Motory VVC
Re: Motory VVC
Takze rikate dot do boxu treba K&N filtr je lepsi jak kit? Jde tam studenejsi vzduch, to jo, ale zas mi se treba moc nezda ten maly otvor kterym se vzduch nabira z narazniku...
Re: Motory VVC
U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
![Obrázek](http://www.didaktik.cz//MGF/Obraz0127.jpg)
![Obrázek](http://www.didaktik.cz//MGF/Obraz0127.jpg)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory VVC
Já co jsem teda slyšel a z vlastní zkušenosti poznal tak s Kitem to akorát víc žralo a řvalo než jelo, což u toho boxovýho úplně tak neni, ale asi hodně záleží na řešení motoru a hlavně sání, prej je to špatný na sériový sání, nevim nejsem počitatel, ale když už tak bych si pořídil boxový KNko
Re: Motory VVC
Cus Romane,roman_mg píše:U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
myslim ze bude dobra varianta pouzit sportovni filtr v kombinaci s vetsi skrtici klapkou 56 nebo 58 mm
![weed weed:](./images/smilies/fly2.gif)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
To Johny : vzhledem k tomu, že na řvaní
tam mám Daytonu výfuk, tak ten filtr je slyšet jenom při ubrání plynu, nevím, asi to chce zkusit, pořád to beru tak, že se člověk furt učí ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To Dendy : nevím, mě by logika podporovala, vyšší průtok na filtru by mohla větší klapka (já mám jen 52
) jen podpořit, ale co to udělá ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jinak si myslim, že Karel to zhodnotil asi nejlíp. Ta cesta je opravdu nejdřív motor (vačky, svody, leštění kanálků atd.) a teprve na to nabalovat filtry, kat, možná výfuk.
Loni jsem si připadal jak pako
a kamarád se řehtal jako houpaci kůň.
Postupně jsem se hrál a zkoušel jak to jede, je to subjektivní a v podstatě bez brzdy se až tak nic moc nedá poznat (alespoň já).
1. Originál výfuk, originál kat, originál filtr
2. Originál výfuk, originál kat, K&N
3. Originál výfuk,nový kat, originál filtr
4. Originál výfuk,nový kat, K&N
5. Daytona, originál kat, originál filtr
6. Daytona, originál kat, K&N
7. Daytona,nový kat, originál filtr
8. Daytona,nový kat, K&N
Zvukově je nejlepší 8, ale výkonově ? Subjektivně s Daytonou to jede trošku líp, jenže možná je to jen tím zvukem. Kamarád má 135 HP TF (ale o 100k km míň) a já mu pomalu ale jen pomalu ujíždím. A to je rozdíl 10 koníků. Takže - cesta patrně vede přes Trophy
Právě proto chci letos dát do Magdy "nový" jestli to něčemu pomůže. Řikám si, že 100k km je přece jen dost velký rozdíl.
![metal met:](./images/smilies/hessam4.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To Dendy : nevím, mě by logika podporovala, vyšší průtok na filtru by mohla větší klapka (já mám jen 52
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jinak si myslim, že Karel to zhodnotil asi nejlíp. Ta cesta je opravdu nejdřív motor (vačky, svody, leštění kanálků atd.) a teprve na to nabalovat filtry, kat, možná výfuk.
Loni jsem si připadal jak pako
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Postupně jsem se hrál a zkoušel jak to jede, je to subjektivní a v podstatě bez brzdy se až tak nic moc nedá poznat (alespoň já).
1. Originál výfuk, originál kat, originál filtr
2. Originál výfuk, originál kat, K&N
3. Originál výfuk,nový kat, originál filtr
4. Originál výfuk,nový kat, K&N
5. Daytona, originál kat, originál filtr
6. Daytona, originál kat, K&N
7. Daytona,nový kat, originál filtr
8. Daytona,nový kat, K&N
Zvukově je nejlepší 8, ale výkonově ? Subjektivně s Daytonou to jede trošku líp, jenže možná je to jen tím zvukem. Kamarád má 135 HP TF (ale o 100k km míň) a já mu pomalu ale jen pomalu ujíždím. A to je rozdíl 10 koníků. Takže - cesta patrně vede přes Trophy
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
roman_mg píše:Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není
Cus Romane, klapka se kombinuje s fuel pressure kit kdy se vymeni standart http://cgi.ebay.co.uk/MGZR-MGTF-MGF-3-0 ... 27b89d09ba za nejlepe za FSE Power Boost Valve
![Obrázek](http://www.minisport.com/mini-spare-parts/FACVK384MGF1H.jpg)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Vesmes se pracuje s tlakem 3,2 baru az 3,5 baru.
![Obrázek](http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/fuel_rail/images/FSE_powercurve.GIF)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
Zajimave.... ciste teoreticky toto je pouzitelne na jakykoli K-Series motor, ne? Akorat teda nejaky vyrazny posun to neni... a taky by mne zajimalo, o kolik procent to pak v realu vic chlasta? ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Motory VVC
Pekny adapter: mems2 na ecu z mems3 (pro trophynu
)
orig link na forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=356000
![weed weed:](./images/smilies/fly2.gif)
![Obrázek](http://gallery.mg-rover.org/data/3951/MEMS2J_TO_MEMS3.jpg)
orig link na forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=356000
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
No, Dendy jde mi z toho hlava kolem
Ale už bude jaro (skoro)
![Obrázek](http://www.didaktik.cz/MGF/Obraz0138.jpg)
Můj současný stav
Jedu ke kamarádům na přeměření kastle, bo mám podezření ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ale už bude jaro (skoro)
![car car::](./images/smilies/car.gif)
![Obrázek](http://www.didaktik.cz/MGF/Obraz0138.jpg)
Můj současný stav
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Podezreni ze nemas dvoustope auto
??? ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![oo oo:](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Motory VVC
no já jel v úterý z Prahy (jak jsem ti volal) a před Unhoští se mi začalo zdát že víc slyšim vejfuk... takže možná mě taky čeká výměna... kdes to splašil?
Re: Motory VVC
JJ Dendy, původní myšlenka taková byla, že dvě stopy jsou málo
Naštěstí to po ráně (obvyklý jev) v Rakousku spravili slušně a hlavně šla přímo zepředu. Takže jsem ochuzen, mám jen 2 stopy
Zaplatpánbů. Teď mám trošku jiný problém. Původní motor je venku, nový (starý s 30000 mílemi) repasujeme. A teď, vzhledem k tomu, že neznám VIN kastle, nevím, třeba co tam lít za chladící kapalinu (modrá, růžová ?) Dá se nějak zjistit podle VINu motoru, kam časově patří ? Anebo jinak, co tam leješ za chladící kapalinu ? Já podle VINu YD516684 jsem lil modrou, a podle Dieters pages by tam neměla příjít růžová, ale teď jsem nahraný
Když nevím, v čem byl ten novější motor.
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt