podvozek
podvozek
Ahoj,
vím že se tady toho píše strasne moc ohledne podvozku u nasich krasavcu. ale mam takovy problem, mam MGF zhuba pres rok. je to paradni auto, krom toho ze mi ho nabourala na parkovisti zenska a pojistovna mi rekla ze jsem si to vymylel:-D ale to neni ten duvod proc tady pisu. u mgf mam strasne tuhy podvozek. ale uplne moc, jezdim vetsinou po ostrave a kolikrat si myslim ze z auta vypadnu:-D mel jsem hydragas vyfoukuty tak jsem ho jel napustit, takze v tom by nemel byt problem. nikde nic netece auto drzi svou vysku. ale v tom se proste kolikrat neda jezdit. Kdzy jedu po stejne ceste jinym autem, tak si pripadam jak kdyby celou cestu opravili. a to fakt nejezdim pres nejake obrovske diry. JInak na MGF mam 16" kola z trophy verze takove ty hodne paprskove a pneu 195/45/16. prosim dejte mi nejakou radu, nebo to tak dela vsem, kdyz se o auto opru tak se pohne ale tak asi o centimetr kdyz se na nej skoro posadim.
Diky za info
Tomas
vím že se tady toho píše strasne moc ohledne podvozku u nasich krasavcu. ale mam takovy problem, mam MGF zhuba pres rok. je to paradni auto, krom toho ze mi ho nabourala na parkovisti zenska a pojistovna mi rekla ze jsem si to vymylel:-D ale to neni ten duvod proc tady pisu. u mgf mam strasne tuhy podvozek. ale uplne moc, jezdim vetsinou po ostrave a kolikrat si myslim ze z auta vypadnu:-D mel jsem hydragas vyfoukuty tak jsem ho jel napustit, takze v tom by nemel byt problem. nikde nic netece auto drzi svou vysku. ale v tom se proste kolikrat neda jezdit. Kdzy jedu po stejne ceste jinym autem, tak si pripadam jak kdyby celou cestu opravili. a to fakt nejezdim pres nejake obrovske diry. JInak na MGF mam 16" kola z trophy verze takove ty hodne paprskove a pneu 195/45/16. prosim dejte mi nejakou radu, nebo to tak dela vsem, kdyz se o auto opru tak se pohne ale tak asi o centimetr kdyz se na nej skoro posadim.
Diky za info
Tomas
Re: podvozek
Ahoj,
tak obecne se rika, ze 16" na MGF jsou sebe tryzneni, ale napada mne spis to, jestli tim, ze treba mechy byly vyfouknute delsi dobu, neni znicena (vypustena) vrchni cast mechu, ktera obsahuje dusik a ma slouzit jako dodatecne pruzici medium....
tak obecne se rika, ze 16" na MGF jsou sebe tryzneni, ale napada mne spis to, jestli tim, ze treba mechy byly vyfouknute delsi dobu, neni znicena (vypustena) vrchni cast mechu, ktera obsahuje dusik a ma slouzit jako dodatecne pruzici medium....
Re: podvozek
Několik příčin.
- Kola v tom budou hrát velkou roli + samozřejmě pneumatiky (zjednodušeně každá má jinou tuhost a tudíž schopnost pohlcovat rázy).
- měchy..to, co říká Trunda může být pravda, pokud máš auto na tovární výšce a tlak bude vyšší než 400-420kPa. Taky pokud by to byly měchy z Trophy, ty jízdu také citelně přitvrdí .
- tlumiče - jaké tam jsou ?
- Kola v tom budou hrát velkou roli + samozřejmě pneumatiky (zjednodušeně každá má jinou tuhost a tudíž schopnost pohlcovat rázy).
- měchy..to, co říká Trunda může být pravda, pokud máš auto na tovární výšce a tlak bude vyšší než 400-420kPa. Taky pokud by to byly měchy z Trophy, ty jízdu také citelně přitvrdí .
- tlumiče - jaké tam jsou ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: podvozek
Tak jsem si byl sednout na MG . Mě se taky pohne cca o 1 cm. A komfort jízdy nemám špatný. Jak píšou kluci. 16 na Fku nejsou ve specifikaci. Jen 15. Důležité není to, zda je auto zdvihlé podle cm ale podle tlaku. A ty tlumiče můžou být štelovací a pokud jsou na nejtvrdší hodnotě, je to hrůza (vyzkoušemo).
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: podvozek
Je to sportovní auto a to prostě má tuhý podvozek . . . ono co je to "strašně " tuhý podvozek??? citelný rozdíl je mezi vyfouklými měchy a plnými a propastný rozdíl mezi Fkem a "jiným" autem . . . já se zatím svezl jen v jednom jiném Fku než ve svém a nepřijde mi v tom velký rozdíl, jasně někdy to docela drncá ale s tím se počítá a tohle neřeším, protože požitek z jízdy je k nezaplacení . . . . jestli chceš můžem se domluvit a svezu tě ve svém po Ostravě, mám 15ctky kola tak můžeš porovnat
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: podvozek
Ahoj diky moc za info. no ja nevim, jestli tam nemam ten dusik vyfouklej, a tlumice by meli byt origo, zadne sportovni. Nebo ono se daji i ty origo nejak stelovat? A da se nejak ten dusik zkontrolovat, popripade doplnit?
