Jak moc servisně náročné auto ?
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
Zdravím, chtěla bych prodat svoje MGF. Rok 99, černá metalíza, červený interiér, 120ps, najeto 120 tisíc. Pokud bude mít někdo zájem, volejte Marka 602 666 070
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
ono ne kazdej chce pevnou skladaci strechu... tyhle strechy vidim jako velky -
jo kdyz nekdo parkuje na velkym parkovisti ve meste a tak ale jinak bych tu pevnou strechu nechtel
jo kdyz nekdo parkuje na velkym parkovisti ve meste a tak ale jinak bych tu pevnou strechu nechtel
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
U mě to ani jinak nejde.Mám čtyři auta,z toho tři Rovery.A víš co se říká:do třetice všeho dobrého.hanzi píše:ono ne kazdej chce pevnou skladaci strechu... tyhle strechy vidim jako velky -
jo kdyz nekdo parkuje na velkym parkovisti ve meste a tak ale jinak bych tu pevnou strechu nechtel
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř úno 22, 2012 11:00
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
strašně moc náročné když se něco zpraví tak zas po chvilce něco odejde už mě to vážně s..e !!!!!
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
No nevim jestli to muzes takhle zobecnit
... jedna vec je konstrukcni zpracovani auta (zajimave, ze ostatni takovy problem nemaji
- takze v tom asi problem nebude), dalsi a hodne podstatny faktor je kvalita servisu (i toho predesleho) a pristup majitele vozidla - pristup k peci o auto, ale i k jeho provozovani...


-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř úno 22, 2012 11:00
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
asi na tom taky něco bude ale ze ti behem roku odejde napr : zamek u spolujezdce ve dverich ,praskne klika na otvírání u řidiče ,přestanou fungovat stěrače,nefungují ostrikovace , prestane dobijet atd... tak bud je to proklety auto nebo nevim 

Re: Jak moc servisně náročné auto ?
Co ti k tomu rict? ...
Kolik to ma najeto? Jaky rocnik? Kde jezdilo? Po jakych silnicich jezdilo? Jezdilo v zime? Jak moc s tim jezdis? Byl predchozi majitel Ital? .... spis bych se opravdu priklanel k tomu, ze sis poridil zajice v pytli a ze je to proste kus, se kterym se vzdy nezachazelo pekne...
Kolik to ma najeto? Jaky rocnik? Kde jezdilo? Po jakych silnicich jezdilo? Jezdilo v zime? Jak moc s tim jezdis? Byl predchozi majitel Ital? .... spis bych se opravdu priklanel k tomu, ze sis poridil zajice v pytli a ze je to proste kus, se kterym se vzdy nezachazelo pekne...
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř úno 22, 2012 11:00
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
tak je to rok 2000 , najeto má něco málo přes 200000,jezdilo se s nim všude po ČR a po Italoj není tak nevím kde bude problém 

Re: Jak moc servisně náročné auto ?
A ty ho mas od kdy? A nevis co byl puvodni majitel zac? .... jinak 200.000 nalitanych s MGF to je hoooodne dustojny vek na roadster takoveho typu. U takoveho auta s tolika KM bych se za nefunkcni ostrikovace a sterace vubec nezlobil... prece jen takove auto uz bude vyzadovat sem tam nejakou repasi ...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
nj 12 let co to je. To by mělo ještě všechno fungovat bez chybičky minimálně dalších 30 let. Pak bych čekal že třeba dojde voda do ostřikovačů, ale do té doby by se na to nemělo ani šáhnout.
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
... dobre podivejme se na to jinak. Na "starnuti" materialu ma vliv nekolik faktoru. Mezi nima ty nejpodstatnejsi: povetrnostni vlivy, mechanicke namahani, ... stari je druha osa, takze celkova degradace materialu je dana soucinem casu a tech ostatnich vlivu...
... z toho vyplyva, ze nelze posuzovat jen podle stari auta, ale i podle toho kde a jak moc jezdilo... Pokud jezdil za jakychkoli podminek, tak asi dost pouzival sterace a pokud ma najeto tolik km, tak asi pouzival sterace hodnekrat... atd.
... z toho vyplyva, ze nelze posuzovat jen podle stari auta, ale i podle toho kde a jak moc jezdilo... Pokud jezdil za jakychkoli podminek, tak asi dost pouzival sterace a pokud ma najeto tolik km, tak asi pouzival sterace hodnekrat... atd.
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
No podle mě jsou to prkotimy
Stěrače a ostřikovače musely odejít, tam jiná možnost není
U Oktávky zatuhly po čtyřech letech
Jak píše Trunda, je to o starosti předešlého majitele (viz i ten altík). Pokud bych to vzal na sebe (což nemůžu jsem blázen a už jsem vyměnil preventivně skoro všechno) tak bych musel udělat : stěrače, motorek ostřikovače, tlumiče. Jinak nic. A jezdilo by to 




MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
Řeším výrobu plnicky a dostal jsem se do slepě uličky. Jaky závit je na ventilu pro napojeni hadic pro plnění? U mého vozu to vychází na BSF 5/16" -32 ( http://en.wikipedia.org/wiki/British_Standard_Fine) vzhledem k tomu, ze na tento zavit nemam merky a ve specialkach me poslali az do mist, kde slunce nesviti, tak se ptam zde, zdali s tim nekdo nema zkusenosti. zavit whitworth, g, bsc ani m to neni. http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/di ... _lower.htm
Děkuji za odpověd
Děkuji za odpověd
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
měl by to být 1/8 BSP aspoň podle tohodle zboží http://www.ebay.co.uk/itm/Hydragas-Hydr ... 2a28ab4c3b . . . . jinak je to stejný závit co je na ventilku od kola
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Jak moc servisně náročné auto ?
Na ventilku od kola je BSC a ten to není, ale díky, zkusím to.
Jinak eFko šlo do provozu 6/2000 a vnější průměr závitu je necelých 8mm (5/16" = 7,94 mm), stoupání 32 závitu na palec (25,4/32=0,79), unef závit to také není
Jinak eFko šlo do provozu 6/2000 a vnější průměr závitu je necelých 8mm (5/16" = 7,94 mm), stoupání 32 závitu na palec (25,4/32=0,79), unef závit to také není
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775