké otáčky na to mají vliv? Nevím, pod 1500 nejezdím, resp. běžně mám cca 1750 - je to málo?
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: Záhadná chyba 14025E
To ti ani turbo netlačí. Je to málo, pokud takhle jezdíš permanentně.Je taky třeba vyfouknout saze, občas
To musíš i cítit, že to auto nejede tak nějak zlehka 1750ot. Dá se to, ale ne pořád a ne za každou cenu.

R 400 SDI 99
Re: Záhadná chyba 14025E
A tak to zase jo, když se potřebuji rozjet, tak to vytáhnu třeba na 3tis, těch 1750 je spíše plynulá jízda.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhadná chyba 14025E
Mistře brzdi ... turbo určitě zabírá níže, než na 2400-2500 otáčkách. U tohoto motoru tuším od cca 1800 rpm a využít lze samozřejmě až nahoru (max. cca 4500 rpm). Ale říkat, že nafta má ráda otáčky? To teda koukám
co potom benzinový K-series? Nebo třeba zážehové motory Honda? Nebo třeba závodní benzinové motory?
Zážehový motor se přece provozuje při vyšších otáčkách než diesel. Jezdit ustálenou rychlostí na 1750 rpm určitě není špatně. Samozřejmě pro zrychlení je potřeba podřadit a trochu to roztočit, ale ne tak jak popisuješ.

Zážehový motor se přece provozuje při vyšších otáčkách než diesel. Jezdit ustálenou rychlostí na 1750 rpm určitě není špatně. Samozřejmě pro zrychlení je potřeba podřadit a trochu to roztočit, ale ne tak jak popisuješ.
Re: Záhadná chyba 14025E
No ,tak nějak to bude, mr.koll tu trochu střílíAnderN píše:Mistře brzdi ... turbo určitě zabírá níže, než na 2400-2500 otáčkách. U tohoto motoru tuším od cca 1800 rpm a využít lze samozřejmě až nahoru (max. cca 4500 rpm). Ale říkat, že nafta má ráda otáčky? To teda koukámco potom benzinový K-series? Nebo třeba zážehové motory Honda? Nebo třeba závodní benzinové motory?
Zážehový motor se přece provozuje při vyšších otáčkách než diesel. Jezdit ustálenou rychlostí na 1750 rpm určitě není špatně. Samozřejmě pro zrychlení je potřeba podřadit a trochu to roztočit, ale ne tak jak popisuješ.

R 400 SDI 99
Re: Záhadná chyba 14025E
Nakouec stačilo egr jen trochu "proklepat" a kontrolka zhasla, s roverem jsme pak dali téměř 3tis km a jel parádně, spotřeba 5.0l včetně hodně popojíždění v kolonách, jízda čtyřicítkou, po dálnici atd. Na důkladnější rozebrání a pročištění ale ještě příjde řada.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 
