Motory VVC

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 16:24

Do všeho liju modrou. Jestli jsi dával nové těsnění pod hlavu, tak při změně (růžová na modrou) by nemělo nic hrozit. Maximálně by mohlo začít sáknout vodní čerpadlo - pokud je staré. Jinou komplikaci bych nečekal - zvlášť, když motor byl rozhozený a tudíž suchy bez vody.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 16:33

Otázka pro znalé...Copak mi to stojí na dvoře ? :roll:
Přílohy
DSC00142 (Large).JPG
DSC00142 (Large).JPG (44.98 KiB) Zobrazeno 2969 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » čtv bře 24, 2011 16:46

Žeby 160 ? :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv bře 24, 2011 16:50

MG ZT ;-) ... kurnik, ty brzdy jsou z 260ky!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » čtv bře 24, 2011 17:01

Motor je rozdělaný, suchý, půjde tam nová pumpa a těsnění etc. Takže modrá je dobrá.
Když jsem vytáhl rám s motorem, motor dal pryč a dal jsem ho (rozdělaný rám na pískování), tak tam šel horní zadní pomocný rám LH vcelku OK, jen trošku rezavý.
Po návratu vypadá takto :)
Obrázek
Myslím si, že kdo s nim nic nedělal a občas jel v dešti (je to prorezlé, protože tam stojí voda) tak na tom bude podobně :(
To jen aby Dendy věděl, že se taky snažím msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 17:03

Ale kdež ZT.....příliš mnoho plechu kolem car::
Pravdu má Roman, pokud tedy myslel tohle.....
Přílohy
DSC00143 (Medium).JPG
DSC00143 (Medium).JPG (48.93 KiB) Zobrazeno 2964 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv bře 24, 2011 17:06

.... jeeeee... tak tos me neprekvapil :-(
Tos dovezl cele auto z UK, nebo jsi sehnal LHD tu v CR?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » čtv bře 24, 2011 17:07

JJ, a 3x ti hurá, v žluté je to veliká krása, gratuluju mir:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 17:12

Je to celé, je to z UK a mám z něj smíšené pocity........je příliš pěkný, abych ho kuchnul, jak jsem měl v úmyslu... a na druhou stranu jsem příliš malý extrovert, abych si ho nechal na ježdění - je středem pozornosti kudy jedeš :D
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv bře 24, 2011 17:16

No to teda... tak leda ze bys je zkrizil ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 17:23

Příliš pěkný není přesný....původní lak až na dvě místni (2x0.5cm - práh, blatník)v bezvadném stavu, interiér nedotčený v bezvadném stavu (pouze na volantu ošoupaná žlutá), mechanicky v bezvadném stavu (80.000km + nové těsnění+šrouby, EBC desky, v převodovce čisto- už jsem dal nový olej :-D , v motoru čisto - olej nežere, benzínu 7,5-7.8l, nové zadní okno, perfektní střecha, větrná clona....)
Jsem v pasti...co s tím... :lol:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv bře 24, 2011 18:27

Hehe... to je fakt nezavidenihodna situace :-) A predelat ho na levostrany? To by prece u MGFka nemel byt problem ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 18:59

Problém to není a ani to není nákladné......největší problém je ve mě - asi jsem ženská :mrgreen: - protože v tomhle případě mám problém s barvou ( a to jinak žlutou miluju) - jsem prostě příliš malej extrovert :mrgreen: a další je ten, že se nedokážu rozloučit s mou starou Meggie.....
To auto je nádherný....
Přílohy
DSC00109 (Medium).JPG
DSC00109 (Medium).JPG (63.39 KiB) Zobrazeno 3068 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv bře 24, 2011 21:30

... no ale ty ses uz nemohl rozloucit se spoustou aut ;-) Mas holt problem, ze si zahravas s ohnem lasky :-D Kdo se zamiluje do Rover/MG, ten se s takovou laskou tezko louci :-) No ja bych na rozebrani asi bunky nemel... nakonec ja stejne nepochybuju o tom, ze by to netrvalo dlouho a Megie budes nevernej az az ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Motory VVC

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv bře 24, 2011 21:38

Ty ses poeta.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět