Problém zo štartovaním
Problém zo štartovaním
Zravím Roveráci mám veľký problém auto mi neštartuje je to Rover 75 2,0 110kw trošku sa v noci ochladí a ráno je nemožné naštartovať poobede keď sa vrátim z práce tak sadnem do auta a chytí na prvý krát ...--- štartér točí stále no akoby nešlo čerpadlo bol napojený na diagnostiku vyhodilo chybu - chyba imobilizéra v kľúči vymenené čerpadlo aj sviečky no vždy ten istý problém v čom môže biť závada? ďakujem pekne za každú Radu som už zúfalý ...
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Problém zo štartovaním
Zeptej se Zakara mel podobny problem u 1,8 psalo to tu samou zavadu ,ale auto uz nestartovalo vubec ,byla spatna jednotka motoru.
Dali jsme druhou a uz to jede
Dali jsme druhou a uz to jede
Re: Problém zo štartovaním
aha a kde to zoženiem????
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Problém zo štartovaním
mrkni na sz
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Problém zo štartovaním
Zkontroluj hladinu vody v prostoru řídící jednotky. Musí tam být nula nula nic.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Problém zo štartovaním
a kde sa nachádza riadiaca jednotka? kde ju nájdem?
Re: Problém zo štartovaním
Dobrý den,
nachází se vpravo v prostoru pod stěrači.
Odmontovat stěrače, odebrat štefty, co drží ten velký kryt pod nimi, odsunout těsnící gumu kapoty, pod tím je ještě jeden kryt a pod ním v držáku je onen řídící modul.
nachází se vpravo v prostoru pod stěrači.
Odmontovat stěrače, odebrat štefty, co drží ten velký kryt pod nimi, odsunout těsnící gumu kapoty, pod tím je ještě jeden kryt a pod ním v držáku je onen řídící modul.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Problém zo štartovaním
Stěrače se kvůli tomu sundávat nemusí, kryt se jen pozvedne.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Problém zo štartovaním
To je o ničem, pro "první" kontrolu je to dobré vždy dát pryč a třeba vyčistit odtoky, v případě že ucpané mohly být příčinou závady na modulu.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Problém zo štartovaním
no naposledy bolo vymenené palivové čerpadlo a to vymenené je podľa mechanika zas v cajchu... :/ ja už neviem ... tvrdí že RJ je v poriadku...
Re: Problém zo štartovaním
no odvody vody boli komplet upchaté vyčistil som ich už som zúfalý ak mi treba meniť Riadiacu Jednotku tak ktoré čísla sú dôležité aby pasovala?
Re: Problém zo štartovaním
Treba mi aj nejako synchronizovať potom imobilizér? poprosím vás aj o postupe čo všetko treba pri výmene RJ urobiť ďakujem .