Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Lojzimir » stř dub 20, 2011 10:02

Ancwr: Ty stabilizacni vzpery jsou todle, ze? A na kolik te prisli?
Přílohy
VHS_Kit_contents.jpg
VHS_Kit_contents.jpg (13.49 KiB) Zobrazeno 3993 x

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Dendy » stř dub 20, 2011 11:54

Myslim ze tady to kupoval Roman a maj tam napsano 200 liber+dph samo jeste doprava. http://www.vehiclehandlingsolutions.com/page3.htm
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od roman_mg » stř dub 20, 2011 12:13

JJ, 200 + DPH + doprava, celkem cca 250 liber
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Lojzimir » čtv dub 21, 2011 13:43

roman_mg píše:JJ, 200 + DPH + doprava, celkem cca 250 liber
Je to dobra vecicka? Premyslim o tom, ze bych to koupil.

Uživatelský avatar
Ladik*
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 11, 2010 14:35
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ladik* » čtv dub 21, 2011 14:28

Ancwr píše:Ták, větrolam jsem naistaloval a když už jsem byl v tom, tak jsem oddělal přivod k tlakovému spínačí- klapka (podtlaková) na výfuku (tohle téma jsem našel na foru), řídil jsem se tím to postupem-http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/exhaust/TF_evc.htm. Jaký nato máte názor? Je to ku prospěchu, nebo naopak??
je to lepší bez té klapky
lepší zvuk
při pohledu zezadu nevypadá ten jeden jako atrapa
myslím že pocitově je to trochu hlučnější
nic jinýho jsem nezaznamenal, nějaký lepší výkon nebo něco

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » pát dub 22, 2011 0:39

Lojzimir píše:Ancwr: Ty stabilizacni vzpery jsou todle, ze? A na kolik te prisli?
No u mě se pracuje na obrázku číslo 3, ten zbytek bych tam měl mít. Zatím nevím na kolik příjdou, teprve se na nich pracuje, teda doufám, že už na nich pracují. Předal jsem rozměry a těch pár fotek, podle toho je maji dělat, budu je mít z leštěného nerezu, bude to trvdý a zároveň (snad) i hezčí než ty origo a asi levnější.
MG TF 1.8i 100 Kw

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » pát dub 22, 2011 0:45

je to lepší bez té klapky
lepší zvuk
při pohledu zezadu nevypadá ten jeden jako atrapa
myslím že pocitově je to trochu hlučnější
nic jinýho jsem nezaznamenal, nějaký lepší výkon nebo něco[/quote]

Zvuk je 100% lepší, až se občas lidi otáčejí :D. Jinak jsem asi taky nic jynýho nezaznamenal, možna šla maličko spotřeba nahoru .?
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od roman_mg » pát dub 22, 2011 7:35

Pocitově se to míň kroutí, ale fakt jen pocitově. Vzhledem k tomu, že jsem neměl jak srovnat před a po, uběhla mezitím zima :).
Jinak si myslím, že důležitější jsou vzpěry pod čumákem.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » pát dub 22, 2011 8:59

roman_mg píše:Pocitově se to míň kroutí, ale fakt jen pocitově. Vzhledem k tomu, že jsem neměl jak srovnat před a po, uběhla mezitím zima :).
Jinak si myslím, že důležitější jsou vzpěry pod čumákem.
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/body/index.htm článek je o tady těch zpevňovacích tyčích a pán říká, že to má velky vliv, hlavně ta dlouhá jak ty říkáš, pod tím čumákem. Ty ja tam mám už od výroby, akorat nějaky kkt vytáhnul ty zadní a už se mu je tam nechtěly dávat zpět vzek:
MG TF 1.8i 100 Kw

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv kvě 12, 2011 10:44

Pánove, tak tyče jsou koupený, už tomu dát jen potřebný tvar. Do 20. to snad stihnu :) drive:
MG TF 1.8i 100 Kw

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Lojzimir » pát úno 17, 2012 23:49

A na tom obrazku je to jake cislo te tyce,která se dava na cumak?

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » sob úno 18, 2012 0:59

Lojzimir píše:A na tom obrazku je to jake cislo te tyce,která se dava na cumak?
1 by měla být pod čumákem
2 by měla přijít za palubovku ve středu za rádiem
3 nad motorem

Doufám, že se nepletu...
MG TF 1.8i 100 Kw

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Lojzimir » sob úno 18, 2012 15:00

Myslim, ze se nepletes. Vydel jsem nejaky fotky na kterych to tam bylo.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od roman_mg » sob úno 25, 2012 10:20

JJ správně. Jen 2 a 3 se musí vařit. 3 pokud je to TF by už měla mít navařený úchyt u motoru z výroby.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Lojzimir » ned úno 26, 2012 2:38

Me by jen stacili rozmery a nechal bych si to udelat. Jen bych musel vedet, kam to presne navarit ci nasroubovat. :admin:

Odpovědět