Madop ZR 160

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Miskjo » úte črc 16, 2013 18:45

ehm... myslim, ze jooo :mrgreen: moje uz ma 10rokov a zatim sa drzi :)
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » úte črc 16, 2013 20:46

No, po pravdě není to žádná sláva... je potřeba rozhodně korozi předcházet a ošetřit všechna exponovaná místa..... osobně doporučuju přetmelit spoje plechů, hlavně v lemech podběhů.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od AnderN » úte črc 16, 2013 22:58

No, R25 z let okolo 2001 začínají chytat lišej ... pomalu, ale jistě. Ověřeno nejméně na 3 exemplářích. Kritická místa: lemy zadních blatníků, dveře kufru (kolem skla a tlačítka otevírání), přední blatníky kolem blinkrů, okolo čelního skla. A to je jen to, co je vidět zvenku. ZR na tom budou samozřejmě stejně.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 20:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » sob srp 03, 2013 15:37

Tak ZR už je doma viz. foto. Zatim spokojenost až na první defekt, kdy mi na dálnici uletěla maska chladiče při cestě z bazaru domu. Přežila jen je dost poškrábaná. Pak mě zajímá teplota motoru. Někde jsem tu o tom něco četl, ale nějak jsem se v tom nevyznal. Jde o to jestli je normální, že se motor rychle ohřeje cca 1km jízdy možná i dřív. Teplota se drží lehce pod půlkou, ani když mu naložim nestoupne. Pokud po jízdě sáhnu na kapotu nebo motor je neuvěřitelně horký i po pomalé jízdě. Pomohlo by to přesunutí termostatu? Nebo to má jiný účel?

P.S. Mám první benzínový auto tak se mi nesmějte za blbý dotazy.Dík
Přílohy
MG.jpg
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od KDB » sob srp 03, 2013 18:15

Rychlý ohřev, zvlášť v tomhle počasí je v pořádku.
Připomínám doporučení výrobce k olejové náplni - u verze VVC nepoužívat oleje 5W-30 s ACEA A1 (tzv. lehkoběžné).
Původní specifikace je pro naše klima - viskozita 10W-40, výkonnost - API SH,SJ , ACEA A2,A3.
Možná , kdyby jsi jezdil střelbu, dlouhou štreku po dálnici naplno, obzvlášt v tomhle horkém počasí bych použil olej s letním číslem 50....
Vyvaroval bych se i olejů API SM a vyšších, a mimo ACEA A1 i ACEA A5 - jsou už dost ekologické....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Miskjo » sob srp 03, 2013 23:16

ten rychly ohrev je veru v poriadku pri tomto pocasi, mam to tak podobne ;) v zime uz auto do 5 min fuka letny vzduch, velmi prijemna vec ;) tak teda prajem vela spokojnych kilometrov ;)
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od KDB » ned srp 04, 2013 7:09

Trundo, neblbni furt s tím preventivním měněním těsnění - pokud něco funguje, nehrabu se do toho - tohle je přesně ten případ.
Rozvody(minimálně řemeny) to ano, ale těsnění ne - stačí hlídat stav náplní, projít hadice, jestli jsou OK.
Nehledě na to, že kdyby mu to nedělal slušný mechanik, nadělá víc škody...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 20:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned srp 04, 2013 7:51

Díky za radu ohledně ohřevu i oleje. Ale tesnění vyměnim i s rozvody a pumpou, ten motor neni úplně čistej.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od KDB » ned srp 04, 2013 8:11

Co není čísté ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 20:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » pon srp 05, 2013 16:37

Motor je pod hlavou a pod víky ventilů od oleje, to není čisté.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Miras » pon srp 05, 2013 17:32

To mam taky. Prosakuje to pod vikem, ale nebylo by jednoduche to pretesnit. Nechavam to byt a pred technickou umyju. Olej temer neubyva a to je hlavni... ;)
Co jsem koukal minuly rok na MRD, tak to maji skoro vsichni s nasi radou motoru. Takze zavada neni ve vasem prijimaci - no, je to proste bezne...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » čtv srp 08, 2013 7:41

Neříkám Karle, že je nutný to měnit, když je motor suchý.... to bych se na to taky vybodl...
No Míro, jak jsi viděl, když je motor dobře udělaný, tak vydrží být dlouho suchý.... nicméně ty těsnící materiály stárnou a po nějaké době to prostě sáknout začne... a hodí se to přetěsnit, protože motor od oleje je pěknej hnus...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od KDB » čtv srp 08, 2013 16:49

Když je to suché, znamená to, že uvnitř už není žadný olej :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od J0hny » čtv srp 08, 2013 17:57

Dokud je to mastný, tak to maže ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Vavris
Příspěvky: 2
Registrován: čtv srp 08, 2013 21:26

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Vavris » čtv srp 08, 2013 21:29

navážu na toto téma...

Znáte někdo tohle auto? http://auto.bazos.cz/inzerat/26223847/M ... KW2003.php

a rovnou se zeptám, odkud je nejlepší brát díly na MG? Zejména mě zajímají rozvody...
Díky moc ;)

Odpovědět