to kptHergot: urco se muzeme nekde v ostrave sejit aspon a pokecat aspon zkouknu nejake jine MG nez je to me:-D a dovim se i jiny nazor na ten podvozek. dej vedet kdyby jsi tady mel cestu. kdyz tak tel:731 115 206
to kptHergot: urco se muzeme nekde v ostrave sejit aspon a pokecat aspon zkouknu nejake jine MG nez je to me:-D a dovim se i jiny nazor na ten podvozek. dej vedet kdyby jsi tady mel cestu. kdyz tak tel:731 115 206
Re: podvozek
... jak psal Karel
, tak je nejspis vrchni cast mechu s dusikem spatna... takze to samozrejme zjistis na plnicce...pokud máš auto na tovární výšce a tlak bude vyšší než 400-420kPa
Re: podvozek
lol, s timto tlakem sedi auto tak akorat na dorazech, spis bylo mysleno 400-420 Psi (28-29 Bar)pokud máš auto na tovární výšce a tlak bude vyšší než 400-420kPa
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: podvozek
JJ i pepik se nekdy utne ,jinak tlak i vysku ma spravne plnil jsem to ,jen zalezi jak dlouho ty mechy vydrzi misto hydrogas kapiliny tam mel olej do citroenu
Re: podvozek
Ty jo! Co ti lidi nevymysli
... no a Lenhame ty kdyz jsi to projizdel, tak ti to prislo nejak vyjimecne tvrdy? Nebo jsi v tom nejel?
... no a Lenhame ty kdyz jsi to projizdel, tak ti to prislo nejak vyjimecne tvrdy? Nebo jsi v tom nejel?
Re: podvozek
Tak LHM olej je docela pruser, protoze poskozuje vnitrni gumovou membranu. Co nejrychlejs ven stim, a naplnit hydrolastickou kapalinou. Coz je vicemene jen destilka, lih a antikorozni prostredky. Takze neni problem si to namichat doma. Nejlepe ale teda bez vody, docela se osvedcil mix 1/3 nemrzky (zluto-zelene) a 2/3 lihu (ethanolu), ma lepsi antikorozni vlastnosti nez original kapalina...
Jestli je malo dusiku v "mechu" lze zjistit jak tu bylo receno pri nafouknuti, ale nejlepe otestovat kazdy samostatne pres adapter.
Tlak se musi pri plneni dostat docela rychle na uroven tlaku dusiku, (coz je 21-22 Bar) tam se zastavi a stoupa pomalu dal. Pokud ne, a tlak jde stejne rychle nahoru jak ze zacatku, je neco spatne.
Naplnit mechy opet dusikem je take mozno, ale je nutne vyvrtat diru a navarit autoventil. Ale to pochopitelne nesmi byt poskozeny vnitrni ventil nebo membrana...
Ale imho kdo se trochu zajima o techniku co ma zabudovanou v aute, tak by tohle mel uz asi vsechno vedet
Jestli je malo dusiku v "mechu" lze zjistit jak tu bylo receno pri nafouknuti, ale nejlepe otestovat kazdy samostatne pres adapter.
Tlak se musi pri plneni dostat docela rychle na uroven tlaku dusiku, (coz je 21-22 Bar) tam se zastavi a stoupa pomalu dal. Pokud ne, a tlak jde stejne rychle nahoru jak ze zacatku, je neco spatne.
Naplnit mechy opet dusikem je take mozno, ale je nutne vyvrtat diru a navarit autoventil. Ale to pochopitelne nesmi byt poskozeny vnitrni ventil nebo membrana...
Ale imho kdo se trochu zajima o techniku co ma zabudovanou v aute, tak by tohle mel uz asi vsechno vedet
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
Re: podvozek
No mechy zatim drzi, jako ta kapalina z toho citronu tam snad moc dlouho nebyla:-D kdyz jsem auto kupoval vubec jsem nevedel i nejake hydragasu mechach:-D jel jsem si uplne pro jine auto, a toto me ocarovalo. takze vse zjistuju za provozu, asi jak tak posloucham tak mam podvozek normlani, jenom to delaj ty kola. a asi taky to ze uz moc hledam:-D ted me jeste cekaji ventily a snad bude uz Mgik v pohode. Jinak moc diky za info
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: podvozek
Neprojizdel ,zdalo se me to normalni jen jsem doporucil udelat jeste jednou vymenu at se to lepe vycisti i kdyz pouzivam na odsavani vyvevu a vysaju v podstate uplne vsechno
Re: podvozek
jj, je to tvrdsi auto, na to si budes muset zvyknout:) dovolim si nesouhlasit s romanem, 16ky jsou na MGF ve specifikaci, sjizdelo to na nich z vyrobni linky ale jsou citelne tvrdsi a taky se auto necha o dost vice vest nerovnostmi na silnici, v kolejich to na 16kach hrozne tahne a na 15kach je to uplne o necem jinem ... ale je to o zvyk, a kdyz si zvyknes, je to vyborna motokara
tady par vzpominek na MGF s origo 16 ALU - http://marvvin.rajce.idnes.cz/MGF/
tady par vzpominek na MGF s origo 16 ALU - http://marvvin.rajce.idnes.cz/MGF/
MGF a vzpominka na 214Si , ted uz jen ty vzpominky ...
Re: podvozek
Já se nechci hádat, ale v manuálu jsou pro Fko jen patnácky. Až pro TF jsou i jiné. Ale můžu se mýlit. Podívám se
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt