Příspěvek
od olson » pát pro 12, 2014 9:13
Není v nějaké dobové fabrické servisní příručce vyobrazeno kterak to má být a na jakém držáku uchyceno?
Na štítu spojky je sice cca 12 děr se závitem (jestli jsem dobře počítal) které slouží ke spojení s převodovkou, což je dostatečné a zcela velkoryse nadimenzované, ale to platí pro spojení motor-převodovka a pro způsob uložení tohoto celku v karoserii. Běžné držáky mají jen čtyři ramena. Chce to zjistit jestli je to takto možné uchytit a taky případně do jakých děr, jinak bych byl opatrný, zdá se mi to dosti na hraně (motor je přeci jen těžší a o třetinu delší než běžné čtyřválce. Jinak ty boční úchyty jsou příhodnější - budou dosti blízko těžišti, ale zase je to na svaření speciálního držáku.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R