kabeláž
kabeláž
Už si začínám připadat trochu jako blázen a hledám všude nějaký problém.Dnes jsem koukal na pojistky a nad nimi jsem našel dva svazky kabelů s konektorem volně viset .jeden mi přišlo ,že vedl někam za rádio a druhý nahoru . Přijde mi,že vše funguje co se elektriky týče.Není tady někdo kdo má 75 zmáknutou a prohlídnul by to a udělal pár rad pro začátečníka. jsem z Děčína a přijedu snad kamkolli. Na srazu je taky nějaký prostor? JĚŠTĚ jsem nikde nebyl.Díky všem-
Re: kabeláž
Paranoia je vždy užitečná, ale ne vždy přináší positivní efekty
Pokud vše funguje a nic nehoří, nic se evidentně nepřehřívá, akumulátor je vždy v dobitém stavu, tak bych se tím vůbec netrápil.
Obecně platí, že výrobci aut z logistických a provozních důvodů dělali (možná ještě dělají, nevím, jak to u těch současných krámů je) elektroinstalace na zpravidla největší možnou elektrickou dovýbavu, takže pokud si zákazník nepřál (nezaplatil) to, či ono, tak to v automobilu nebylo a tudíž zůstaly některé konektory nevyužity.
Říkáme tomu "příprava".
Někdy to ale může být nějaký samodomo bastl, to chce vidět, na srazu je prostor určitě, dle domluvy, v klubu je pár lidí, co to znají hodně dobře, o něco víc lidí, co mají slušný přehled a většina z těch, co se aspoň jednou měsíčnou kouknou pod kapotu, by mohli aspoň říct, jestli to tam patří nebo ne...dá se to srovnat s ostatními, tovární komponenty jdou většinou celkem rychle poznat.

Pokud vše funguje a nic nehoří, nic se evidentně nepřehřívá, akumulátor je vždy v dobitém stavu, tak bych se tím vůbec netrápil.
Obecně platí, že výrobci aut z logistických a provozních důvodů dělali (možná ještě dělají, nevím, jak to u těch současných krámů je) elektroinstalace na zpravidla největší možnou elektrickou dovýbavu, takže pokud si zákazník nepřál (nezaplatil) to, či ono, tak to v automobilu nebylo a tudíž zůstaly některé konektory nevyužity.
Říkáme tomu "příprava".
Někdy to ale může být nějaký samodomo bastl, to chce vidět, na srazu je prostor určitě, dle domluvy, v klubu je pár lidí, co to znají hodně dobře, o něco víc lidí, co mají slušný přehled a většina z těch, co se aspoň jednou měsíčnou kouknou pod kapotu, by mohli aspoň říct, jestli to tam patří nebo ne...dá se to srovnat s ostatními, tovární komponenty jdou většinou celkem rychle poznat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: kabeláž
Jeden je curcite priprava na tempomat a druhy mozna na CD menic 

Re: kabeláž
AHOJ ,DÍKY TAK JSEM TROCHU KLIDNĚJŠÍ,CD MĚNIČ MÁM V KUFRU ZAPOJENÝ, TAK ASI TEN TEMPOMAT. NO JO TOHO HODNĚ CO ŘEŠÍM,MUSÍM TO AUTO POZNAT A POSTUPNĚ JAK TO PŮJDE SNAD DÁM DO KUPY. 
