Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Ancwr: Ty stabilizacni vzpery jsou todle, ze? A na kolik te prisli?
- Přílohy
-
- VHS_Kit_contents.jpg (13.49 KiB) Zobrazeno 3998 x
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Myslim ze tady to kupoval Roman a maj tam napsano 200 liber+dph samo jeste doprava. http://www.vehiclehandlingsolutions.com/page3.htm
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
JJ, 200 + DPH + doprava, celkem cca 250 liber
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Je to dobra vecicka? Premyslim o tom, ze bych to koupil.roman_mg píše:JJ, 200 + DPH + doprava, celkem cca 250 liber
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
je to lepší bez té klapkyAncwr píše:Ták, větrolam jsem naistaloval a když už jsem byl v tom, tak jsem oddělal přivod k tlakovému spínačí- klapka (podtlaková) na výfuku (tohle téma jsem našel na foru), řídil jsem se tím to postupem-http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/exhaust/TF_evc.htm. Jaký nato máte názor? Je to ku prospěchu, nebo naopak??
lepší zvuk
při pohledu zezadu nevypadá ten jeden jako atrapa
myslím že pocitově je to trochu hlučnější
nic jinýho jsem nezaznamenal, nějaký lepší výkon nebo něco
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
No u mě se pracuje na obrázku číslo 3, ten zbytek bych tam měl mít. Zatím nevím na kolik příjdou, teprve se na nich pracuje, teda doufám, že už na nich pracují. Předal jsem rozměry a těch pár fotek, podle toho je maji dělat, budu je mít z leštěného nerezu, bude to trvdý a zároveň (snad) i hezčí než ty origo a asi levnější.Lojzimir píše:Ancwr: Ty stabilizacni vzpery jsou todle, ze? A na kolik te prisli?
MG TF 1.8i 100 Kw
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
je to lepší bez té klapky
lepší zvuk
při pohledu zezadu nevypadá ten jeden jako atrapa
myslím že pocitově je to trochu hlučnější
nic jinýho jsem nezaznamenal, nějaký lepší výkon nebo něco[/quote]
Zvuk je 100% lepší, až se občas lidi otáčejí . Jinak jsem asi taky nic jynýho nezaznamenal, možna šla maličko spotřeba nahoru .?
lepší zvuk
při pohledu zezadu nevypadá ten jeden jako atrapa
myslím že pocitově je to trochu hlučnější
nic jinýho jsem nezaznamenal, nějaký lepší výkon nebo něco[/quote]
Zvuk je 100% lepší, až se občas lidi otáčejí . Jinak jsem asi taky nic jynýho nezaznamenal, možna šla maličko spotřeba nahoru .?
MG TF 1.8i 100 Kw
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Pocitově se to míň kroutí, ale fakt jen pocitově. Vzhledem k tomu, že jsem neměl jak srovnat před a po, uběhla mezitím zima .
Jinak si myslím, že důležitější jsou vzpěry pod čumákem.
Jinak si myslím, že důležitější jsou vzpěry pod čumákem.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/body/index.htm článek je o tady těch zpevňovacích tyčích a pán říká, že to má velky vliv, hlavně ta dlouhá jak ty říkáš, pod tím čumákem. Ty ja tam mám už od výroby, akorat nějaky kkt vytáhnul ty zadní a už se mu je tam nechtěly dávat zpětroman_mg píše:Pocitově se to míň kroutí, ale fakt jen pocitově. Vzhledem k tomu, že jsem neměl jak srovnat před a po, uběhla mezitím zima .
Jinak si myslím, že důležitější jsou vzpěry pod čumákem.
MG TF 1.8i 100 Kw
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Pánove, tak tyče jsou koupený, už tomu dát jen potřebný tvar. Do 20. to snad stihnu
MG TF 1.8i 100 Kw
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
A na tom obrazku je to jake cislo te tyce,která se dava na cumak?
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
1 by měla být pod čumákemLojzimir píše:A na tom obrazku je to jake cislo te tyce,která se dava na cumak?
2 by měla přijít za palubovku ve středu za rádiem
3 nad motorem
Doufám, že se nepletu...
MG TF 1.8i 100 Kw
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Myslim, ze se nepletes. Vydel jsem nejaky fotky na kterych to tam bylo.
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
JJ správně. Jen 2 a 3 se musí vařit. 3 pokud je to TF by už měla mít navařený úchyt u motoru z výroby.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem
Me by jen stacili rozmery a nechal bych si to udelat. Jen bych musel vedet, kam to presne navarit ci nasroubovat.