Jak moc servisně náročné auto ?

janah
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 30, 2008 9:54

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od janah » stř úno 04, 2009 15:45

Zdravím, chtěla bych prodat svoje MGF. Rok 99, černá metalíza, červený interiér, 120ps, najeto 120 tisíc. Pokud bude mít někdo zájem, volejte Marka 602 666 070

hanzi
Příspěvky: 42
Registrován: stř srp 20, 2008 7:24

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od hanzi » čtv úno 12, 2009 11:19

ono ne kazdej chce pevnou skladaci strechu... tyhle strechy vidim jako velky -

jo kdyz nekdo parkuje na velkym parkovisti ve meste a tak ale jinak bych tu pevnou strechu nechtel

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od donutil » čtv úno 12, 2009 12:39

hanzi píše:ono ne kazdej chce pevnou skladaci strechu... tyhle strechy vidim jako velky -

jo kdyz nekdo parkuje na velkym parkovisti ve meste a tak ale jinak bych tu pevnou strechu nechtel
U mě to ani jinak nejde.Mám čtyři auta,z toho tři Rovery.A víš co se říká:do třetice všeho dobrého.

aphrodite111
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2012 11:00

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od aphrodite111 » stř úno 22, 2012 11:16

strašně moc náročné když se něco zpraví tak zas po chvilce něco odejde už mě to vážně s..e !!!!!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Trunda » stř úno 22, 2012 11:19

No nevim jestli to muzes takhle zobecnit ;-) ... jedna vec je konstrukcni zpracovani auta (zajimave, ze ostatni takovy problem nemaji ;-) - takze v tom asi problem nebude), dalsi a hodne podstatny faktor je kvalita servisu (i toho predesleho) a pristup majitele vozidla - pristup k peci o auto, ale i k jeho provozovani...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

aphrodite111
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2012 11:00

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od aphrodite111 » stř úno 22, 2012 11:23

asi na tom taky něco bude ale ze ti behem roku odejde napr : zamek u spolujezdce ve dverich ,praskne klika na otvírání u řidiče ,přestanou fungovat stěrače,nefungují ostrikovace , prestane dobijet atd... tak bud je to proklety auto nebo nevim :-D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Trunda » stř úno 22, 2012 11:28

Co ti k tomu rict? ...
Kolik to ma najeto? Jaky rocnik? Kde jezdilo? Po jakych silnicich jezdilo? Jezdilo v zime? Jak moc s tim jezdis? Byl predchozi majitel Ital? .... spis bych se opravdu priklanel k tomu, ze sis poridil zajice v pytli a ze je to proste kus, se kterym se vzdy nezachazelo pekne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

aphrodite111
Příspěvky: 10
Registrován: stř úno 22, 2012 11:00

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od aphrodite111 » stř úno 22, 2012 11:41

tak je to rok 2000 , najeto má něco málo přes 200000,jezdilo se s nim všude po ČR a po Italoj není tak nevím kde bude problém :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Trunda » stř úno 22, 2012 11:45

A ty ho mas od kdy? A nevis co byl puvodni majitel zac? .... jinak 200.000 nalitanych s MGF to je hoooodne dustojny vek na roadster takoveho typu. U takoveho auta s tolika KM bych se za nefunkcni ostrikovace a sterace vubec nezlobil... prece jen takove auto uz bude vyzadovat sem tam nejakou repasi ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř úno 22, 2012 12:18

nj 12 let co to je. To by mělo ještě všechno fungovat bez chybičky minimálně dalších 30 let. Pak bych čekal že třeba dojde voda do ostřikovačů, ale do té doby by se na to nemělo ani šáhnout.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Trunda » stř úno 22, 2012 12:42

... dobre podivejme se na to jinak. Na "starnuti" materialu ma vliv nekolik faktoru. Mezi nima ty nejpodstatnejsi: povetrnostni vlivy, mechanicke namahani, ... stari je druha osa, takze celkova degradace materialu je dana soucinem casu a tech ostatnich vlivu...
... z toho vyplyva, ze nelze posuzovat jen podle stari auta, ale i podle toho kde a jak moc jezdilo... Pokud jezdil za jakychkoli podminek, tak asi dost pouzival sterace a pokud ma najeto tolik km, tak asi pouzival sterace hodnekrat... atd.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od roman_mg » sob úno 25, 2012 10:28

No podle mě jsou to prkotimy :) Stěrače a ostřikovače musely odejít, tam jiná možnost není :) U Oktávky zatuhly po čtyřech letech :) Jak píše Trunda, je to o starosti předešlého majitele (viz i ten altík). Pokud bych to vzal na sebe (což nemůžu jsem blázen a už jsem vyměnil preventivně skoro všechno) tak bych musel udělat : stěrače, motorek ostřikovače, tlumiče. Jinak nic. A jezdilo by to :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Dieter Bonrath
Příspěvky: 218
Registrován: ned kvě 06, 2012 18:40

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Dieter Bonrath » čtv úno 21, 2013 22:52

Řeším výrobu plnicky a dostal jsem se do slepě uličky. Jaky závit je na ventilu pro napojeni hadic pro plnění? U mého vozu to vychází na BSF 5/16" -32 ( http://en.wikipedia.org/wiki/British_Standard_Fine) vzhledem k tomu, ze na tento zavit nemam merky a ve specialkach me poslali az do mist, kde slunce nesviti, tak se ptam zde, zdali s tim nekdo nema zkusenosti. zavit whitworth, g, bsc ani m to neni. http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/di ... _lower.htm
Děkuji za odpověd
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od kptHergot » čtv úno 21, 2013 23:05

měl by to být 1/8 BSP aspoň podle tohodle zboží http://www.ebay.co.uk/itm/Hydragas-Hydr ... 2a28ab4c3b . . . . jinak je to stejný závit co je na ventilku od kola
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Dieter Bonrath
Příspěvky: 218
Registrován: ned kvě 06, 2012 18:40

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Dieter Bonrath » čtv úno 21, 2013 23:21

Na ventilku od kola je BSC a ten to není, ale díky, zkusím to.

Jinak eFko šlo do provozu 6/2000 a vnější průměr závitu je necelých 8mm (5/16" = 7,94 mm), stoupání 32 závitu na palec (25,4/32=0,79), unef závit to také není
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775

Odpovědět