alu kola na mgf

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Dendy » stř kvě 09, 2012 11:06

Osobne kdybych chtel pouzit nejake kola pouzil bych tohle http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-DYNAMICS- ... _500wt_992
jsou to spesl pro mgf/tf s ap trmenama a navic jsou lehoucke o dve kilca na kole, na standartni roztec, pokud pominu ze 16 jsou jiz s 215/40 vyska uz docela slusnej kostitras ....hlavne jestli mas odpruzeni hydragas ( MGF) musis mit i zesilene kryty hydragasu a pokud tam byly 15 kola budes muset upravit trny ktere vedou do hydragasu atd. jinak muj favorit v kolech pro mgf je Team Dynamics Pro Race 1.2 met:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » stř kvě 09, 2012 11:13

Hezky....! .... a dve kila dolu na jedno kolo - to je velmi pekne... Ono to pak trosku kompenzuje horsi komfort toho nizkeho profilu.... ovsem ale ta cena.... ta neni lidova :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Dendy » stř kvě 09, 2012 11:33

Trunda píše:Hezky....! .... a dve kila dolu na jedno kolo - to je velmi pekne... Ono to pak trosku kompenzuje horsi komfort toho nizkeho profilu.... ovsem ale ta cena.... ta neni lidova :-D

největší prča je to ze ty kola jsou stejne lehke jako orig 15ky msm:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » stř kvě 09, 2012 11:37

To jako ze 16" jsou o dve kila tezsi, nez 15" .... uf uf... to je citelny prirustek vahy.... no nakonec moje vymena 15" za 17" je asi aj co se tyka vahy dost bolestiva... pri kazde ceste trpim s podvozkem - je citit, ze podvozek na takovou vahu neni nastaveny...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od swizz » stř kvě 09, 2012 13:46

Dendy píše:hlavne jestli mas odpruzeni hydragas ( MGF) musis mit i zesilene kryty hydragasu a pokud tam byly 15 kola budes muset upravit trny ktere vedou do hydragasu atd.
Muj nazor na zesilene kryty hydragasu - absolutni zbytecnost... To zesileni spocina jen v navarenym kousku co chrani kraj krytu proti ohnuti, a primarne je to mysleno pri nouzove jizde na dorazech. Pri normalnim tlaku se nesmi (ani s jinyma kolama ) dotknout rameno cehokoliv, jinak je neco spatne...
A hlavne je uhozeny davat za tu blbost 70 liber + montaz pri ktere se musi vypustit system, kdyz je mozno ten kousek plechu navarit primo v zabudovanem stavu, 10 min prace a material tak za 10kc ;-)

A co je presno mysleno s tou upravou trnu??
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » stř kvě 09, 2012 16:29

http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/su ... dragas.htm The Displacement Cone .... asi myslel toto....
.... ale nejsem si jisty ze to ma navaznost na 16" kola.... tam jde prioritne o to, ze Trophyna (ta prave mela 16" kola) ma jinak ladeny podvozek ..... ma redukovanou vazbu mezi prednim a zadnim mechem, ma jiny mechy a prave tyhle kuzely v nich.... diky nim se da menit charakteristika toho, jak reaguje zadni naprava na situaci na predni naprave....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Dendy » stř kvě 09, 2012 21:28

swizz píše:Muj nazor na zesilene kryty hydragasu - absolutni zbytecnost... To zesileni spocina jen v navarenym kousku co chrani kraj krytu proti ohnuti, a primarne je to mysleno pri nouzove jizde na dorazech. Pri normalnim tlaku se nesmi (ani s jinyma kolama ) dotknout rameno cehokoliv, jinak je neco spatne...
A hlavne je uhozeny davat za tu blbost 70 liber + montaz pri ktere se musi vypustit system, kdyz je mozno ten kousek plechu navarit primo v zabudovanem stavu, 10 min prace a material tak za 10kc ;-)

A co je presno mysleno s tou upravou trnu??
Me zase prijde uhozeny varit neco na dusiko/alkohlolem hydragasu, kdyz na vrakaci koupis za 200kc oba vylisky a vymena je trivialni, cca 30 min i s SMOKE: , kazdopadne at se vratime k trnum, pokud chces docilit tuzsiho podvozku (MGF) tak krome kol musis vymenit i pruziny v tomto pripade znenit rozsah chodu HG a toho lze docilit zmenou velikost trnu nebo protikusu ve kterem sedi trn viz clanek od Trundy odstavec The Lowering Knuckle a to je jen spicka ledovce, rozhodne toho nedocilis vypustenim jen HG kapaliny. .....v lepsim pripade bude jen dusik fuc a v horsim pripade prorazeny hg weed:
Toto plati jen pripade ze chces dosahnout sportovnejsiho podvozku, ale pokud je to jen o nizkoprofilacich tak i na RR - P38 se daj dat poradny loukote msm:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » stř kvě 09, 2012 21:34

.... aha, toz oni se lekli, ze jen kvuli 16" musej delat takove upravy :-) .... kazdopadne zaver je i to, ze Trophyna ma dost zasadne jiny (lepsi) podvozek a kdyz se clovek podiva na to, co je vsechno jine, tak je toho dost :-D .....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Dendy » stř kvě 09, 2012 21:38

Trunda píše:To jako ze 16" jsou o dve kila tezsi, nez 15" .... uf uf... to je citelny prirustek vahy.... no nakonec moje vymena 15" za 17" je asi aj co se tyka vahy dost bolestiva... pri kazde ceste trpim s podvozkem - je citit, ze podvozek na takovou vahu neni nastaveny...
vzdycky kdyz vidim velky kola na mgf tak si vzpomenu na V, myto a toho Polaka ktery s MGF na std. 15 to nakladal ruzne upravenejm autum weed:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Dendy » stř kvě 09, 2012 21:40

pokud pomineme to ze vypustenim HG se zmeni geomerie a hlavne odklony zadku!!!!
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 8:23

Jj... pokud se nepresklada prevodovka, tak jsou velky kola tak leda velky minus :-) ... teda krom vzhledu :-D .... vsak kdyz jsem na kupecko ty 17" dal, tak jsem pak brecel, ze to nejede :-D ..... to je taky duvod, proc jsem to naopak na Valecove na sprintu vsem napraskal.... mel jsem tam naopak zas dany maly kola a nizky profil :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od KDB » čtv kvě 10, 2012 20:54

Trundo, průměr v tvým zpomalení hraje druhou roli, hlavní je váha kol a jejich rotační hmoty - ty tě brzdí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od Trunda » pát kvě 11, 2012 6:38

Tot pravda, ale ten rozdil polomeru je tak obrovsky, ze to rozhodne neni zanedbatelny fakt....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: alu kola na mgf

Příspěvek od AnderN » pát kvě 11, 2012 9:32

Pokud jsi měl nasazené předepsané pneumatiky 185/55 R15 a teď máš 205/45 R17, pak je rozdíl v poloměru 16 mm, na průměru je to pak samozřejmě dvojnásobek. Vyjádřeno v procentech se ti zvětšil poloměr/průměr a tím i obvod kola o 5,45%. Jestli je to hodně nebo málo? Zřejmě je to dost a poznat to půjde ... ale za nic šíleného to nepovažuji.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět