Motory VVC
Re: Motory VVC
Do všeho liju modrou. Jestli jsi dával nové těsnění pod hlavu, tak při změně (růžová na modrou) by nemělo nic hrozit. Maximálně by mohlo začít sáknout vodní čerpadlo - pokud je staré. Jinou komplikaci bych nečekal - zvlášť, když motor byl rozhozený a tudíž suchy bez vody.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Otázka pro znalé...Copak mi to stojí na dvoře ? 

- Přílohy
-
- DSC00142 (Large).JPG (44.98 KiB) Zobrazeno 2980 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Žeby 160 ? 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
MG ZT
... kurnik, ty brzdy jsou z 260ky!

Re: Motory VVC
Motor je rozdělaný, suchý, půjde tam nová pumpa a těsnění etc. Takže modrá je dobrá.
Když jsem vytáhl rám s motorem, motor dal pryč a dal jsem ho (rozdělaný rám na pískování), tak tam šel horní zadní pomocný rám LH vcelku OK, jen trošku rezavý.
Po návratu vypadá takto

Myslím si, že kdo s nim nic nedělal a občas jel v dešti (je to prorezlé, protože tam stojí voda) tak na tom bude podobně
To jen aby Dendy věděl, že se taky snažím
Když jsem vytáhl rám s motorem, motor dal pryč a dal jsem ho (rozdělaný rám na pískování), tak tam šel horní zadní pomocný rám LH vcelku OK, jen trošku rezavý.
Po návratu vypadá takto


Myslím si, že kdo s nim nic nedělal a občas jel v dešti (je to prorezlé, protože tam stojí voda) tak na tom bude podobně

To jen aby Dendy věděl, že se taky snažím

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Ale kdež ZT.....příliš mnoho plechu kolem
Pravdu má Roman, pokud tedy myslel tohle.....

Pravdu má Roman, pokud tedy myslel tohle.....
- Přílohy
-
- DSC00143 (Medium).JPG (48.93 KiB) Zobrazeno 2975 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
.... jeeeee... tak tos me neprekvapil 
Tos dovezl cele auto z UK, nebo jsi sehnal LHD tu v CR?

Tos dovezl cele auto z UK, nebo jsi sehnal LHD tu v CR?
Re: Motory VVC
JJ, a 3x ti hurá, v žluté je to veliká krása, gratuluju 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Motory VVC
Je to celé, je to z UK a mám z něj smíšené pocity........je příliš pěkný, abych ho kuchnul, jak jsem měl v úmyslu... a na druhou stranu jsem příliš malý extrovert, abych si ho nechal na ježdění - je středem pozornosti kudy jedeš 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
No to teda... tak leda ze bys je zkrizil 

Re: Motory VVC
Příliš pěkný není přesný....původní lak až na dvě místni (2x0.5cm - práh, blatník)v bezvadném stavu, interiér nedotčený v bezvadném stavu (pouze na volantu ošoupaná žlutá), mechanicky v bezvadném stavu (80.000km + nové těsnění+šrouby, EBC desky, v převodovce čisto- už jsem dal nový olej
, v motoru čisto - olej nežere, benzínu 7,5-7.8l, nové zadní okno, perfektní střecha, větrná clona....)
Jsem v pasti...co s tím...

Jsem v pasti...co s tím...

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
Hehe... to je fakt nezavidenihodna situace
A predelat ho na levostrany? To by prece u MGFka nemel byt problem ne?

Re: Motory VVC
Problém to není a ani to není nákladné......největší problém je ve mě - asi jsem ženská
- protože v tomhle případě mám problém s barvou ( a to jinak žlutou miluju) - jsem prostě příliš malej extrovert
a další je ten, že se nedokážu rozloučit s mou starou Meggie.....
To auto je nádherný....


To auto je nádherný....
- Přílohy
-
- DSC00109 (Medium).JPG (63.39 KiB) Zobrazeno 3079 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Motory VVC
... no ale ty ses uz nemohl rozloucit se spoustou aut
Mas holt problem, ze si zahravas s ohnem lasky
Kdo se zamiluje do Rover/MG, ten se s takovou laskou tezko louci
No ja bych na rozebrani asi bunky nemel... nakonec ja stejne nepochybuju o tom, ze by to netrvalo dlouho a Megie budes nevernej az az 




-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Motory VVC
Ty ses poeta.