Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Jendo, dřív než tu hlavu sundáš si zjisti, jestli vůbec seženeš, kdo ti tak velkou hlavu bude schopen přebrousit. Většina brusičů je zvyklá na čtyřválce. Třeba to nebude potřeba, ale pro jistotu
a čistě můj názor, po 140 tisících km sundavat hlavu, pokud není zjevně těsnění v háji, není nutný.
a čistě můj názor, po 140 tisících km sundavat hlavu, pokud není zjevně těsnění v háji, není nutný.
ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Máš pravdu, že by možná nebylo marné to pojmout tak, že teď jen sundat horní půlku hlavy a vyčistit aspoň tak. Nicméně ten motor je potečený fakt nechutně, takže celkové přetěsnění to chce. A na druhou stranu, přebrousit ventily, vymezit vůle na ventilech, tak pak motor bude ševelit jak zamlada... ono když to rachotí, tak z toho člověk má smíšené pocity.
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Oba máte svým způsobem pravdu a pokud bude Jenda řešit tu "polorenovaci" a jinak motor je celkem v cajku, tak bych hlavu nesundával.
A kdybych ji sundal a pak řešil broušení, tak bych se vůbec nebál toho, že jsou brusiči zvyklí na čtyřválce v jedné řadě.
Ono se sem tam najdou i moderní vidlicové osmiválce, které se občas přebrušují a šestiválcových řadových veteránů taky není málo, takže někdo to dělat musí a úplně málo jich určitě nebude.
Stopro by toto byla schopna zajistit nějaká renovátorská firma.
A kdybych ji sundal a pak řešil broušení, tak bych se vůbec nebál toho, že jsou brusiči zvyklí na čtyřválce v jedné řadě.
Ono se sem tam najdou i moderní vidlicové osmiválce, které se občas přebrušují a šestiválcových řadových veteránů taky není málo, takže někdo to dělat musí a úplně málo jich určitě nebude.
Stopro by toto byla schopna zajistit nějaká renovátorská firma.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
předběžně již mám zajištěno
dneska jdu sundat ty šrouby s dvanáctihranou hlavou, jinak víc asi nestihnu.
dneska jdu sundat ty šrouby s dvanáctihranou hlavou, jinak víc asi nestihnu.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Přes Jarka ti to pán přebrousí i s ventilama za přijatelnou cenu. Pak bych ještě zvážil pána z Kunštátu, co mi kdysi dělal motor na Labuti. Ten je zase schopný udělat komplet motor i s kroužky za rozumnou cenu. Kontakt na něj by ti dal Radek. A můžeš zkusit poptat, co by to stálo komplet. Ale tak uvidíš.
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
uvidíme až to rozeberu, ano s Lenhamem jsem v kontaktu.
zatím je to vše dost nejisté, až bude motor na stojanu tak to zkoukneme.
zatím je to vše dost nejisté, až bude motor na stojanu tak to zkoukneme.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
dokola a dokola řeším jak si motor pověsit na držák, přes M8 šrouby ze strany převodovky se mi to zdá být dost slabé a včera jsem řešil, že bych to mohl kotvit přes 4ks šroubů (cca M12) které slouží pro nakotvení motoru do kastle... jenomže, když to upevním jen z jedné strany je nebezpečí že se to vylomí, proto udělám kotvící bod i z druhé strany a opřu to i na druhé straně
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Není v nějaké dobové fabrické servisní příručce vyobrazeno kterak to má být a na jakém držáku uchyceno?
Na štítu spojky je sice cca 12 děr se závitem (jestli jsem dobře počítal) které slouží ke spojení s převodovkou, což je dostatečné a zcela velkoryse nadimenzované, ale to platí pro spojení motor-převodovka a pro způsob uložení tohoto celku v karoserii. Běžné držáky mají jen čtyři ramena. Chce to zjistit jestli je to takto možné uchytit a taky případně do jakých děr, jinak bych byl opatrný, zdá se mi to dosti na hraně (motor je přeci jen těžší a o třetinu delší než běžné čtyřválce. Jinak ty boční úchyty jsou příhodnější - budou dosti blízko těžišti, ale zase je to na svaření speciálního držáku.
Na štítu spojky je sice cca 12 děr se závitem (jestli jsem dobře počítal) které slouží ke spojení s převodovkou, což je dostatečné a zcela velkoryse nadimenzované, ale to platí pro spojení motor-převodovka a pro způsob uložení tohoto celku v karoserii. Běžné držáky mají jen čtyři ramena. Chce to zjistit jestli je to takto možné uchytit a taky případně do jakých děr, jinak bych byl opatrný, zdá se mi to dosti na hraně (motor je přeci jen těžší a o třetinu delší než běžné čtyřválce. Jinak ty boční úchyty jsou příhodnější - budou dosti blízko těžišti, ale zase je to na svaření speciálního držáku.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Kurňa tam ale zatýkal olej fakt hodně....
Určitě to chce upevnit z boku.
Určitě to chce upevnit z boku.
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
no, brácha, mohl by to být olej z převodovky a jinak to ostatní vyvzlínané od vany... a všude je bílej silikon...
Olson: tomu se nevyhnu, ještě pohledám na netu. Svářeče mám, jen ne materiál
Olson: tomu se nevyhnu, ještě pohledám na netu. Svářeče mám, jen ne materiál
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
http://www.rimmerbros.co.uk/images/PDFs/SD1.pdf je vidět stojan V8
ha
http://www.rodsnsods.co.uk/forum/garage ... er-v8-3287
ha a teď raďte. má stejnej stojan
ha
http://www.rodsnsods.co.uk/forum/garage ... er-v8-3287
ha a teď raďte. má stejnej stojan
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Ty "sáňky" na V8 se mi líbí - jednoduché a výrobně nenáročné. Po materiálu bych se kouknul v některém sběrném dvoře nebo na šrotišti.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
jo to jo... jen jestli to má smysl.. zase pravda, že kdybych to měl z čela, tak se pak nedostanu dobře k ose, takhle z boku to nebude překážet tak moc, ale zase bych musel vyvařovat v podstatě druhý stojan... no mám víkend na přemýšlení.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Jo, každé z obou řešení má své pro a proti.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
mazec projekt:
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=158925
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=158925
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...