rover 214 si

Odpovědět
1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » úte lis 18, 2014 20:04

uz si naozaj neviem rady. Pri startovani len toci motor a nic, anilen naznak startovania. Uz som menil sviecky,cidlo teploty vody, rozdelovac, rozvody su dobre nastavene. ked dam do polohy dva klucik, tak cerpadlo ide, to ho pocut, aj iskru dava, som, uz sz toho vedla, co to moze byt. menil som vodnu pumpu a aj tesnenie pod hlavou. uz predtym som mal problem. auto mi pri vyradeni rychlosti zdochlo a ked som zaradil rychlost motor znovu naskoci, ale ked stojim, tak ho ani nehne, vtedy sa neda nastartovat. ma s takyn niecim niekto skusenost, co by to mohlo byt?

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: rover 214 si

Příspěvek od Hombre » úte lis 18, 2014 20:31

Zkontroluj krokový motorek volnoběhu. Postup zde na fóru. Potom taky maximální délku jiskry - dá se podle toho odhadnout napětí, které dává cívka. Nový rozdělovač znamená víko i palec?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

Re: rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » úte lis 18, 2014 21:04

ano, nove vicko aj palec. iskru dava myslim celkom dobru podla mna, ale aka by mala byt presne to neviem.pri odtiahovani sviecky od kostry sa taha tak na 3cm. krokovy motor funguje dobre, ten som aj cistil a pocut ho pri snazivom startovani

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: rover 214 si

Příspěvek od Hombre » stř lis 19, 2014 6:31

3 cm jiskra stačí, je to asi 30 kV. Ještě můžeš změřit odpor zapalovacích kabelů, ale zapalováním to asi nebude, tak co dodávka paliva - chtělo by to změřit tlak paliva v liště. Když startuješ, smrdí z výfuku benzín? A po té výměně těsnění to vůbec ještě nechytlo?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

Re: rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » stř lis 19, 2014 21:45

benzin citit po startovani.kable maju tak 6-8kohm. to sa mi zda v poriadku. to auto nechytilo ani predtym, ale to bola vadna pumpa, tak som ju menil a aj tesnenie pod hlavou bolo fuc a po zlozeni mi raz po dlhzsiom pokuse nastartovalo,ale to bolo take startovanie akokeby na jeden valec.

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: rover 214 si

Příspěvek od Hombre » čtv lis 20, 2014 6:10

A jseš si jistý těma rozvodama? Raději to zkontroluj, jestli to není o zub špatně. Neměl jsi sundané kola z vačkových hřídelí?
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: rover 214 si

Příspěvek od Trunda » čtv lis 20, 2014 9:36

Mimochodem taková blbá otázka... tlaky na válcích jsou ok? (beru jako samozřejmost, že tohle jsi vyloučil, ale raději se ptám ;-))
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

Re: rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » čtv lis 20, 2014 15:42

tlak vo valcoch som nemeral, ale myslim, ze keby bol tam nizky a vsetko v poriadku, tak by to malo nejaku snahu k startovaniu. rozvody su presne na ciarky. tie som dost studoval na nete. kolesa z vackovych hriadeli boli dole, musel som ich dat, aby som mohol zadny umely kryt odobrat, ked som menil tesnenie pod hlavou a pri tom som aj prebrusoval hlavu. ale na prerezane koliky su spravne nasadene. na nasavacom vac. hriadeli je na IN a vyfukovom na EX. uz som dokonca naschval skusal o jeden zub dopredu, alebo dozadu posunut kolesa na rozvodoch, ale ziadny rozdiel nebol. mne tam skor nieco brani startovat, pretoze som sa nechal odtiahnut do kamaratovej garazi a pocas tahania som zaradil petku a motor mi naskocil, ale akonahle som vyradil rychlost, tak motor zdochol.takze motor mi ide len kym je auto v pohybe a to mi je zahadne.

1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

Re: rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » čtv lis 20, 2014 16:36

skor ma napada, ked sme s bratom nastavovali rozvody, tak ci nieje na klukovke snimac polohy klukovky, pretoze klukovka a rozvody ma prevod 2:1 ci nemam pretocenu klukovku k rozvodom o jednu otacku.takze skusim zajtra este tuto moznost

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: rover 214 si

Příspěvek od Hombre » čtv lis 20, 2014 17:14

To je právě to - klika je jedno jestli je o celou otáčku dopředu nebo dozadu. Pokud pootočíš klikovkou se sundaným rozvodovým řemenem o celou otáčku, vůbec nic se nezmění, písty i setrvačník (vzhledem ke snímači) budou ve stejné poloze jako před tím. Ale mohlo se stát, že jste přesadili kolo (nebo obě) na vačce o půl otáčky. A taky pozor na ty rysky při nastavení rozvodů, jsou tam dvoje - rysky pro kontrolu předstihu stroboskopem (to je ta skupinka rysek) a pak asi o čtvrt otáčky dál je jedna ryska na nastavení rozvodů.
No ale jestli jste to zkoušeli startovat s rozvodem posunutým o zub a něco při tom bránilo, pravděpodobně jste ohnuli některý ventil, takže teď už zbývá jediné - svěřit to někomu, kdo ty rozvody nastaví na poprvé na 100% a pak změřit tlaky, aby se zjistilo co se vlastně stalo.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: rover 214 si

Příspěvek od Trunda » čtv lis 20, 2014 18:55

To s tím pootočením kliky je nesmysl už proto, že dolní kolečko jinak dát nejde. A tlaky jsi měl změřit hned... můžeš mít taky třeba špatně zamáčknutý hydroštely a nedovírají se ti dobře ventily.... Jinak pokud to dává silnou jiskru a benzín smrdí, tak čidlo na klice pracuje jak má. Ještě napadá, jestli máš dobře zapojenou podtlakovou hadičku k MAP senzoru v ECU.... tuším že bez zapojení to nastartovat nejde, resp. dost špatně.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: rover 214 si

Příspěvek od lenham3 » čtv lis 20, 2014 19:49

A kdyz jsi mel kola dole dal jsi je zpet spravne? Rekl bych ze ne :!: ,kolo u sani misis dat na znacku IN a kolo od vyfuku na znacku EX ,pokud citis benzin tak tam nejsou tlaky a benzin jde bud do vyfuku nebo do sani msm:
Zkontroluj znovu rozvody :!:

1vlado1
Příspěvky: 11
Registrován: pát črc 25, 2014 12:54

Re: rover 214 si

Příspěvek od 1vlado1 » čtv lis 20, 2014 22:11

Rozvodove kolesa su presne ako pises Lenham. pred rozobratim, som si to pofotil a popisal, co kde bolo.V sobotu pomerame tlaky a uvidime, ze co bude. podtlakova hadicka ide k map senzoru a tej je v tej plechovici, cize toto skontrolovat sa asi tazko da.

Odpovědět