Příspěvek
od KDB » stř říj 28, 2009 11:20
Malé doplnění tématu, nebyl jsem sice bez vody, ale HGF mě ani s MG neminulo.
U mne prostřelilo těsnění na 1.válci od rozvodů (obvyklé místo) , pravděpodobně následkem dvojího úniku vody (málo zajištěná a svlečená hadice od chladiče a poté stažená spona od kamene). V obou případech jsem okamžitě stavěl, teploměr se ani nehl, ale i těch pár vteřin stačilo.
Těsnění jsem použil starší typ, protože těsnicí plochy se mi nezdály dost dobré na Uprated. Těsnění již bylo jednou měněno, soudruzi v Říši tam zřejmě na pamatku nechali od kleští ožvýkané , plastové, středící kolíky...
Při tom jsem pozměnil umístění termostatu, tak aby se zamezilo prudkému střídání teplot v motoru, které patří mezi největší příčiny HGF.
Už mám za sebou prvních 600km a vše funguje, jak má

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.