Motory VVC
Re: Motory VVC
Takze rikate dot do boxu treba K&N filtr je lepsi jak kit? Jde tam studenejsi vzduch, to jo, ale zas mi se treba moc nezda ten maly otvor kterym se vzduch nabira z narazniku...
Re: Motory VVC
U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory VVC
Já co jsem teda slyšel a z vlastní zkušenosti poznal tak s Kitem to akorát víc žralo a řvalo než jelo, což u toho boxovýho úplně tak neni, ale asi hodně záleží na řešení motoru a hlavně sání, prej je to špatný na sériový sání, nevim nejsem počitatel, ale když už tak bych si pořídil boxový KNko
Re: Motory VVC
Cus Romane,roman_mg píše:U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
myslim ze bude dobra varianta pouzit sportovni filtr v kombinaci s vetsi skrtici klapkou 56 nebo 58 mm
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
To Johny : vzhledem k tomu, že na řvaní tam mám Daytonu výfuk, tak ten filtr je slyšet jenom při ubrání plynu, nevím, asi to chce zkusit, pořád to beru tak, že se člověk furt učí
To Dendy : nevím, mě by logika podporovala, vyšší průtok na filtru by mohla větší klapka (já mám jen 52 ) jen podpořit, ale co to udělá
Jinak si myslim, že Karel to zhodnotil asi nejlíp. Ta cesta je opravdu nejdřív motor (vačky, svody, leštění kanálků atd.) a teprve na to nabalovat filtry, kat, možná výfuk.
Loni jsem si připadal jak pako a kamarád se řehtal jako houpaci kůň.
Postupně jsem se hrál a zkoušel jak to jede, je to subjektivní a v podstatě bez brzdy se až tak nic moc nedá poznat (alespoň já).
1. Originál výfuk, originál kat, originál filtr
2. Originál výfuk, originál kat, K&N
3. Originál výfuk,nový kat, originál filtr
4. Originál výfuk,nový kat, K&N
5. Daytona, originál kat, originál filtr
6. Daytona, originál kat, K&N
7. Daytona,nový kat, originál filtr
8. Daytona,nový kat, K&N
Zvukově je nejlepší 8, ale výkonově ? Subjektivně s Daytonou to jede trošku líp, jenže možná je to jen tím zvukem. Kamarád má 135 HP TF (ale o 100k km míň) a já mu pomalu ale jen pomalu ujíždím. A to je rozdíl 10 koníků. Takže - cesta patrně vede přes Trophy Právě proto chci letos dát do Magdy "nový" jestli to něčemu pomůže. Řikám si, že 100k km je přece jen dost velký rozdíl.
To Dendy : nevím, mě by logika podporovala, vyšší průtok na filtru by mohla větší klapka (já mám jen 52 ) jen podpořit, ale co to udělá
Jinak si myslim, že Karel to zhodnotil asi nejlíp. Ta cesta je opravdu nejdřív motor (vačky, svody, leštění kanálků atd.) a teprve na to nabalovat filtry, kat, možná výfuk.
Loni jsem si připadal jak pako a kamarád se řehtal jako houpaci kůň.
Postupně jsem se hrál a zkoušel jak to jede, je to subjektivní a v podstatě bez brzdy se až tak nic moc nedá poznat (alespoň já).
1. Originál výfuk, originál kat, originál filtr
2. Originál výfuk, originál kat, K&N
3. Originál výfuk,nový kat, originál filtr
4. Originál výfuk,nový kat, K&N
5. Daytona, originál kat, originál filtr
6. Daytona, originál kat, K&N
7. Daytona,nový kat, originál filtr
8. Daytona,nový kat, K&N
Zvukově je nejlepší 8, ale výkonově ? Subjektivně s Daytonou to jede trošku líp, jenže možná je to jen tím zvukem. Kamarád má 135 HP TF (ale o 100k km míň) a já mu pomalu ale jen pomalu ujíždím. A to je rozdíl 10 koníků. Takže - cesta patrně vede přes Trophy Právě proto chci letos dát do Magdy "nový" jestli to něčemu pomůže. Řikám si, že 100k km je přece jen dost velký rozdíl.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
roman_mg píše:Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není
Cus Romane, klapka se kombinuje s fuel pressure kit kdy se vymeni standart http://cgi.ebay.co.uk/MGZR-MGTF-MGF-3-0 ... 27b89d09ba za nejlepe za FSE Power Boost Valve http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/fuel_rail/ detail http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/fu ... ulator.htm
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Vesmes se pracuje s tlakem 3,2 baru az 3,5 baru.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Zajimave.... ciste teoreticky toto je pouzitelne na jakykoli K-Series motor, ne? Akorat teda nejaky vyrazny posun to neni... a taky by mne zajimalo, o kolik procent to pak v realu vic chlasta?
Re: Motory VVC
Pekny adapter: mems2 na ecu z mems3 (pro trophynu )
orig link na forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=356000
orig link na forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=356000
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
No, Dendy jde mi z toho hlava kolem
Ale už bude jaro (skoro)
Můj současný stav Jedu ke kamarádům na přeměření kastle, bo mám podezření
Ale už bude jaro (skoro)
Můj současný stav Jedu ke kamarádům na přeměření kastle, bo mám podezření
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Podezreni ze nemas dvoustope auto ???
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
no já jel v úterý z Prahy (jak jsem ti volal) a před Unhoští se mi začalo zdát že víc slyšim vejfuk... takže možná mě taky čeká výměna... kdes to splašil?
Re: Motory VVC
JJ Dendy, původní myšlenka taková byla, že dvě stopy jsou málo Naštěstí to po ráně (obvyklý jev) v Rakousku spravili slušně a hlavně šla přímo zepředu. Takže jsem ochuzen, mám jen 2 stopy Zaplatpánbů. Teď mám trošku jiný problém. Původní motor je venku, nový (starý s 30000 mílemi) repasujeme. A teď, vzhledem k tomu, že neznám VIN kastle, nevím, třeba co tam lít za chladící kapalinu (modrá, růžová ?) Dá se nějak zjistit podle VINu motoru, kam časově patří ? Anebo jinak, co tam leješ za chladící kapalinu ? Já podle VINu YD516684 jsem lil modrou, a podle Dieters pages by tam neměla příjít růžová, ale teď jsem nahraný Když nevím, v čem byl ten novější motor.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt