214i 55kw špatný studený start SOS
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř zář 24, 2014 21:21
214i 55kw špatný studený start SOS
Ahoj, moc vás prosím o radu. Přítelkyni jsem koupil rover 214i 55kw 8ventil a jak začlo bejt chladný počasí, tak začal být problém se startem.
Auto chytne, ale má nízké otáčky, takže hned chcípne (jako by nesepnul sytič). Musí se startovat asi tak 3x - 4x než chytí správnej chod a i potom někdy ještě znovu chcípne. Jinak jezdí jak má, ale ještě navíc začal dost zběsile kouřit bílím kouřem, ale jen někdy, občas nastartuju a nekouří. Voda se sice trochu ztrácí, ale to dělá už od začátku, ale přes léto startovalo bez problémů.
Mám nové svíčky, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, čidlo chladící kapaliny, palivový filtr, vyčištěná škrtící klapka, volnoběžnej ventil (koupil jsem starší a žádná změna), diagnostika je bez závad. Všechny tlakové a podtlakové hadičky zkontrolovány.
Někdo nějaké rady?
Předem děkuji.
Auto chytne, ale má nízké otáčky, takže hned chcípne (jako by nesepnul sytič). Musí se startovat asi tak 3x - 4x než chytí správnej chod a i potom někdy ještě znovu chcípne. Jinak jezdí jak má, ale ještě navíc začal dost zběsile kouřit bílím kouřem, ale jen někdy, občas nastartuju a nekouří. Voda se sice trochu ztrácí, ale to dělá už od začátku, ale přes léto startovalo bez problémů.
Mám nové svíčky, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, čidlo chladící kapaliny, palivový filtr, vyčištěná škrtící klapka, volnoběžnej ventil (koupil jsem starší a žádná změna), diagnostika je bez závad. Všechny tlakové a podtlakové hadičky zkontrolovány.
Někdo nějaké rady?
Předem děkuji.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Cidlo teploty pro ridici jednotku
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
A kolik to žere oleje?
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř zář 24, 2014 21:21
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Olej nežere 
čidlo teploty pro řídící jednotku - to jsem měnil, je to na tom kolínku před hlavou a vedou do něj jen dva kabely.

čidlo teploty pro řídící jednotku - to jsem měnil, je to na tom kolínku před hlavou a vedou do něj jen dva kabely.
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Tak možná teče ta voda do sání a po startu to zdechá, než se ta voda dostane ven a vysuší se svíčka.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř zář 24, 2014 21:21
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Ahoj, mám ještě dotaz, zrovna sem se pustil do výměny těsnění pod hlavou a rovnou si udělám i rozvody,, ale zrovna jsem si všiml, že na tom kolínku před hlavou, jak je čidlo teploty chladící kapaliny, tak zespod je ještě jedno stejný čidlo, ale vede do něj jen jeden kabel.
Můj dotaz zní, jsou ty dvě čidla naprsto stejné? čidlo které jsem již vyměnil je hnědé a to spodní je modré. Bohužel dodavatel mi nabízí jen to hnědé, takže chci vědět jeslti jsou mezi sebou záměnné.
Děkuji za rady
Můj dotaz zní, jsou ty dvě čidla naprsto stejné? čidlo které jsem již vyměnil je hnědé a to spodní je modré. Bohužel dodavatel mi nabízí jen to hnědé, takže chci vědět jeslti jsou mezi sebou záměnné.
Děkuji za rady
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Předpokládám že stejně jako na T series je to jednodrátové čidlo výstup na budík teploty chladící kapaliny, vyzkoušíš snadno, po odpojení čidla ti při zahřátém motoru přestane ukazovat budík spadne ručička
Takže záměnná nejsou
Jestli je to jinak tak mě někdo opraví 



Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř zář 24, 2014 21:21
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
to čidlo je na pohled úplně stejné, jen se liší barvou, takže má i dva kontakty, ale zapojen je jen jeden.
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Dokonce má i stejnou impedanci.... ale každé je jinak dlouhé, takže naopak by mohla dávat trošku rozdílné hodnoty...
Re: 214i 55kw špatný studený start SOS
Ale hlavně to s dvěma kontakty měří odpor mezi nimi a to s jedním kontaktem mezi ukostřením a tím kontaktem. Takže jestli byl zapojen jen jeden kontakt a ten druhý nebyl ukostřený, asi ten teploměr nefungoval.